2 και 3 Μαΐου στο αεροδρόμιο της Λαμίας θα διοργανωθεί για 1η φορά φέτος drag day αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Αναμένονται πολλές και δυνατές συμμετοχές απο ολόκληρη την Ελλάδα και σε αυτοκίνητα αλλά και σε μοτοσυκλέτες , και αυτό γιατί η πρόσφυση του αεροδρομίου έχει φτάσει σε πολύ καλά επίπεδα για drag day , και κάθε φορά γίνεται και καλύτερη. Όλοι οι αγωνιζόμενοι θα πρέπει να δηλώνουν την συμμετοχή τους στα 2815104098-099 και 6972872983 ενώ οι οδηγοί των μοτοσυκλετών θα πρέπει να δηλωθούν και μέσω των σωματείων τους. ΠΡΟΣΟΧΗ σε όλους τους αγωνιζόμενους των αυτοκινήτων για το drag day , έχουν αλλάξει πολλά πράγματα σε σχέση με τους περσινούς κανονισμούς γι αυτό παρακαλώ να είστε όλοι ενήμεροι και έτοιμοι γιατί σε διαφορετική περίπτωση δεν θα μπορείτε να συμμετάσχετε. Θα υπάρχουν φόρμες στην πίστα και κρανοι που  θα νοικιάζονται για το διήμερο. Επίσης να μην παραλείψουμε να πούμε οτι  κάθε φορά ο δήμος Λαμίας αγκαλιάζει την συγκεκριμένη εκδήλωση και βοηθάει με κάθε τρόπο όπου και όπως μπορεί. Ετοιμαστείτε για άλλο ένα επιτυχημένο drag day στην Λαμία . . . ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Λήξη συμμετοχών

30-04-2015

14.00

Γραμματεία

Άνοιγμα πύλης Αεροδρομίου

02-05-2015

08.30

Πύλη

Διοικητικός Έλεγχος & Έλεγχος εξακρίβωσης

02-05-2015

08.30-10.30

Γραμματεία

Υποχρεωτική Ενημέρωση οδηγών

02-05-2015

10.30

Γραμματεία

Δημοσίευση πίνακα εκκινούντων

02-05-2015

10.30

Γραμματεία

Χρονομετρημένα περάσματα

02-05-2015

11.00-18.00

Πίστα

Άνοιγμα πύλης Αεροδρομίου

03-05-2015

08.30

Πύλη

Χρονομετρημένα περάσματα

03-05-2015

11.00-18.00

Πίστα

Τελικός Τεχνικός Έλεγχος

03-05-2015

Αμέσως μετά το πέρας του αγώνα

Γραμματεία

Δημοσίευση κατάταξης

03-05-2015

20΄με το πέρας τoυ αγώνα

Park Ferme

Απονομές

03-05-2015

18.30

Γραμματεία

ΑΡΘΡΟ 1 . ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΓΩΝΑ Ο ΑΣΗ Ιδομενέως 38 Ηράκλειο τηλ 2815104099 μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ οργανώνει αγώνα ατομικής επιτάχυνσης αυτοκινήτων που θα διεξαχθεί στις 02-03/05/2015 στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Λαμίας. Ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις :

  • Του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα.
  • Του Εθνικού Αγωνιστικού Κανονισμού (ΕΑΚ) και των παραρτημάτων του.
  • Του Γενικού κανονισμού Ατομικής Επιτάχυνσης 2015 της ΟΜΑΕ και των παραρτημάτων του.
  • Του παρόντος συμπληρωματικού κανονισμού.
  • Του Τεχνικού κανονισμού 2015 της ΟΜΑΕ, αγώνων Ατομικής Επιτάχυνσης.

ΑΡΘΡΟ 2 . ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΑΓΩΝΑ Ο αγώνας δεν προσμετράει σε κάποιο προκηρυγμένο Πρωτάθλημα, Κύπελλο ή Έπαθλο. ΑΡΘΡΟ 3 . ΠΙΣΤΑ

  • Θέση                    : Λαμία
  • Τηλέφωνο            : 2815104098
  • Φαξ                     : 2815104099
  • Email                   : [email protected]
  • Μήκος διαδρομής  : 1.000μ
  • Πλάτος διαδρομής : 25μ

ΑΡΘΡΟ 4 . ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Πρόεδρος : Διακάκης Μανώλης Μέλη       : Σταυρίδης Νεκτάριος – Μανιαδής Μανώλης ΑΡΘΡΟ 5 . ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ Αγωνοδίκης-Παρατηρητής ΟΜΑΕ                          : Αλυτάρχης                                                         : Διακάκης Μανώλης Τεχνικός Έφορος                                                : Παπαστεφανάκης Δημήτρης Γραμματέας                                                       : Μανιαδής Μάνος Έφορος χρονομέτρησης                                      : Σταυρίδης Νεκτάριος Υπεύθυνος ασφαλείας                                         : Διακάκης Νικηφόρος ΑΡΘΡΟ 6 . ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ – ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ Η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων της διοργάνωσης θα λειτουργούν έως και την 30/04/2015 στα γραφεία του σωματείου όλες τις ημέρες εκτός Σαββάτου και Κυριακής και ώρες 10.00 – 14.00. Στις 01-02 και 03/05 η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από τις 08.30 έως τις 19.00 στον χώρο της διοργάνωσης. Οι αγωνιζόμενοι πρέπει με ευθύνη τους να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών. Η Προϊστάμενη Αρχή, Η Διοργανώτρια Λέσχη, Η Οργανωτική Επιτροπή, Τα Στελέχη του Αγώνα, καθώς και οι οδηγοί του αγώνα δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων σε ενδεχόμενο ατύχημα κατά την διάρκεια των δοκιμαστικών και του αγώνα. Η Αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες. ΑΡΘΡΟ 7 . ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ-ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ 7.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Ο αγώνας ατομικής επιτάχυνσης είναι μία δοκιμασία επιτάχυνσης από στάση σε ευθεία διαδρομή 402,336 μέτρων. Η δοκιμασία αυτή εκκινεί με μια ηλεκτρονική συσκευή που αποκαλείται Christmas Tree . Με την εκκίνηση του κάθε οδηγός ενεργοποιεί ένα χρονόμετρο κόβοντας μια δέσμη φωτοκύτταρου και το σταματάει κόβοντας την αντίστοιχη δέσμη φωτοκύτταρου στον τερματισμό . Ο επιτευχθείς χρόνος (ΕΤ) είναι αυτός που καθορίζει τις επιδόσεις των αυτοκινήτων. 7.2 ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ 3.3.1 ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Το σύστημα έχει δύο σειρές κάθετων φώτων παρέχοντας οπτικώς την αντίστροφη μέτρηση για κάθε οδηγό . Οι οδηγοί προσπαθούν να εκκινήσουν μεταξύ του σβησίματος των τριών πορτοκαλί φώτων και του ανάματος του πράσινου . 3.3.2 ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ Οι παρακάτω ξεχωριστές επιδόσεις καταγράφονται σε κάθε κούρσα για κάθε οδηγό , ο χρόνος αντίδρασής του κατά την εκκίνηση , ο χρόνος που πέτυχε στα 18 μέτρα από την εκκίνηση, ο χρόνος που πέτυχε στα 201,168 μέτρα από την εκκίνηση και η ταχύτητα που είχε περνώντας από αυτά και ο χρόνος που πέτυχε στα 402,336 μέτρα από την εκκίνηση και η ταχύτητα που είχε περνώντας από αυτά . 3.3.3 ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ Όταν κατά την εκκίνηση του οδηγού ανάψει στην πλευρά του κόκκινο φως αυτό πάει να πει ότι ο οδηγός ξεκίνησε νωρίτερα από το επιτρεπόμενο, παρόλα ταύτα η προσπάθειά του είναι έγκυρη . ΑΡΘΡΟ 8 . ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΚΤΑ Οι κατηγορίες χωρίζονται ως εξής:    Κατηγορία Index 15                                                        (Minimum Finish ET 15”)          Κατηγορία Index 14                                                        (Finish ET 14.000-14.999) Κατηγορία Index 13                                                        (Finish ET 13.000-13.999) Κατηγορία Index 12                                                        (Finish ET 12.000-12.999) Κατηγορία Index 11                                                        (Finish ET 11.000-11.999) Κατηγορία  Auto Super Sport 1/4 mile*                              (Finish ET Unlimited) Κατηγορία  Auto Racing                                                     (Finish ET Unlimited) *Στην κατηγορία Super Sport 1/4 mile είναι υποχρεωτικό το Roll Bar.                                     ΑΡΘΡΟ 9 . ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΠΑΡΑΒΟΛΑ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ – ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι κάτοχοι διπλώματος αυτοκινήτου και άδειας αθλητού της ΟΜΑΕ εν ισχύ. Κάθε αυτοκίνητο επιτρέπεται να λαμβάνει μέρος στην διοργάνωση σε όσες κατηγορίες επιτρέπεται. Κάθε οδηγός μπορεί να συμμετέχει σε όσες κατηγορίες θέλει, αλλά στην ίδια κατηγορία μόνο μία φορά. Όσοι επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή στην διοργάνωση στις 02-03/05 2015 στο αεροδρόμιο της Λαμίας, θα πρέπει να τηλεφωνήσουν στο τηλέφωνο του σωματείου 2815104098 ή στο τηλέφωνο 6972872983. Η συμμετοχή θα πρέπει να πληρωθεί στην Alpha Bank στον λογαριασμό 825-002101-016722 ή IBAN GR06 0140 8250 8250 0210 1016 722 με δικαιούχο Διακάκη Νικόλαο και να σταλεί με φαξ στο 2815104099 αφού πρώτα τονιστούν με στυλό τα στοιχεία του συμμετέχοντα. Όλες αυτές οι ενέργειες πρέπει να γίνουν το αργότερο μέχρι τις 28 Απριλίου, ημέρα Τρίτη στις 20.00.   Όλες αυτές οι ενέργειες πρέπει να γίνουν το αργότερο μέχρι τις 28/05/2015 ημέρα Τρίτη στις 14.00. Το παράβολο συμμετοχής είναι 100€ για την 1η συμμετοχή και 70€ για τις επόμενες συμμετοχές. Η ασφάλιση ισχύει σε όλη την διάρκεια της διοργάνωσης, παύει δε να ισχύει με την έξοδο του αυτοκινήτου από τον χώρο της διοργάνωσης ή με την εγκατάλειψη  ή τον αποκλεισμό του. Το παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται μόνον εάν η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή ή η διοργάνωση ματαιωθεί πριν ξεκινήσει. Οι αριθμοί συμμετοχής τοποθετούνται κατά τις υποδείξεις του διοργανωτή. ΑΡΘΡΟ 10 . ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Όλοι οι οδηγοί πρέπει : Να φορούν σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης  ζώνες τουλάχιστον 3 σημείων, άφλεκτη φόρμα και κράνος. Να μην κατευθύνουν το αυτοκίνητο τους αντίθετα από την φορά της παιδιάς. Να μην επιτρέπουν το σπρώξιμο του αυτοκινήτου τους από άλλον μετά το σήμα εκκίνησης Εάν διακοπεί η διοργάνωση για λόγους ανωτέρας βίας, θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε με τα όσα περάσματα έχουν γίνει. ΑΡΘΡΟ 11 . ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΡΟΕΚΚΙΝΗΣΗΣ-ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ-ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ-ΤΕΛΟΥΣ

  • Προσέλευση οδηγού ενώ έχουν αρχίσει τα περάσματα της επόμενης κατηγορία επιφέρει χάσιμο του περάσματος.
  • 2 συνοδοί σε κάθε όχημα στην προ εκκίνηση.
  • Ο ένας από τους δύο συνοδούς μπορεί να μπει στον χώρο της εκκίνησης  με την απαραίτητη προϋπόθεση να φοράει γάντια εργασίας. Σε περίπτωση που και οι 2 συνοδοί περάσουν στην εκκίνηση, έστω και αν κανένας κριτής δεν τους εμποδίσει, αυτή η ενέργεια επιφέρει χάσιμο του περάσματος του οδηγού που εκπροσωπούν.
  • Σε περιπτώσεις ανυπάκουων συνοδών μέχρι αυτοί να συμμορφωθούν, εκτός του πιθανού αποκλεισμού του οδηγού που εκπροσωπούν, επιβάλλεται και σταμάτημα της ροής, με αποτέλεσμα χάσιμο χρόνου και λιγότερα περάσματα από αυτά που έχουν προγραμματιστεί.
  • Για οποιαδήποτε θέματα μόνον στα διαλείμματα των περασμάτων στον χώρο της χρονομέτρησης.
  • Ο χρόνος που πρέπει τα 2 οχήματα να κλειδώσουν μετά το σήμα του αφέτη για αυτό, πρέπει να είναι μέσα σε λογικά πλαίσια και όχι πάνω από 30 δευτερόλεπτα.
  • Εάν οδηγός αργήσει να εκκινήσει πάνω από 8 δευτερόλεπτα μετά το σήμα εκκίνησης που θα του δοθεί στην μεριά του ενδέχεται να μην πάρει χρόνο λόγω αυτόματου κλεισίματος της χρονομέτρησης. Σε αυτήν την περίπτωση το πέρασμα χάνεται και δεν επαναλαμβάνεται.
  • Πάτημα κεντρικής γραμμής του διαδρόμου επιφέρει ακύρωση του περάσματος.
  • Αλλαγή λουρίδας από την εκκίνηση, κατά την διάρκεια των πινακίδων 500-400-300-200-100 και έως και το σημείο εξόδου από τους διαδρόμους  που είναι η πινακίδα 000μ, επιφέρει αποκλεισμό του οδηγού από την διοργάνωση.
  • Ταχύτητα επιστροφής στα Paddocks πάνω από 20 χλμ επιφέρει άμεσο αποκλεισμό του οδηγού από την διοργάνωση.
  • Ταχύτητα ανώτερη από 20 χλμ μέσα στα Paddocks αλλά και οπουδήποτε αλλού από τον οδηγό ή άτομο που κατά την κρίση της διοργάνωσης πρόσκειται στην ομάδα του, επιφέρει άμεσο αποκλεισμό του οδηγού από την διοργάνωση.

ΑΡΘΡΟ 12 . ΕΠΑΘΛΑ Κύπελλα δίδονται στους 3 πρώτους οδηγούς κάθε κατηγορίας και στον καλύτερο χρόνο της κατηγορίας, αλλά πάντα μέσα στα πλαίσια του χρόνου της κατηγορίας.  

 Αγώνας Προετοιμασίας

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ DRAGSTER

Α.Σ.Η.

Αεροδρόμιο Τυμπακίου 02-03 Μαΐου  2015

Ειδικός   Κανονισμός

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

1. Έναρξη εγγραφών. Δευτέρα  20 Απριλίου 2015 ώρα 1000
2. Λήξη εγγραφών. Παρασκευή  01 Μαΐου 2015 ώρα 22.00.
3. Άνοιγμα Πίστας. Σάββατο 02 Μαΐου 2015  από ώρα 08.00
4. Διοικητικός Έλεγχος (Διανομή αριθμών συμμετοχής κ.λ.π.). Σάββατο 02 Μαΐου από ώρα 08.30 – 10.30
5. Έλεγχος εξακρίβωσης. Σάββατο 02 Μαΐου από ώρα 08.30 – 10.30
6.  Υποχρεωτική Ενημέρωση (BRIEFING ) αθλητών. Σάββατο  02 Μαΐου ώρα  10.30 – 11.00
6. Δημοσίευση πίνακα εκκινούντων & σειρών εκκίνησης – Ενημερώσεις αθλητών Σάββατο 02 Μαΐου ώρα 11.00 στη Γραμματεία του αγώνα.
7. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΑ. 

Οι παραπλεύρως ώρες είναι ενδεικτικές.

 

Οι αγώνες θα διεξαχθούν σε ζεύγη.

 

 

Σάββατο 02  Μαΐου11.00 – 17.00    Προκριματικά MOTO   Κυριακή  03 Μαΐου 08.30 – 08.45    Προετοιμασία Πίστας. 11.00 – 17.00    Προκριματικά  ΜΟΤΟ  
7. Τελικός τεχνικός έλεγχος.  Μετά τη λήξη του αγώνα κάθε κατηγορίας. 
8. Δημοσίευση αποτελεσμάτων.  20 λεπτά μετά τη λήξη του αγώνα. 
9. Απονομή επάθλων.  Μετά τη λήξη του αγώνα, στην πίστα. 

  ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ Η Γραμματεία του Αγώνα, για δελτία πληροφοριών, θα λειτουργεί από Δευτερα 20 Απριλίου 2015 έως Πέμπτη 30 Απριλίου 2015 . Ιδομενέως 38 Ηράκλειο-Κρήτης τηλ 2810 301289, Mail [email protected] . ΑΡΘΡΟ  1. 1. ΟΡΙΣΜΟΣ. O Α.Σ.Η. διοργανώνει, με την έγκριση της ΑΜΟΤΟΕ, Αγώνα  φιλικό μοτοσυκλετών DRAGSTER, , την 02-03 Μαΐου 2015 σύμφωνα με: α. Τον Αθλητικό Νόμο 2725/1999 όπως αυτός ισχύει β. Τον Γενικό Κανονισμό αγώνων Dragster, της ΑΜΟΤΟΕ γ. Του Κανονισμούς της ΑΜΟΤΟΕ όπως ισχύουν δ. Τον παρόντα Ειδικό Κανονισμό 2. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Πρόεδρος:    ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ Μέλη:           ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ-ΜΑΝΙΑΔΗΣ ΜΑΝΟΣ   3.  ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ                      Αγωνοδίκης: ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ. Παρατηρητής ΑΜΟΤΟΕ : Αλυτάρχης: ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ. Γραμματέας του Αγώνα: ΜΑΝΙΑΔΗΣ ΜΑΝΟΣ Έφορος Χρονομέτρησης: PRO ACTION Επικεφαλής Γιατρός: Με μέριμνα ΑΜΟΤΟΕ.  

ΑΡΘΡΟ  2.    ΓΕΝΙΚΑ

Ο Αγώνας δεν περιλαμβάνεται στο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας DRAGSTER, της AMOTOE.

ΑΡΘΡΟ  3.      ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ – ΘΕΣΗ – ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

1. Περιγραφή. Διαγωνισμός επιτάχυνσης μεταξύ δύο μοτοσυκλετών από στάση και για συγκεκριμένη διαδρομή. 2. Πίστα. Θέση:ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΛΑΜΙΑΣ Ηλεκτρονική Διεύθυνση : asihellas@gmail.com Μήκος Διαδρομής: 1000μ. Πλάτος Διαδρομής:  25 μ. 3. ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Το σύστημα έχει μία σειρά κάθετων φώτων δίνοντας οπτικά την αντίστροφη μέτρηση σε κάθε αθλητή και είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο. ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ Καταγράφονται ο χρόνος αντίδρασης, ο χρόνος στα18 μέτρα, στα402,34 μέτρακαι η ταχύτητα εξόδου καθώς το μοτοσυκλέτα περνάει από τις δέσμες των φωτοκύτταρων. ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ Το άναμμα του κόκκινου φωτός οδηγεί στην ακύρωση του αθλητή.   ΑΡΘΡΟ 4           ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΟΤΟ DRAGSTER   MINI PRO                                                                   PRO Z   STREET 1    STREET 2   STREET 3   TRUE STREET MOTO      PRO STREET   PRO STREET                                                                             SUPER STREET   SUPER PRO    APΘPO 5           ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ 1.   Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρο Αγωνιστικό Δελτίο, σύμφωνα με την ΑΜΟΤΟΕ. 2.   Κάθε μοτοσυκλέτα επιτρέπεται να λαμβάνει μέρος στον αγώνα μέχρι δύο φορές, αλλά κάθε φορά σε διαφορετική κατηγορία, εφόσον εμπίπτει στις διατάξεις της. Κάθε αθλητής μπορεί να συμμετέχει στην ίδια κατηγορία μόνο μία φορά. ΑΡΘΡΟ 6           ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ

  1. 1.             Όποιος αθλητής επιθυμεί να λάβει μέρος στον αγώνα, πρέπει να συμπληρώσει και να στείλει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του Οργανωτή. Το Σωματείο που ανήκει ο αθλητής πρέπει να δηλώσει τον αθλητή στην ΑΜΟΤΟΕ, σύμφωνα με το ισχύον σύστημα, (μέσω του site της ΑΜΟΤΟΕ). http://www.e-amotoe.gr/

Για να συμμετάσχει ένας αθλητής στην κατηγορία SUPER PRO, θα πρέπει πρώτα να συμμετάσχει σε τρεις αγώνες στις κατηγορίες STREET, SUPER STREET ή PRO STREET.  2.   H υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα ότι ο συμμετέχων αποδέχεται ανεπιφύλακτα τον Γενικό κανονισμό του Πρωταθλήματος. ΑΡΘΡΟ 7           ΠΑΡΑΒΟΛΑ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ 1.   Tα παράβολα συμμετοχής καθορίζονται στα 100 EURO για την 1η συμμετοχή και στα 80€ για την 2η συμμετοχή.  2.   H δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή, αν ο αθλητής δεν βρεθεί στις συμμετοχές του site, της ΑΜΟΤΟΕ. Υπεύθυνο για την δήλωση συμμετοχής είναι το Σωματείο που ανήκει ο Αθλητής. 3.   Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του αθλητή που καλύπτει αστική ευθύνη προς τρίτους. H ασφάλιση αυτή ισχύει σε όλη τη διάρκεια του αγώνα από τη στιγμή της εκκίνησής τους και παύει να ισχύει με τη λήξη της προθεσμίας υποβολής ένστασης ή διαφορετικά από τη στιγμή εγκατάλειψης του αγώνα ή του αποκλεισμού από αυτόν. ΑΡΘΡΟ 8           ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ Oι αγωνοδίκες, έχουν το δικαίωμα με απόφασή τους, να τροποποιούν τις διατάξεις του Ειδικού κανονισμού ανάλογα με τις συνθήκες και τις περιστάσεις που θα παρουσιασθούν. ΑΡΘΡΟ 9           ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ

  1. 1.             O Αλυτάρχης του αγώνα είναι επιφορτισμένος για την εφαρμογή του παρόντος κανονισμού και των διατάξεών του κατά τη διεξαγωγή του αγώνα.
  2. 2.             Παρόλα αυτά, για κάθε σημαντική απόφαση που χρειάσθηκε να πάρει σε σχέση με την ερμηνεία του γενικού ή του ειδικού κανονισμού του αγώνα πρέπει να ενημερώνει τους Αγωνοδίκες.

ΑΡΘΡΟ 10         ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ, ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ, ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ 1.   Η σειρά εκκίνησης των μοτοσυκλετών θα ορίζεται από τον οργανωτή. 2.   Οι αριθμοί συμμετοχής ορίζονται σε τετραψήφια νούμερα. Τα πρώτα 2 ψηφία του τετραψήφιου αριθμού θα καθορίζουν την κατηγορία της συμμετοχής και θα είναι περίπου το μισό μέγεθος από τα επόμενα 2 που θα καθορίζουν τον αριθμό της συμμετοχής. ΑΡΘΡΟ 11         ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ 1.   Επιτρέπεται στους αθλητές να τοποθετούν ελεύθερα πάνω στα οχήματά τους οποιαδήποτε διαφήμιση με τους παρακάτω όρους:   α.   Να μην αντιβαίνει το περιεχόμενο τους Νόμους του Ελληνικού Κράτους και τις διατάξεις του Αθλητικού Νόμου 2725/1999 όπως αυτός ισχύει.   β.   Να μην προσβάλουν τα χρηστά ήθη και έθιμα.   γ.   Να μην καλύπτουν με τις επιγραφές διαφημιστικού περιεχομένου τις θέσεις που προορίζονται για την πινακίδα και τον αριθμό συμμετοχής.   δ.   Να μην εμποδίζουν την ορατότητα.   ε.    Να μην είναι πολιτικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα.   στ. O Oργανωτής έχει το δικαίωμα διαφήμισης του υποστηρικτή στους αριθμούς συμμετοχής. 2.   Δεν θα επιτραπεί η εκκίνηση σε μοτοσυκλέτα που δεν θα είναι σύμφωνη με τα παραπάνω. ΑΡΘΡΟ 12         ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ 1.   Μετά τη διοικητική – γραμματειακή τακτοποίηση των συμμετεχόντων, οι μοτοσυκλέτες θα ελεγχθούν από τους τεχνικούς εφόρους του αγώνα και στη συνέχεια θα οδηγηθούν στον χώρο επισκευών 2.Στις μοτοσυκλέτες θα χορηγείται από τον Οργανωτή ειδικό σήμα αναγνώρισης.  

ΑΡΘΡΟ 13. ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.

1. Κάθε μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Τεχνικό Κανονισμό. Όταν κάποιος αθλητής διαπιστώνει παρατυπία, ενημερώνει τον Τεχνικό Έφορο και προβαίνει σε ένσταση. 2. Όλοι οι αθλητές πρέπει να φοράνε φόρμα και κράνος, εγκεκριμένα. 3. Απαγορεύεται στις μοτοσυκλέτες να κινηθούν αντίθετα προς την φορά του αγώνα και το σπρώξιμο από οποιονδήποτε μετά την εκκίνηση. 4.Στα προκριματικά οι αθλητές υποχρεωτικά θα περνούν κατά ζεύγη. Δεν θα υπάρχει δικαίωμα επιλογής διαδρόμου από τον αθλητή. Αυτό θα καθορίζεται από την Οργάνωση. Θα ξεκινήσουν οι μονοί αριθμοί  και μετά εναλλάξ. 5.Οι αθλητές θα εισέρχονται στον χώρο του BURN OUT με τον αρχιμηχανικό τους και μόνο στις SUPER PRO και PRO STREET 2 με τους βοηθούς  μηχανικούς. Θα φέρουν υποχρεωτικά μαζί τους και την αγωνιστική τους άδεια (license), την οποία θα επιδεικνύουν εάν τους ζητηθεί. 6.Η προσέλευση στον χώρο του BURN OUT θα γίνεται κατά κατηγορία και με την σειρά που ανακοινώνεται στα μεγάφωνα. 7.Η παρουσία των αθλητών είναι υποχρεωτική στο Briefing. Στο τέλος η υπογραφή θα μπαίνει μόνο από τον ίδιο τον αθλητή. 8.Η τήρηση της σειράς του προγράμματος είναι υποχρεωτική σε όλους. 9.Οι αθλητές υποχρεούνται να τηρούν αυστηρά τους κανόνες ασφαλείας. 10.Απαγορεύεται η είσοδος στην πίστα και στον χώρο του BURN OUT σε οποιονδήποτε εκτός των αρμοδίων (αθλητών – οργανωτών), καθώς και μηχανικών με παντόφλες. 11.H παρουσία του Αρχιμηχανικού με πυροσβεστήρα, είναι υποχρεωτική στην εκκίνηση. 12.Απαγορεύεται ο δανεισμός της κάρτας συμμετοχής σε οποιονδήποτε. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί χρήση της κάρτας συμμετοχής από άλλο άτομο, θα επιβληθούν κυρώσεις στον αθλητή. 13.Για οποιαδήποτε καθυστέρηση προσέλευσης αθλητού, θα πρέπει να ενημερώνεται η Οργανωτική Επιτροπή έγκαιρα. 14.Κατά τον τεχνικό έλεγχο, η παρουσία αθλητού και αρχιμηχανικού είναι υποχρεωτική. Τα πιστοποιητικά για τα διάφορα εξαρτήματα που θα ζητηθούν θα πρέπει να είναι έτοιμα για να επιδειχθούν . 15.Oι μηχανικοί πρέπει να έχουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πυροσβεστήρα 5 kg, τουλάχιστον, σε εμφανές σημείο στον χώρο των Pits. 16.Στο χώρο των Pits, απαγορεύεται η δοκιμή με αγωνιστική μοτοσυκλέτα. 17.Οι κορίνες  στην γραμμή που χωρίζει τους δύο διαδρόμους, είναι προέκταση της γραμμής προς τα πάνω. Οποιοδήποτε ρίξιμο κορίνας είτε με το πόδι είτε με οποιοδήποτε μέρος του οχήματος, συνεπάγεται αποκλεισμό από το πέρασμα. 18. Απαγορεύεται αυστηρά με ποινή αποκλεισμού το ξάπλωμα (ψαράκι) επάνω στην μοτοσυκλέτα.   ΑΡΘΡΟ 14         ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ Οι σειρές εκκίνησης στα δοκιμαστικά καθορίζονται από τον οργανωτή ανάμεσα στα συμμετέχοντα οχήματα  της ίδιας κατηγορίας. BURN OUT (Ζέσταμα ελαστικών) Όλα τα Burn out πριν τον αγώνα περιορίζονται σε οριοθετημένους χώρους, χρησιμοποιώντας μόνο νερό ΓΡΑΜΜΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ Άπαξ η μοτοσυκλέτα βρεθεί στην περιοχή στησίματος πριν τη γραμμή εκκίνησης, θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι ρυθμίσεις του οχήματος. Αν ένας  αθλητής δεν παρουσιασθεί στο burn out,  μέσα σε δύο λεπτά από τη στιγμή που τον κάλεσε ο Αλυτάρχης, αποκλείεται από το σκέλος. Μετά την παρέλευση αυτού του χρονικού ορίου ο άλλος αθλητής πραγματοποιεί τη δοκιμασία μόνος του. ΣΤΗΣΙΜΟ Μόλις η μοτοσυκλέτα φτάσει στην γραμμή στησίματος, θα πρέπει να είναι έτοιμη να τρέξει. Για να είναι έγκυρο το πέρασμα, η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να στηθεί και να ξεκινήσει μόνη της. Ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα πρέπει να δίδεται στους αθλητές για να στηθούν. Το χρονικό όριο αυτό είναι στην απόλυτη κρίση του Αφέτη του αγώνα (ο μέγιστος χρόνος καθορίζεται στο 1 λεπτό). Όταν και οι δύο αθλητές βρίσκονται στο pre stage, και ο ένας κλειδώσει στο stage, τότε ο άλλος, έχει δικαίωμα να καθυστερήσει να κλειδώσει μέχρι 10 δευτερόλεπτα. ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Η εκκίνηση θα δίδεται με τη χρήση του Christmas Tree. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΧΡΟΝΟMΕΤΡΗΣΗΣ Απαιτείται πλήρως ηλεκτρονικό σύστημα χρονομέτρησης, το οποίο θα μπορεί να υπολογίζει ξεχωριστά το χρόνο διαδρομής και τη ταχύτητα εξόδου για κάθε λωρίδα. ΠΡΟΚΡΙΣΗ Για να είναι μια προσπάθεια πρόκρισης έγκυρη, όλα τα οχήματα θα πρέπει να στηθούν και να εκκινήσουν μόνα τους ΣΧΑΡΕΣ Το ζευγάρωμα της κάθε κατηγορίας βασίζεται στους καταρτισμένους από τη FIΜ – UEM,  πίνακες σχαρών. Οι προκριματικοί χρόνοι ορίζουν τις θέσεις στην σχάρα. ΕΠΙΛΟΓΗ ΛΩΡΙΔΑΣ Σε όλες τις κατηγορίες η επιλογή λωρίδας ορίζεται από τους χρόνους επίδοσης ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ, ΠΑΥΣΗ, ΑΠΟΒΟΛΗ ΠΟΙΝΗ Ότι αναφέρεται στον Γενικό Κανονισμό.   ΑΡΘΡΟ 15. ΧΩΡΟΣ ΕΠΙΤΗΡΟΥΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ (PARC FERME). 1. Oι αθλητές, αμέσως μετά τον τερματισμό τους στο τελικό σκέλος πρέπει εφόσον ζητηθεί, να κατευθύνουν τα οχήματά τους στον χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης. 2. Σε περίπτωση 2ης συμμετοχής με ίδια μοτοσυκλέτα, αυτό θα επιστρέψει στην αφετηρία με μέριμνα  της οργάνωσης.   ΑΡΘΡΟ 16.  ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ. Στον τερματισμό μπορεί να γίνεται ένας πλήρης και λεπτομερής έλεγχος   ΑΡΘΡΟ 17         ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ – ΕΦΕΣΕΙΣ    1.   Oι ενστάσεις υποβάλλονται εγγράφως στον Αλυτάρχη. 2.   Το χρηματικό ποσό της ένστασης, που κατατίθεται στην οργάνωση, είναι το ποσό της συμμετοχής.   ΑΡΘΡΟ 18ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ. Τα αποτελέσματα θα ανακοινώνονται στον χώρο του αγώνα, εντός τριάντα (30) λεπτών .   ΑΡΘΡΟ 19.  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ. Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γίνει αμέσως μετά τον αγώνα.   ΑΡΘΡΟ 20ΕΠΑΘΛΑ. Τα έπαθλα που απονέμονται υποχρεωτικά είναι: Σε όλες τις Κατηγορίες. -στον 1ο:  κύπελλο    -στον 2ο:  κύπελλο    -στον 3ο:  κύπελλο   ΑΡΘΡΟ 21ΑΠΟΝΟΜΗ . Η απονομή των επάθλων θα γίνει αμέσως μετά τον αγώνα. Εάν οι νικητές των διαφόρων επάθλων δεν εμφανισθούν (αδικαιολόγητα) στην τελετή της απονομής, θα χάσουν το δικαίωμα  παραλαβής οποιουδήποτε βραβείου.