Το προγραμματισμένο για τις 25-26 Ιανουαρίου 2014 Drag Day στο Ελληνικό αναβάλλεται λόγω ακατάλληλων καιρικών συνθηκών  για τις 08-09 Φεβρουαρίου 2014.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 30/01/2014

Οι συμμετοχές έχουν λήξει λόγω υπέρβασης του αριθμού αυτών.
Μέχρι τις 31 Ιανουαρίου λήγει και η προθεσμία κατάθεσης του παραβόλου συμμετοχής ώστε αυτή να είναι έγκυρη.

 

Από την στιγμή που το παράβολο και η απόδειξη της κατάθεσης αυτού δεν έχει σταλεί στο φαξ 2815009339, τότε η συμμετοχή ακυρώνεται και βγαίνει οριστικά εκτός λίστας συμμετοχών διότι δεν μπορεί πλέον να ασφαλιστεί.

 

Την Κυριακή 02 Φεβρουαρίου θα ανακοινωθεί η νέα λίστα συμμετοχών και η πιθανή περίπτωση να δεχτεί η οργάνωση κάποιες συμμετοχές ακόμη.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ – ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ  – ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ – ΩΡΑΡΙΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Δελτίο Αθλητού για τα αυτοκίνητα

Όλοι οι οδηγοί θα πρέπει να έχουν αθλητικό δελτίο από την ΟΜΑΕ (omae.gr).

1)Οι οδηγοί που είχαν βγάλει το 2013 θα χρειαστούν ανανέωση. Για να γίνει αυτό πρέπει να κάνουν τα ακόλουθα:

Α)Μπαίνουν στην ιστοσελίδα της ΟΜΑΕ(www.omaeepa.gr), πάνε στα ΕΝΤΥΠΑ, πάνε στις ΦΟΡΜΕΣ και στην συνέχεια στην ΑΙΤΗΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΘΛΗΤΗ.

Β)Εξετάζονται από έναν Παθολόγο, ο οποίος υπογράφει στην δεύτερη σελίδα του εντύπου της ΑΙΤΗΣΗΣ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΘΛΗΤΗ στην θέση της υπογραφής του παθολόγου και συμπληρώνουν στην 1η σελίδα της αίτησης στην θέση “με Α/Μ ΟΜΑΕ” τον νούμερο της άδειας αθλητή που είχε από την περασμένη χρονιά.

Γ)Καταθέτουν 60€ στον λογαριασμό της ΟΜΑΕ, στην τράπεζα Πειραιώς(Αρ. Λογ. 5055 051609 112 Δικαιούχος : ΟΜΑΕ ή IBANGR57 0172 0550 0050 5505 1609 112)

Δ)Βάζουν σε έναν φάκελο α)Το έντυπο της  ΑΙΤΗΣΗΣ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΘΛΗΤΗ που έχει υπογραφεί από τον παθολόγο, β)Την απόδειξη του εμβάσματος της τράπεζας Πειραιώς προς την ΟΜΑΕ, και στέλνουν ή πηγαίνουν τον φάκελο στο σωματείο που επιθυμούν να εγγραφούν.

Προσοχή!!!! Οι ανωτέρω ενέργειες πρέπει να έχουν γίνει το αργότερο έως τις 15/01/2014.

2)Οι οδηγοί που θα βγάλουν για πρώτη φορά αθλητικό δελτίο της ΟΜΑΕ το 2014 πρέπει να κάνουν τα ακόλουθα:

Α)Μπαίνουν στην ιστοσελίδα της ΟΜΑΕ(www.omaeepa.gr), πάνε στα ΕΝΤΥΠΑ, πάνε στις ΦΟΡΜΕΣ και στην συνέχεια στην ΑΙΤΗΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΘΛΗΤΗ.

Β)Εξετάζονται από έναν Παθολόγο, ο οποίος υπογράφει στην δεύτερη σελίδα του εντύπου της ΑΙΤΗΣΗΣ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΘΛΗΤΗ στην θέση της υπογραφής του παθολόγου.

Γ)Καταθέτουν 60€ στον λογαριασμό της ΟΜΑΕ, στην τράπεζα Πειραιώς(Αρ. Λογ. 5055 051609 112 Δικαιούχος : ΟΜΑΕ ή IBANGR57 0172 0550 0050 5505 1609 112)

Δ)Βάζουν σε έναν φάκελο α)Το έντυπο της  ΑΙΤΗΣΗΣ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΘΛΗΤΗ που έχει υπογραφεί από τον παθολόγο, β)Την απόδειξη του εμβάσματος της τράπεζας Πειραιώς προς την ΟΜΑΕ, γ)2 φωτογραφίες ταυτότητας του οδηγού και στέλνουν ή πηγαίνουν τον φάκελο στο σωματείο που επιθυμούν να εγγραφούν.

Για εγγραφή στο σωματείο ΦΙΜΑ που είναι ο οργανωτής του DragDayστο Ελληνικό, στέλνουν τον φάκελο στην διεύθυνση: Διακάκης Μανώλης, Ηρακλή 45-Ηράκλειο Κρήτης τκ 71305.

Προσοχή!!!! Οι ανωτέρω ενέργειες πρέπει να έχουν γίνει το αργότερο έως τις 15/01/2014.

Δήλωση συμμετοχής για αυτοκίνητα

Οι συμμετοχές δηλώνονται ΜΟΝΟ μέσω mail  στο (diakakisnick@yahoo.com) και  γράφετε:

 Ονοματεπώνυμο …………………….

Κατηγορία…………………..

Αυτοκίνητο και Αριθμό κυκλοφορίας………………………..

Κινητό τηλέφωνο …………………………..

Πόλη ………………………

Αριθμός αθλητικού δελτίου(εάν έχετε από το 2013) ………………..

Μέχρι την Παρασκευή 31/01/2014 πρέπει να έχει κατατεθεί το παράβολο συμμετοχής που είναι 100€ για την συμμετοχή σε μία κατηγορία και 60€ για συμμετοχή για κάθε μία επί πλέον κατηγορία, στην AlphaBank(Αρ. Λογ. 825-002101-016722 Δικαιούχος : Διακάκης Νικόλαος ή ΙΒΑΝ GR06 0140 8250 8250 0210 1016 722) και να έχει σταλεί η απόδειξη κατάθεσης με Φάξ στον αριθμό 2815009339, αφού προηγουμένως έχετε συμπληρώσει χειρόγραφα και ευδιάκριτα το ονομ/μό σας πάνω στην απόδειξη της τράπεζας.

Τότε και μόνον τότε η συμμετοχή σας ισχύει !!!!!!

Όσοι οδηγοί δεν ακολουθήσουν τις οδηγίες μέχρι την ημερομηνία τα 17ης Ιανουαρίου 2014 δεν θα μπορέσουν δυστυχώς να τρέξουν, διότι δεν θα είναι ασφαλισμένοι.

ΥΣ: Απαραίτητη προϋπόθεση στους συμμετέχοντες οδηγούς να κρατούν μαζί τους α)Την απόδειξη κατάθεσης του παραβόλου συμμετοχής των 100€ κατά τον διοικητικό έλεγχο της διοργάνωσης για αποφυγή οποιουδήποτε λάθους, β)Το πολιτικό τους εν ισχύ δίπλωμα γ)Την άδεια του οχήματος που συμμετέχουν δ)Εξουσιοδότηση του ιδιοκτήτη του οχήματος που συμμετέχουν σε περίπτωση που αυτό δεν είναι στο όνομα τους.

 

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ

Πολιτικό δίπλωμα ή Δελτίο Αθλητού για τις μοτοσυκλέτες

Όλοι οι αναβάτες θα πρέπει να έχουν πολιτικό δίπλωμα ή αθλητικό δελτίο από την ΑΜΟΤΟΕ.

1)Οι αναβάτες που είχαν βγάλει Δελτίο Αθλητού το 2013 θα χρειαστούν ανανέωση για το 2014, εκτός και εάν έχουν πολιτικό δίπλωμα οδήγησης μοτοσυκλέτας εν ισχύ. Σε περίπτωση ανανέωσης πρέπει να κάνουν τα ακόλουθα:

Α)Κατάθεση του ποσού των 40€ στον λογαριασμό του σωματείου τους. Σε περίπτωση που το σωματείο τους είναι ο ΑΣΗ, η κατάθεση γίνεται στην AlphaBank(Αρ. Λογ. 825-002101-016722 Δικαιούχος : Διακάκης Νικόλαος ή ΙΒΑΝ GR06 0140 8250 8250 0210 1016 722)

Β)Βάζουν σε έναν φάκελο την απόδειξη του εμβάσματος της τράπεζας και την στέλνουν στην διεύθυνση του σωματείου που είναι εγγεγραμμένοι, ή την στέλνουν στο φάξ του σωματείου τους που είναι εγγεγραμμένοι, αφού προηγουμένως συμπληρώσουν χειρόγραφα και ευδιάκριτα το ονομ/μό τους πάνω στην απόδειξη. Στην περίπτωση που το σωματείο αυτό είναι ο ΑΣΗ, τα στέλνουν στην διεύθυνση: Διακάκης Μανώλης, Ηρακλή 45-Ηράκλειο Κρήτης τκ 71305 ή στο Φάξ 2815009339.

Προσοχή!!!! Οι ανωτέρω ενέργειες πρέπει να έχουν γίνει το αργότερο έως τις 31/01/2014.

2)Οι αναβάτες που δεν έχουν πολιτικό δίπλωμα και πρέπει να βγάλουν για πρώτη φορά αθλητικό δελτίο της AMOTOE το 2014.

Α)Μπαίνουν στην ιστοσελίδα της AMOTOE(www.amotoe.gr), πάνε στoΑΘΛΗΤΕΣ, πάνε στο ΑΙΤΗΣΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ και ακολουθούν τις περιγραφόμενες διαδικασίες.

Β)Καταθέτουν 40€ στον λογαριασμό του σωματείου που επιθυμούν να εγγραφούν. Σε περίπτωση που επιθυμούν να εγγραφούν στο σωματείο του ΑΣΗ η κατάθεση γίνεται στην AlphaBank(Αρ. Λογ. 825-002101-016722 Δικαιούχος : Διακάκης Νικόλαος ή ΙΒΑΝ GR06 0140 8250 8250 0210 1016 722)

Γ)Βάζουν σε έναν φάκελο α)Το έντυπο της  ΑΙΤΗΣΗΣ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΘΛΗΤΗ που έχει υπογραφεί από τους γιατρούς που αναγράφονται σε αυτό, β)Την απόδειξη του εμβάσματος της τράπεζας προς το σωματείο που επιθυμούν να εγγραφούν, γ)2 φωτογραφίες ταυτότητας του αναβάτη και στέλνουν ή πηγαίνουν τον φάκελο στο σωματείο που επιθυμούν να εγγραφούν.

Για εγγραφή και αποστολή στο σωματείο ΑΣΗ που είναι ο οργανωτής του DragDayστο Ελληνικό, στέλνουν τον φάκελο στην διεύθυνση: Διακάκης Μανώλης, Ηρακλή 45-Ηράκλειο Κρήτης τκ 71305.

Προσοχή!!!! Οι ανωτέρω ενέργειες πρέπει να έχουν γίνει το αργότερο έως τις 15/01/2014.

Δήλωση συμμετοχής για μοτοσυκλέτες

Οι συμμετοχές δηλώνονται ΜΟΝΟ μέσω mail  στο (diakakisnick@yahoo.com) και  γράφετε:

 Ονοματεπώνυμο …………………….

Κατηγορία…………………..

Μοτοσυκλετα………………………..

Κινητό τηλέφωνο …………………………..

Πόλη ………………………

Αριθμός αθλητικού δελτίου(εάν έχετε από το 2013), ή πολιτικού διπλώματος εν ισχύ ………………..

Μέχρι την Παρασκευή 31/01/2014 πρέπει να έχει κατατεθεί το παράβολο συμμετοχής που είναι 100€ για την συμμετοχή σε μία κατηγορία και 40€ για συμμετοχή για κάθε μία επί πλέον κατηγορία, στην AlphaBank(Αρ. Λογ. 825-002101-016722 Δικαιούχος : Διακάκης Νικόλαος ή ΙΒΑΝ GR06 0140 8250 8250 0210 1016 722) και να έχει σταλεί η απόδειξη κατάθεσης με Φάξ στον αριθμό 2815009339, αφού προηγουμένως έχετε συμπληρώσει χειρόγραφα και ευδιάκριτα το ονομ/μό σας πάνω στην απόδειξη της τράπεζας.

ΥΣ: Απαραίτητη προϋπόθεση στους συμμετέχοντες αναβάτες να κρατούν μαζί τους α)Την απόδειξη κατάθεσης του παραβόλου συμμετοχής των 100€ κατά τον διοικητικό έλεγχο της διοργάνωσης για αποφυγή οποιουδήποτε λάθους β)Το πολιτικό τους εν ισχύ δίπλωμα ή το ανανεωμένο δελτίο αθλητου της ΑΜΟΤΟΕ.

Το συγκεκριμένο  διήμερο δεν είναι αγώνας αλλά προπόνηση για τις μοτοσυκλέτες  και όλοι οι αναβάτες θα πρέπει να τηρούν τους κανόνες ασφάλειας στο θέμα της ένδυσης αυστηρά. Δεν υπάρχει κατάταξη για τις μοτοσυκλέτες και όλοι οι αναβάτες λαμβάνουν αναμνηστικά μετάλια για την συμμετοχή τους.

προγραμμα και κανονισμοι AUTO

Λήξη συμμετοχών

17-01-2014

20.00

Γραμματεία

Διοικητικός Έλεγχος για εντός Αθηνών

24-01-2014

16.00-20.00

Γραμματεία

Άνοιγμα πύλης Αεροδρομίου

25-01-2014

08.30

Πύλη

Διοικητικός Έλεγχος για εκτός Αθηνών

25-01-2014

08.30-10.00

Γραμματεία

Υποχρεωτική Ενημέρωση συμμετεχόντων

25-01-2014

10.30

Γραμματεία

Χρονομετρημένα περάσματα

25-01-2014

11.00-14.30 & 17.00-21.30

Πίστα

Δημοσίευση προσωρινών αποτελεσμάτων

25-01-2014

20΄μετά το πέρας των περασμάτων

Γραμματεία

Άνοιγμα πύλης Αεροδρομίου

26-01-2014

08.30

Πύλη

Διοικητικός Έλεγχος για εκτός Αθηνών

26-01-2014

08.00-09.00

Γραμματεία

Χρονομετρημένα περάσματα

26-01-2014

11.00-14.30 & 17.00-21.30

Πίστα

Δημοσίευση αποτελεσμάτων-Απονομές

26-01-2014

20΄μετά το πέρας των περασμάτων

Γραμματεία

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΣ – ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ

 Η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων θα λειτουργούν έως και την 23/01 στα γραφεία του συλλόγου , όλες τις ημέρες , εκτός Σαββάτου και Κυριακής και ώρες 10.00 – 14.00 . Στις 24-25 και 26/01 η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων θα λειτουργούν από τις 08.30 έως τις 22.00 στον χώρο της γραμματείας που θα διεξαχθεί η παιδιά.

ΑΡΘΡΟ 1 . ΟΡΙΣΜΟΣ

 Η ΦΙΜΑ οργανώνει παιδιά επιτάχυνσης αυτοκινήτων που θα διεξαχθεί στις 25 και 26/01/2014 στο πρώην Αεροδρόμιο του Ελληνικού με την έγκριση της ΕΠΑ-ΟΜΑΕ . Η παιδιά θα γίνει σύμφωνα με τον Γενικό κανονισμό παιδιάς επιτάχυνσης, τις διατάξεις του ΕΑΚ και τον παρόντα ειδικό  κανονισμό.

Η Ομοσπονδία η διοργανώτρια λέσχη , οι κριτές και οι συμμετέχοντες οδηγοί δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια της παιδιάς. Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποίαέχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες .

ΑΡΘΡΟ 2 . ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ-ΣΤΕΛΕΧΗ

Οργανωτική επιτροπή  : Διακάκης Μανώλης   Σταυρίδης Νεκτάριος    Βαρδιάμπαση Αικατερίνη

Αγωνοδίκης         : Θα οριστεί από την ΟΜΑΕ   

Αλυτάρχης           : Διακάκης Μανώλης 

Τεχνικός Έφορος : Θ.Α.

Γραμματεία          : Πλουμή Ευαγ.-Τζάρου Ιωάννα

ΑΡΘΡΟ 3 . ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ-ΘΕΣΗ-ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

3.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Μία παιδιά επιτάχυνσης(DragDay) είναι ένας διαγωνισμός επιτάχυνσης οχημάτων από στάση και για ορισμένη εξ αρχής απόσταση που αυτή είναι το ? του μιλίου (402,336 μ.) . Ο διαγωνισμός αυτός εκκινεί με μια ηλεκτρονική συσκευή που αποκαλείται ChristmasTree . Με την εκκίνηση του, κάθε συμμετέχων ενεργοποιεί ένα χρονόμετρο κόβοντας μια δέσμη φωτοκύτταρου και το σταματάει κόβοντας την αντίστοιχη δέσμη φωτοκύτταρου στον τερματισμό . Ο επιτευχθείς χρόνος (ΕΤ) είναι αυτός που καθορίζει την κατάταξη των οχημάτων

3.2 ΠΙΣΤΑ

Ο χώρος διεξαγωγής βρίσκεται στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού. Το συνολικό πλάτος του διαδρόμου είναι 60μ, το πλάτος του κάθε διαδρόμου είναι 8μ και το κενό μεταξύ των 2 διαδρόμων είναι 4 μ. Το μήκος των διαδρόμων είναι 1000μ.

3.3 ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

3.3.1 ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Το σύστημα έχει δύο σειρές κάθετων φώτων παρέχοντας οπτικώς την αντίστροφη μέτρηση για κάθε οδηγό . Οι οδηγοί από την στιγμή που έχουν κλειδώσει(άσπρα φώτα prestage και stage αναμμένα), οφείλουν να είναι έτοιμοι να εκκινήσουν ανά πάσα στιγμή, εκκινούν δε με το σβήσιμο των κίτρινων φώτων και το άναμμα του πράσινου.

3.3.2 ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ

 Οι παρακάτω ξεχωριστές επιδόσεις καταγράφονται σε κάθε κούρσα για κάθε οδηγό, ο χρόνος αντίδρασης κατά την εκκίνηση(RT) , ο χρόνος που πέτυχε στα 18 μέτρα(ET 60F), ο χρόνος και η ταχύτητα που πέτυχε στα 201,168 μέτρα,  ο χρόνος και η ταχύτητα που πέτυχε στα 402,336 μέτρα(FINISHET & FINISHSPEED). Το FINISHET, δηλαδή ο χρόνος κάλυψης των 402,336 μέτρων χωρίς να συνυπολογίζεται το RT, δηλαδή ο χρόνος αντίδρασης, λαμβάνεται για την κατάταξη του διαγωνιζόμενου στην κατηγορία του. Γενική κατάταξη δεν υπάρχει.

3.3.3 ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ

Όταν κατά την εκκίνηση του οδηγού ανάψει στην πλευρά του κόκκινο φως αυτό πάει να πει ότι ο αυτός ξεκίνησε ενωρίτερα από το επιτρεπόμενο. Παρόλα ταύτα η προσπάθεια θα μετρήσει εκτός και εάν εκκίνησε πριν καν εκκινήσει το χρονόμετρο.

ΑΡΘΡΟ 4 . ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΚΤΑ

Όλα τα τετράτροχα οχήματα είναι δεκτά αρκεί να έχουν κρατικές ή αγωνιστικές πινακίδες.

 

Κατηγορίες                                        

ΚατηγορίαBracketsAuto 15(Min Finish ET 15”)         

ΚατηγορίαBracketsAuto 14(Finish ET 14.000-14.999)         

ΚατηγορίαBracketsAuto 13(Finish ET 13.000-13.999)         

ΚατηγορίαBracketsAuto 12(Finish ET 12.000-12.999)         

Κατηγορία Brackets Auto 11(Finish ET 11.000-11.999) 

Κατηγορία Brackets Show   (Finish ET <10.999)

Κατηγορία Brackets Truks   (Finish ET 13.000-22.999)

ΑΡΘΡΟ 5. ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΡΙΘΜΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο. Κάθε όχημα επιτρέπεται να λαμβάνει μέρος στην παιδιά όσες φορές δηλωθεί στην ίδια ή σε διαφορετικές κατηγορίες.

Κάθε οδηγός μπορεί να συμμετέχει σε όσες κατηγορίες θέλει αλλά στην ίδια κατηγορία μόνο μια φορά.

Οι αριθμοί συμμετοχής τοποθετούνται ο ένας στο πάνω μέρος και κέντρο του πίσω παρμπρίζ και ο άλλος πάνω δεξί μέρος του εμπρός παρμπρίζ.

ΑΡΘΡΟ 6. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ – ΠΑΡΑΒΟΛΑ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Δηλώσεις συμμετοχής υποβάλλονται στην Γραμματεία της παιδιάς . Το παράβολο της συμμετοχής είναι 100€. Οι αριθμοί συμμετοχής θα τοποθετούνται δεξιά και αριστερά του οχήματος όσο πιο ψηλά και σε εμφανές σημείο.

Αλλαγή κατηγορίας μπορεί να γίνει μόνον το Σάββατο μετά την λήξη όλων των χρονομετρημένων περασμάτων, στην γραμματεία της διοργάνωσης. Αλλαγή κατηγορίας επιφέρει απώλεια όλων των μέχρι εκείνη την ώρα περασμάτων χωρίς την δυνατότητα επανάληψης των.

Η διοργάνωση έχει δικαίωμα να μην δεχθεί πάνω από 200 συμμετοχές.

Η ΕΠΑ-ΟΜΑΕ, η διοργανώτρια λέσχη , η Οργανωτική Επιτροπή τα στελέχη οι κριτές και οι οδηγοί του αγώνα δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια της παιδιάς . Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία η ΕΠΑ-ΟΜΑΕ έχουν συνάψει συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες

ΑΡΘΡΟ 7. ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ-ΠΟΙΝΕΣ-ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ

Οι οδηγοί πρέπει να είναι δεμένοι με ζώνες τουλάχιστον 3 σημείων και να φορούν κράνος.

Στις περιπτώσεις :

  • Ταχύτητα μέσα στα Paddocks και στον χώρο του πάρκινγκ των θεατών από συμμετέχοντα ή μέλος της ομάδας του μεγαλύτερη από 15 χλμ.
  • Άρνησης συμμόρφωσης στις οδηγίες των Στελεχών-Κριτών , οδηγού ή ατόμων της ομάδας του.

Επιφέρει την ακύρωση του καλύτερου μέχρι στιγμής έγκυρου χρόνου του(Η συγκεκριμένη ποινή θα πιστοποιείται από τον εντεταλμένο κριτή που θα ευρίσκεται μέσα στα Paddocks με ραντάρ ταχύτητας και θα είναι τελεσίδικη)

Στις περιπτώσεις :

  • Άρνησης συμμόρφωσης στις οδηγίες των Στελεχών-Κριτών για 2η φορά μέσα στο διήμερο, οδηγού ή ατόμων της ομάδας του.
  • Κατεύθυνση για οποιοδήποτε λόγο του οχήματος αντίθετα με τη φορά της παιδιάς χωρίς εντολή Κριτού.
  • Ταχύτητα μέσα στα Paddocks και στον χώρο του πάρκινγκ των θεατών από συμμετέχοντα ή μέλος της ομάδας του μεγαλύτερη από 15 χλμ. για 2η φορά μέσα στο διήμερο.

Τότε ο οδηγός αποκλείεται από την Παιδιά.(Η συγκεκριμένη ποινή θα πιστοποιείται από τον εντεταλμένο κριτή που θα ευρίσκεται μέσα στα Paddocks με ραντάρ ταχύτητας και θα είναι τελεσίδικη)

ΑΡΘΡΟ 8. ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ-ΚΑΤΑΤΑΞΗ

Η παιδιά θα διεξαχθεί ανά ένα όχημα ή ανά ζεύγη. Οι σειρές εκκίνησης των κατηγοριών καθορίζονται από τον οργανωτή.

Στην εκκίνηση κάθε περάσματος λαμβάνουν μέρος όλοι οι οδηγοί σε κάθε κατηγορία ανά ζεύγη με στόχο την επίτευξη του πλησιέστερου προς τον δηλωθέντα χρόνο. Σε όλα τα περάσματα ισχύει ο κανόνας ότι στους μονούς αριθμούς περασμάτων όλα τα μονά νούμερα συμμετοχών διαγωνίζονται στον αριστερό διάδρομο και όλα τα ζυγά στον δεξιό, ενώ στους ζυγούς αριθμούς περασμάτων το  αντίστροφο .

Στις περιπτώσεις που :

  • Οδηγός χάσει τον έλεγχο και έρθει σε επαφή με τα φωτοκύτταρα.
  • Οδηγός περάσει το πλάγιο ή το κεντρικό όριο του διαδρόμου του, ακόμη και μετά τον τερματισμό.
  • Ο χρόνος του  FINISHETείναι μικρότερος από τον επιτρεπόμενο στην κατηγορία του.
  • Οδηγός καθυστερήσει να έρθει στην εκκίνηση πέρα των 2 λεπτών από το τελευταίο κάλεσμα της κατηγορίας του.
  • Οδηγός καθυστερήσει να κλειδώσει πέραν των 20΄΄ μετά το κλείδωμα του οδηγού του ζευγαριού του.
  • Οδηγός εκκινήσει πριν την ενεργοποίηση της χρονομέτρησης.
  • Εκκίνηση οχήματος μετά τον τερματισμό του οχήματος του ζευγαριού του.
  • Πραγματοποίηση 2ου Burn Out.

Τότε ακυρώνεται μόνο αυτό το πέρασμά του οδηγού και η συγκεκριμένη προσπάθεια δεν επαναλαμβάνεται.

Η κατάταξη προκύπτει από το πλησιέστερο προς τον δηλωθέντα χρόνο, έγκυρο πέρασμα της συμμετοχής χωρίς να συνυπολογίζεται ο χρόνος αντίδρασης.

Εάν διακοπεί η παιδιά για λόγους ανωτέρας βίας, θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε με τα όσα περάσματα έχουν γίνει.

ΑΡΘΡΟ 9. ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Άπαξ το όχημα βρεθεί στην περιοχή εκκίνησης πριν τη γραμμή εκκίνησης θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι ρυθμίσεις του. Κανένα μέλος του συνεργείου δεν μπορεί να αγγίξει ή να προβεί σε κάποια λειτουργία ή ρύθμιση  στο όχημα σε αυτή τη περιοχή παρά μόνο για καθαρισμό ελαστικών . Όλες οι διαδικασίες θα πρέπει να ολοκληρωθούν πριν το στήσιμο του οχήματος στην γραμμή εκκίνησης .

Μόλις και τα 2 οχήματα φτάσουν στην γραμμή εκκίνησης και κλειδώσουν θεωρείται ότι είναι έτοιμα να εκκινήσουν ανά πάσα στιγμή.

ΑΡΘΡΟ 10. ΕΠΑΘΛΑ

Κύπελλα δίδονται στους 6 πρώτους οδηγούς κάθε κατηγορίας και στον καλύτερο χρόνο της κατηγορίας, έστω και αν αυτός είναι μικρότερος του δηλωθέντος.

προγραμμα και κανονισμοι MOTO

Λήξη εμπρόθεσμων συμμετοχών

31-01-2014

20.00

Γραμματεία

Άνοιγμα πύλης Αεροδρομίου

07-02-2014

15.30

Πύλη

Διοικητικός Έλεγχος συμμετοχών Αθήνας

07-02-2014

16.00-20.00

Γραμματεία

Άνοιγμα πύλης Αεροδρομίου

08-02-2014

08.30

Πύλη

Διοικητικός Έλεγχος συμμετοχών εκτός Αθήνας

08-02-2014

08.30-10.30

Γραμματεία

Υποχρεωτική Ενημέρωση οδηγών

08-02-2014

10.30

Γραμματεία

Χρονομετρημένα περάσματα

08-02-2014

11.00-14.30 & 17.00-21.30

Πίστα

Δημοσίευση χρόνων

08-02-2014

20΄με το πέρας της προπόνησης

Γραμματεία

Άνοιγμα πύλης Αεροδρομίου

09-02-2014

08.30

Πύλη

Χρονομετρημένα περάσματα

09-02-2014

11.00-14.30 & 17.00-21.30

Πίστα

Δημοσίευση χρόνων

09-02-2014

20΄με το πέρας της προπόνησης

Γραμματεία

Απονομές

09-02-2014

20΄μετά τους χρόνους

Γραμματεία

 

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ – ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ

 Η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων της διοργάνωσης θα λειτουργούν έως και την 05/02/2014 στα γραφεία του συλλόγου , όλες τις ημέρες , εκτός Σαββάτου και Κυριακής και ώρες 18.00 – 20.00 στην διεύθυνση  Πατρός Αντωνίου 7 στο Ηράκλειο Κρήτης. Στις 06-07-08 και 09/02 η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από τις 08.00 έως τις 22.00 στον χώρο της γραμματείας της διοργάνωσης .

 Οι αναβάτες οφείλουν να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την γραμματεία για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών και να ενημερώνονται από τον πίνακα ανακοινώσεων.

 

ΑΡΘΡΟ 1 . ΟΡΙΣΜΟΣ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ-ΣΤΕΛΕΧΗ

1.1 ΟΡΙΣΜΟΣ

 Η ΦΙΜΑ, Ε mailfimaclub@Gmail.com, τηλ. 2810 301289 , τηλ.&fax 2815 009339, οργανώνει εκμάθηση-προπόνηση για μοτοσυκλέτες που θα διεξαχθεί στις 08-09/02/2014 στο πρώην Αεροδρόμιο του Ελληνικού .

1.2 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Πρόεδρος : Διακάκης Μανώλης         Μέλη : Σταυρίδης Νεκτάριος – Βαρδιάμπαση Αικατερίνη

Η διοργανώτρια λέσχη , η Οργανωτική Επιτροπή τα στελέχη οι κριτές και οι αναβάτες της εκμάθησης-προπόνησης δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια της . Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες

ΑΡΘΡΟ 2 . ΓΕΝΙΚΑ

Η διοργάνωση έχει τον χαρακτήρα της εκμάθησης-προπόνησης και έχει το δικαίωμα να λήξει ενωρίτερα τις δηλώσεις συμμετοχών, εάν αυτές υπερβούν τις 200 σε αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες μαζί.

 

 

ΑΡΘΡΟ 3 . ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ-ΘΕΣΗ-ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

3.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Μία εκμάθηση-προπόνηση μοτοσυκλέτών τύπου Dragsterείναι μία δοκιμασία επιτάχυνσης από στάση κα για ορισμένη εξ αρχής απόσταση που αυτή είναι το ? του μιλίου (402,336 μ.) . Η δοκιμασία αυτή εκκινεί με μια ηλεκτρονική συσκευή που αποκαλείται ChristmasTree . Με την εκκίνηση του κάθε αναβάτης ενεργοποιεί ένα χρονόμετρο κόβοντας μια δέσμη φωτοκύτταρου και το σταματάει κόβοντας την αντίστοιχη δέσμη φωτοκύτταρου στον τερματισμό . Ο επιτευχθείς χρόνος (ΕΤ) είναι αυτός που καθορίζει τις επιδόσεις των μοτοσυκλετών.

3.2 ΧΩΡΟΣ

Ο χώρος βρίσκεται μέσα στο αεροδρόμιο του Ελληνικού. Το μήκος του είναι 1900 μέτρα και το φάρδος του είναι 50 μέτρα.

3.3 ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

3.3.1 ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Το σύστημα έχει δύο σειρές κάθετων φώτων παρέχοντας οπτικώς την αντίστροφη μέτρηση για κάθε αναβάτη . Οι αναβάτες προσπαθούν να εκκινήσουν μεταξύ του σβησίματος των τριών πορτοκαλί φώτων και του ανάματος του πράσινου .

3.3.2 ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ

 Οι παρακάτω ξεχωριστές επιδόσεις καταγράφονται σε κάθε κούρσα για κάθε αναβάτη , ο χρόνος αντίδρασής του κατά την εκκίνηση , ο χρόνος που πέτυχε στα 18 μέτρα από την εκκίνηση και ο χρόνος που πέτυχε στα 402,336 μέτρα από την εκκίνηση και η ταχύτητα που είχε περνώντας από αυτά .

3.3.3 ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ

Όταν κατά την εκκίνηση του αναβάτη ανάψει στην πλευρά του κόκκινο φως αυτό πάει να πει ότι ο αναβάτης ξεκίνησε ενωρίτερα από το επιτρεπόμενο και η προσπάθειά του δεν είναι έγκυρη .

 

ΑΡΘΡΟ 4 . ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΚΤΑ

Οι κατηγορίες χωρίζονται για να υπάρχουν ομοειδείς από άποψη ιπποδύναμης μοτοσυκλέτες στην εκκίνηση, ως εξής:                                        

Κατηγορία Scooter                                                                    Κατηγορία MiniPro                                                                             

Κατηγορία ProZ                                                                       Κατηγορία Street 1

Κατηγορία Street 2                                                                    Κατηγορία Street 3

Κατηγορία Pro Street 1                                                             Κατηγορία Pro Street 2

Κατηγορία True Street Moto 9,6                                               ΚατηγορίαSuperStreet                                                       

Κατηγορία Super Pro                                                             

 

ΑΡΘΡΟ 5. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΠΑΡΑΒΟΛΑ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ – ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι κάτοχοι διπλώματος μοτοσυκλέτας ή άδειας αθλητού της Αμοτοε,  το οποίο είναι σε ισχύ για το 2014. Η δήλωση συμμετοχών γίνεται στην γραμματεία της διοργάνωσης. Κάθε μοτοσυκλέτα επιτρέπεται να λαμβάνει μέρος στην διοργάνωση σε όσες κατηγορίες επιτρέπεται, αλλά στην ίδια κατηγορία μόνο μία φορά. Κάθε αναβάτης μπορεί να συμμετέχει σε όσες κατηγορίες θέλει, αλλά στην ίδια κατηγορία μόνο μία φορά.

Το παράβολο της συμμετοχής είναι 100€ .

Η ασφάλιση ισχύει σε όλη την διάρκεια της διοργάνωσης, παύει δε να ισχύει με την έξοδο της μοτοσυκλέτας από τον χώρο της διοργάνωσης ή με την εγκατάλειψη  ή τον αποκλεισμό της.

Το παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται μόνον εάν η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή ή η διοργάνωση ματαιωθεί .

Οι αριθμοί συμμετοχής τοποθετούνται στa πλαϊνά της μοτοσυκλέτας και σε ευδιάκριτο μέρος.

 

ΑΡΘΡΟ 6. ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ-ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ

Όλοι οι αναβάτες πρέπει, με ποινή αποκλεισμού από την διοργάνωση, να φορούν σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης εγκεκριμένη φόρμα και κράνος .

Απαγορεύεται στους αναβάτες να κατευθύνουν για οποιοδήποτε λόγο την μοτοσυκλέτα τους αντίθετα με τη φορά της εκμάθησης-προπόνησης και το σπρώξιμο της μοτοσυκλέτας από το ίδιο τον αναβάτη ή από τρίτο για οποιοδήποτε λόγο μετά το σήμα εκκίνησης , καθώς και το ξάπλωμα (ψαράκι) πάνω στην μοτοσικλέτα .

Στις περιπτώσεις :

  • Άρνησης συμμόρφωσης στις οδηγίες των Στελεχών-Κριτών , αναβάτη ή ατόμων της ομάδας του.
  • Κατεύθυνση για οποιοδήποτε λόγο της μοτοσυκλέτας αντίθετα με τη φορά της εκμάθησης-προπόνησης χωρίς εντολή Κριτού.

Τότε ο αναβάτης αποκλείεται από την διοργάνωση.

 

ΑΡΘΡΟ 7. ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ-ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ

Η εκμάθηση-προπόνηση θα διεξαχθεί ανά μία μοτοσυκλέτα ή ανά ζεύγη. Στην εκκίνηση κάθε περάσματος λαμβάνουν μέρος όλοι οι αναβάτες σε κάθε κατηγορία, συνήθως ανά ζεύγη με στόχο την επίτευξη του καλύτερου χρόνου.Στις περιπτώσεις που :

  • Αναβάτης χάσει τον έλεγχο και έρθει σε επαφή με τα φωτοκύτταρα.
  • Αναβάτης περάσει τη πλάγια ή την κεντρική γραμμή ακόμη και μετά τον τερματισμό.
  • Ο χρόνος του  FINISHETείναι μικρότερος από τον επιτρεπόμενο στην κατηγορία του εάν υπάρχει ανάλογος περιορισμός χρόνου σε αυτήν.
  • Αναβάτης καθυστερήσει να έρθει στην εκκίνηση πέρα των 2 λεπτών από το τελευταίο κάλεσμα της κατηγορίας του.
  • Αναβάτης καθυστερήσει να κλειδώσει πέραν των 20΄΄ μετά το κλείδωμα του αναβάτη του άλλου διαδρόμου.
  • Αναβάτης εκκινήσει πριν την ενεργοποίηση της χρονομέτρησης.
  • Εκκίνηση της μοτοσυκλέτας μετά τον τερματισμό της μοτοσυκλέτας στον άλλο διάδρομο.
  • Πραγματοποίηση 2ου Burn Out.

Τότε ακυρώνεται μόνο αυτό το πέρασμά του αναβάτη και η συγκεκριμένη προσπάθεια δεν επαναλαμβάνεται.

Εάν διακοπεί η εκμάθηση-προπόνηση για λόγους ανωτέρας βίας, θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε με τα όσα περάσματα έχουν γίνει.

 

ΑΡΘΡΟ 8. ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Άπαξ και η μοτοσυκλέτα βρεθεί στην περιοχή εκκίνησης πριν τη γραμμή εκκίνησης θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι ρυθμίσεις της. Κανένα μέλος του συνεργείου δεν μπορεί να αγγίξει ή να προβεί σε κάποια λειτουργία ή ρύθμιση  στην μοτοσυκλέτα σε αυτή τη περιοχή . Όλες οι διαδικασίες θα πρέπει να ολοκληρωθούν πριν το στήσιμο της μοτοσυκλέτας στην γραμμή εκκίνησης , όπως ευθυγράμμιση της , σκούπισμα ελαστικών , ρυθμίσεις ψεκασμού κινητήρα , κλπ) .

Μόλις η μοτοσυκλέτα φτάσει στην γραμμή εκκίνησης θα πρέπει να είναι έτοιμη να εκκινήσει . Για να είναι έγκυρο το πέρασμα , η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να στηθεί και να ξεκινήσει μόνη της . Το στήσιμο θα πρέπει να γίνει με την ισχύ της μοτοσυκλέτας . Απαγορεύεται η εκκίνηση με σπρώξιμο.

Ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα πρέπει να δίδεται στους αναβάτες για να στηθούν . Το χρονικό όριο αυτό είναι στην απόλυτη κρίση του Αφέτη. Μετά το κλείδωμα και των δύο αναβατών στην εκκίνηση δεν επιτρέπεται η επανατοποθέτηση της μοτοσυκλέτας, οι αναβάτες οφείλουν να είναι έτοιμοι για το σήμα της εκκίνησης, το οποίο μπορεί να δοθεί ανά πάσα στιγμή. Οποιοσδήποτε αναβάτης εκκινήσει πριν το σύστημα χρονομέτρησης ενεργοποιηθεί ή μετά τον τερματισμό του ζευγαριού του  επιφέρει ακύρωση της προσπάθειάς του χωρίς την δυνατότητα επανάληψής της .

 

ΑΡΘΡΟ 9. ΕΠΑΘΛΑ

Αναμνηστικά έπαθλα δίδονται σε όλους τους αναβάτες.

Λήξη εμπρόθεσμων συμμετοχών

31-01-2014

20.00

Γραμματεία

Άνοιγμα πύλης Αεροδρομίου

07-02-2014

15.30

Πύλη

Διοικητικός Έλεγχος συμμετοχών Αθήνας

07-02-2014

16.00-20.00

Γραμματεία

Άνοιγμα πύλης Αεροδρομίου

08-02-2014

08.30

Πύλη

Διοικητικός Έλεγχος συμμετοχών εκτός Αθήνας

08-02-2014

08.30-10.30

Γραμματεία

Υποχρεωτική Ενημέρωση οδηγών

08-02-2014

10.30

Γραμματεία

Χρονομετρημένα περάσματα

08-02-2014

11.00-14.30 & 17.00-21.30

Πίστα

Δημοσίευση χρόνων

08-02-2014

20΄με το πέρας της προπόνησης

Γραμματεία

Άνοιγμα πύλης Αεροδρομίου

09-02-2014

08.30

Πύλη

Χρονομετρημένα περάσματα

09-02-2014

11.00-14.30 & 17.00-21.30

Πίστα

Δημοσίευση χρόνων

09-02-2014

20΄με το πέρας της προπόνησης

Γραμματεία

Απονομές

09-02-2014

20΄μετά τους χρόνους

Γραμματεία

 

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ – ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ

 Η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων της διοργάνωσης θα λειτουργούν έως και την 05/02/2014 στα γραφεία του συλλόγου , όλες τις ημέρες , εκτός Σαββάτου και Κυριακής και ώρες 18.00 – 20.00 στην διεύθυνση  Πατρός Αντωνίου 7 στο Ηράκλειο Κρήτης. Στις 06-07-08 και 09/02 η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από τις 08.00 έως τις 22.00 στον χώρο της γραμματείας της διοργάνωσης .

 Οι αναβάτες οφείλουν να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την γραμματεία για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών και να ενημερώνονται από τον πίνακα ανακοινώσεων.

 

ΑΡΘΡΟ 1 . ΟΡΙΣΜΟΣ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ-ΣΤΕΛΕΧΗ

1.1 ΟΡΙΣΜΟΣ

 Η ΦΙΜΑ, Ε mailfimaclub@Gmail.com, τηλ. 2810 301289 , τηλ.&fax 2815 009339, οργανώνει εκμάθηση-προπόνηση για μοτοσυκλέτες που θα διεξαχθεί στις 08-09/02/2014 στο πρώην Αεροδρόμιο του Ελληνικού .

1.2 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Πρόεδρος : Διακάκης Μανώλης         Μέλη : Σταυρίδης Νεκτάριος – Βαρδιάμπαση Αικατερίνη

Η διοργανώτρια λέσχη , η Οργανωτική Επιτροπή τα στελέχη οι κριτές και οι αναβάτες της εκμάθησης-προπόνησης δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια της . Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες

ΑΡΘΡΟ 2 . ΓΕΝΙΚΑ

Η διοργάνωση έχει τον χαρακτήρα της εκμάθησης-προπόνησης και έχει το δικαίωμα να λήξει ενωρίτερα τις δηλώσεις συμμετοχών, εάν αυτές υπερβούν τις 200 σε αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες μαζί.

 

 

ΑΡΘΡΟ 3 . ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ-ΘΕΣΗ-ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

3.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Μία εκμάθηση-προπόνηση μοτοσυκλέτών τύπου Dragsterείναι μία δοκιμασία επιτάχυνσης από στάση κα για ορισμένη εξ αρχής απόσταση που αυτή είναι το ? του μιλίου (402,336 μ.) . Η δοκιμασία αυτή εκκινεί με μια ηλεκτρονική συσκευή που αποκαλείται ChristmasTree . Με την εκκίνηση του κάθε αναβάτης ενεργοποιεί ένα χρονόμετρο κόβοντας μια δέσμη φωτοκύτταρου και το σταματάει κόβοντας την αντίστοιχη δέσμη φωτοκύτταρου στον τερματισμό . Ο επιτευχθείς χρόνος (ΕΤ) είναι αυτός που καθορίζει τις επιδόσεις των μοτοσυκλετών.

3.2 ΧΩΡΟΣ

Ο χώρος βρίσκεται μέσα στο αεροδρόμιο του Ελληνικού. Το μήκος του είναι 1900 μέτρα και το φάρδος του είναι 50 μέτρα.

3.3 ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

3.3.1 ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Το σύστημα έχει δύο σειρές κάθετων φώτων παρέχοντας οπτικώς την αντίστροφη μέτρηση για κάθε αναβάτη . Οι αναβάτες προσπαθούν να εκκινήσουν μεταξύ του σβησίματος των τριών πορτοκαλί φώτων και του ανάματος του πράσινου .

3.3.2 ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ

 Οι παρακάτω ξεχωριστές επιδόσεις καταγράφονται σε κάθε κούρσα για κάθε αναβάτη , ο χρόνος αντίδρασής του κατά την εκκίνηση , ο χρόνος που πέτυχε στα 18 μέτρα από την εκκίνηση και ο χρόνος που πέτυχε στα 402,336 μέτρα από την εκκίνηση και η ταχύτητα που είχε περνώντας από αυτά .

3.3.3 ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ

Όταν κατά την εκκίνηση του αναβάτη ανάψει στην πλευρά του κόκκινο φως αυτό πάει να πει ότι ο αναβάτης ξεκίνησε ενωρίτερα από το επιτρεπόμενο και η προσπάθειά του δεν είναι έγκυρη .

 

ΑΡΘΡΟ 4 . ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΚΤΑ

Οι κατηγορίες χωρίζονται για να υπάρχουν ομοειδείς από άποψη ιπποδύναμης μοτοσυκλέτες στην εκκίνηση, ως εξής:                                        

Κατηγορία Scooter                                                                    Κατηγορία MiniPro                                                                             

Κατηγορία ProZ                                                                       Κατηγορία Street 1

Κατηγορία Street 2                                                                    Κατηγορία Street 3

Κατηγορία Pro Street 1                                                             Κατηγορία Pro Street 2

Κατηγορία True Street Moto 9,6                                               ΚατηγορίαSuperStreet                                                       

Κατηγορία Super Pro                                                             

 

ΑΡΘΡΟ 5. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΠΑΡΑΒΟΛΑ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ – ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι κάτοχοι διπλώματος μοτοσυκλέτας ή άδειας αθλητού της Αμοτοε,  το οποίο είναι σε ισχύ για το 2014. Η δήλωση συμμετοχών γίνεται στην γραμματεία της διοργάνωσης. Κάθε μοτοσυκλέτα επιτρέπεται να λαμβάνει μέρος στην διοργάνωση σε όσες κατηγορίες επιτρέπεται, αλλά στην ίδια κατηγορία μόνο μία φορά. Κάθε αναβάτης μπορεί να συμμετέχει σε όσες κατηγορίες θέλει, αλλά στην ίδια κατηγορία μόνο μία φορά.

Το παράβολο της συμμετοχής είναι 100€ .

Η ασφάλιση ισχύει σε όλη την διάρκεια της διοργάνωσης, παύει δε να ισχύει με την έξοδο της μοτοσυκλέτας από τον χώρο της διοργάνωσης ή με την εγκατάλειψη  ή τον αποκλεισμό της.

Το παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται μόνον εάν η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή ή η διοργάνωση ματαιωθεί .

Οι αριθμοί συμμετοχής τοποθετούνται στa πλαϊνά της μοτοσυκλέτας και σε ευδιάκριτο μέρος.

 

ΑΡΘΡΟ 6. ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ-ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ

Όλοι οι αναβάτες πρέπει, με ποινή αποκλεισμού από την διοργάνωση, να φορούν σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης εγκεκριμένη φόρμα και κράνος .

Απαγορεύεται στους αναβάτες να κατευθύνουν για οποιοδήποτε λόγο την μοτοσυκλέτα τους αντίθετα με τη φορά της εκμάθησης-προπόνησης και το σπρώξιμο της μοτοσυκλέτας από το ίδιο τον αναβάτη ή από τρίτο για οποιοδήποτε λόγο μετά το σήμα εκκίνησης , καθώς και το ξάπλωμα (ψαράκι) πάνω στην μοτοσικλέτα .

Στις περιπτώσεις :

  • Άρνησης συμμόρφωσης στις οδηγίες των Στελεχών-Κριτών , αναβάτη ή ατόμων της ομάδας του.
  • Κατεύθυνση για οποιοδήποτε λόγο της μοτοσυκλέτας αντίθετα με τη φορά της εκμάθησης-προπόνησης χωρίς εντολή Κριτού.

Τότε ο αναβάτης αποκλείεται από την διοργάνωση.

 

ΑΡΘΡΟ 7. ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ-ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ

Η εκμάθηση-προπόνηση θα διεξαχθεί ανά μία μοτοσυκλέτα ή ανά ζεύγη. Στην εκκίνηση κάθε περάσματος λαμβάνουν μέρος όλοι οι αναβάτες σε κάθε κατηγορία, συνήθως ανά ζεύγη με στόχο την επίτευξη του καλύτερου χρόνου.Στις περιπτώσεις που :

  • Αναβάτης χάσει τον έλεγχο και έρθει σε επαφή με τα φωτοκύτταρα.
  • Αναβάτης περάσει τη πλάγια ή την κεντρική γραμμή ακόμη και μετά τον τερματισμό.
  • Ο χρόνος του  FINISHETείναι μικρότερος από τον επιτρεπόμενο στην κατηγορία του εάν υπάρχει ανάλογος περιορισμός χρόνου σε αυτήν.
  • Αναβάτης καθυστερήσει να έρθει στην εκκίνηση πέρα των 2 λεπτών από το τελευταίο κάλεσμα της κατηγορίας του.
  • Αναβάτης καθυστερήσει να κλειδώσει πέραν των 20΄΄ μετά το κλείδωμα του αναβάτη του άλλου διαδρόμου.
  • Αναβάτης εκκινήσει πριν την ενεργοποίηση της χρονομέτρησης.
  • Εκκίνηση της μοτοσυκλέτας μετά τον τερματισμό της μοτοσυκλέτας στον άλλο διάδρομο.
  • Πραγματοποίηση 2ου Burn Out.

Τότε ακυρώνεται μόνο αυτό το πέρασμά του αναβάτη και η συγκεκριμένη προσπάθεια δεν επαναλαμβάνεται.

Εάν διακοπεί η εκμάθηση-προπόνηση για λόγους ανωτέρας βίας, θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε με τα όσα περάσματα έχουν γίνει.

 

ΑΡΘΡΟ 8. ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Άπαξ και η μοτοσυκλέτα βρεθεί στην περιοχή εκκίνησης πριν τη γραμμή εκκίνησης θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι ρυθμίσεις της. Κανένα μέλος του συνεργείου δεν μπορεί να αγγίξει ή να προβεί σε κάποια λειτουργία ή ρύθμιση  στην μοτοσυκλέτα σε αυτή τη περιοχή . Όλες οι διαδικασίες θα πρέπει να ολοκληρωθούν πριν το στήσιμο της μοτοσυκλέτας στην γραμμή εκκίνησης , όπως ευθυγράμμιση της , σκούπισμα ελαστικών , ρυθμίσεις ψεκασμού κινητήρα , κλπ) .

Μόλις η μοτοσυκλέτα φτάσει στην γραμμή εκκίνησης θα πρέπει να είναι έτοιμη να εκκινήσει . Για να είναι έγκυρο το πέρασμα , η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να στηθεί και να ξεκινήσει μόνη της . Το στήσιμο θα πρέπει να γίνει με την ισχύ της μοτοσυκλέτας . Απαγορεύεται η εκκίνηση με σπρώξιμο.

Ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα πρέπει να δίδεται στους αναβάτες για να στηθούν . Το χρονικό όριο αυτό είναι στην απόλυτη κρίση του Αφέτη. Μετά το κλείδωμα και των δύο αναβατών στην εκκίνηση δεν επιτρέπεται η επανατοποθέτηση της μοτοσυκλέτας, οι αναβάτες οφείλουν να είναι έτοιμοι για το σήμα της εκκίνησης, το οποίο μπορεί να δοθεί ανά πάσα στιγμή. Οποιοσδήποτε αναβάτης εκκινήσει πριν το σύστημα χρονομέτρησης ενεργοποιηθεί ή μετά τον τερματισμό του ζευγαριού του  επιφέρει ακύρωση της προσπάθειάς του χωρίς την δυνατότητα επανάληψής της .

 

ΑΡΘΡΟ 9. ΕΠΑΘΛΑ

Αναμνηστικά έπαθλα δίδονται σε όλους τους αναβάτες.