Το σαββατοκύριακο 31/10 και 01/11 στο αεροδρόμιο τυμπακιου η pro action θα διοργανώσει τον 6ο γύρο για το πανελλήνιο πρωτάθλημα dragster. Τα γρηγορότερα αμάξια και μοτοσικλέτες της Ελλάδας θα είναι εδώ για να μας χαρίσουν απίστευτα περάσματα και κόντρες. Πάνω από 100 συμμετοχές αναμένονται στον αγώνα , ενώ παράλληλα εάν βοηθήσει και ο καιρός , πολλά ρεκόρ θα σπάσουν!! Για πληροφορίες και συμμετοχές στα 2810301289 και 6972872983. Ακλουθεί ειδικός κανονισμός και πρόγραμμα…. Έναρξη συμμετοχών-Δημοσίευση Κανονισμού 19/10/09 10.00 Γραμματεία Λήξη εμπρόθεσμων συμμετοχών 26/10/09 20.00 Γραμματεία Οριστική λήξη συμμετοχών 27/10/09 20.00 Γραμματεία Άνοιγμα εισόδου Αεροδρομίου 31/10/09 08.00 Είσοδος Αεροδρομίου Τεχνικός και Διοικητικός Έλεγχος 31/10/09 08.30-10.30 Γραμματεία Υποχρεωτική Ενημέρωση αγωνιζομένων 31/10/09 10.40 Γραμματεία 3 Χρονομετρημένοι Προκριματικοί 31/10/09 11.00-17.00 Πίστα Δημοσίευση πίνακα με ζευγαριών 31/10/09 17.30 Γραμματεία Αγώνες Dragster Auto Moto 01/11/09 11.00-17.00 Πίστα Τελικός Τεχνικός Έλεγχος 01/11/09 17.10 Γραμματεία Δημοσίευση αποτελεσμάτων 01/11/09 17.30 Γραμματεία Απονομές Επάθλων 01/11/09 18.00 Γραμματεία ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ – ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ Η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν έως και την 30-10 στα γραφεία του συλλόγου , όλες τις ημέρες , εκτός Σαββάτου και Κυριακής και ώρες 18.00 – 20.00 . Στις 31/10 και 01/11 η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από τις 08.00 έως τις 20.00 στον χώρο της γραμματείας του αγώνα . Οι αγωνιζόμενοι οφείλουν να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την γραμματεία για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών και να ενημερώνονται από τον πίνακα ανακοινώσεων. ΑΡΘΡΟ 1 . ΟΡΙΣΜΟΣ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ-ΣΤΕΛΕΧΗ 1.1 ΟΡΙΣΜΟΣ Η ΦΙ.Μ.Α. , Ηρακλή 45 , τηλ. 2810 301289 , τηλ.&fax 2815 009339 , Ε mail [email protected] και site www.proactionracing.gr μετά από έγκριση της ΕΛΠΑ οργανώνει αγώνα Dragster που θα διεξαχθεί στις 31/10 & 01/11/09 στο στρατιωτικό Αεροδρόμιο του τυμπακίου . Οι αγώνες θα γίνουν σύμφωνα με τις διατάξεις του ΔΑΚ και των παραρτημάτων του , του ΕΑΚ , της προκήρυξης Πρωταθλημάτων της ΕΘΕΑ και των εγκυκλίων της , του γενικού κανονισμού , του παρόντος συμπληρωματικού κανονισμού που αποτελεί συμπλήρωμα του γενικού κανονισμού και των παραρτημάτων του και του Τεχνικού κανονισμού αγώνων Dragster . 1.2 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Πρόεδρος : Διακάκης Εμμανουήλ Μέλη : Δαμιανάκης Γιώργος-Πλουμή Ευαγγελία 1.3 ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ Πρόεδρος Αγωνοδικών : Αγωνοδίκες : Δαμιανάκης Γιώργος-Διακάκης Νικηφόρος Παρατηρητής ΕΘΕΑ : Αλυτάρχης : Διακάκης Μανώλης Τεχνικός Έφορος : Μαραζίδης Αλέξης-Κοπανιστής Αντώνης Η ΕΛΠΑ , η διοργανώτρια λέσχη , η Οργανωτική Επιτροπή και οι οδηγοί του αγώνα δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια του αγώνα . Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία η ΕΛΠΑ έχει συνάψει συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες ΑΡΘΡΟ 2 . ΓΕΝΙΚΑ Ο αγώνας θα μετρά σαν 6ος γύρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Dragster 2009 . ΑΡΘΡΟ 3 . ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ-ΘΕΣΗ-ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ 3.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Ένας αγώνας Dragster είναι ένας διαγωνισμός επιτάχυνσης μεταξύ δύο οχημάτων από στάση κα για ορισμένη εξ αρχής απόσταση που αυτή είναι το ? του μιλίου (402,336 μ.) . Ο διαγωνισμός αυτός εκκινεί με μια ηλεκτρονική συσκευή που αποκαλείται Christmas Tree . Με την εκκίνηση του κάθε αγωνιζόμενος ενεργοποιεί ένα χρονόμετρο κόβοντας μια δέσμη φωτοκύτταρου και το σταματάει κόβοντας την αντίστοιχη δέσμη φωτοκύτταρου στον τερματισμό . Ο επιτευχθείς χρόνος (ΕΤ) είναι αυτός που καθορίζει τις επιδόσεις των οχημάτων . Οι αγώνες αυτοί διεξάγονται σε μόνιμες ή προσωρινές πίστες συνολικού μήκους 1000 μέτρων και πλάτους 20 τουλάχιστον μέτρων . 3.2 ΠΙΣΤΑ Η πίστα βρίσκεται στο Στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τυμπακίου που βρίσκεται στην είσοδο του Τυμπακίου ερχόμενοι από Μοίρες . 3.3 ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ 3.3.1 ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Το σύστημα έχει δύο σειρές κάθετων φώτων παρέχοντας οπτικώς την αντίστροφη μέτρηση για κάθε οδηγό . Οι οδηγοί προσπαθούν να εκκινήσουν μεταξύ του σβησίματος των τριών πορτοκαλί φώτων και του ανάματος του πράσινου . 3.3.2 ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ Οι παρακάτω ξεχωριστές επιδόσεις καταγράφονται σε κάθε κούρσα για κάθε οδηγό , ο χρόνος αντίδρασής του κατά την εκκίνηση , ο χρόνος που πέτυχε στα 18 μέτρα από την εκκίνηση , ο χρόνος που πέτυχε στα 201,168 μέτρα από την εκκίνηση , η ταχύτητα που είχε περνώντας από αυτά , ο χρόνος που πέτυχε στα 402,336 μέτρα από την εκκίνηση και η ταχύτητα που είχε περνώντας από αυτά . 3.3.3 ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ όταν κατά την εκκίνηση του οδηγού ανάψει στην πλευρά του κόκκινο φως αυτό πάει να πει ότι ο οδηγός ξεκίνησε ενωρίτερα από το επιτρεπόμενο και έτσι η προσπάθειά του είναι άκυρη και δεν επαναλαμβάνεται . ΑΡΘΡΟ 4 . ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΚΤΑ Κατηγορίες Μοτοσικλετών Scooter Μοτοσικλέτες με κινητήρα δίχρονο και κύλινδρο stock , βελτιωμένη , με ίδιο κινητήρα ή ιδίου τύπου after market , ανεξαρτήτως κυβισμού και αυτόματη φυγοκεντρική μετάδοση . Κατηγορία Mini Pro Μοτοσικλέτες που χρησιμοποιούν κινητήρα μονοκύλινδρο , τετράχρονο , ανεξαρτήτως κυβισμού από παπί με κεφαλή και κύλινδρο stock , βελτιωμένο ή ίδιου τύπου κινητήρα after market και μοτοσικλέτες με κινητήρα δίχρονο από παπί με κεφαλή και κύλινδρο βελτιωμένο ή ίδιου τύπου after market . Επιτρέπονται η χρήση turbo , nitro η συνδυασμός αυτών , συμπλέκτης , καύσιμο και πλαίσιο είναι ελεύθερα . Απαγορεύονται η χρήση κυλινδροκεφαλής από μεγαλύτερο κινητήρα ή κινητήρα racing και γενικά οι δίχρονοι racing κινητήρες . Κατηγορία Pro Z Μοτοσικλέτες με πλαίσιο και κάρτερ από ατμοσφαιρικό κινητήρα – Ζ 125 – , ανεξαρτήτως κυβισμού . Απαγορεύονται η αλλαγή κινητήρα με άλλου τύπου και η χρήση Turbo ή Nitro . Στην κατηγορία αυτή μπορούν επίσης να συμμετέχουν και άλλου τύπου δίχρονα παπιά προδιαγραφών Ζ 125 , χωρίς αγωνιστικό κινητήρα . Κατηγορία Street 1 Μοτοσικλέτες ατμοσφαιρικές τετρακύλινδρες έως 750cc ή δικύλινδρες ανεξαρτήτως κυβισμού με πλαίσιο και κινητήρα ίδιου και αναγνωρισμένου κατασκευαστή . Επιτρέπονται αλλαγή ελαστικών χωρίς περιορισμό , αλλαγή ζαντών μέχρι 6,25 ίντσες , μετατροπή σε εξάτμιση , ελατήρια ανάρτησης , ζιγκλέρ , βελόνες , φίλτρο αέρα , μπέκ έγχυσης και ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης ( ECU ) , ηλεκτρονικά και μηχανικά βοηθήματα διαχείρισης μοτοσικλέτας , υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές ταχυτήτων θα γίνονται με το πόδι , αλλαγή μοχλικού συστήματος χαμηλώματος , αλλαγή τιμονόπλακας υπό την προυπόθεση ότι δεν αλλάζει το εργοστασιακό μεταξόνιο , αλλαγή κάρτερ,ίδιου κατασκευαστή άσχετα εάν αυτό χρησιμοποιείται σε άλλο μοντέλο . Απαγορεύονται τα Wheelie bars , η αλλαγή ζαντών , ελαστικά χωρίς δείκτη DOT(χρήσης δρόμου) , οι ιμάντες χαμηλώματος , το αυτόματο σασμάν , ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης , τα air shifters , οι αλλαγές εργοστασιακού ψαλιδιού και όλων των συνεργαζόμενων εξαρτημάτων του , η τροποποίηση εργοστασιακού κάρτερ ή αντικατάστασή του με after market . Προαιρετικά μπορούν να αφαιρεθούν καθρέπτες , φλάς , βάση πινακίδας . Ελάχιστο ύψος 5 εκατοστά από το οδόστρωμα με τον αναβάτη πάνω στην μοτοσικλέτα . Κατηγορία Street 2 Μοτοσικλέτες ατμοσφαιρικές τετρακύλινδρες άνω των 750cc με κινητήρα και πλαίσιο αναγνωρισμένου κατασκευαστή . Επιτρέπονται αλλαγή ελαστικών χωρίς περιορισμό , αλλαγή ζαντών μέχρι 6,25 ίντσες , μετατροπή σε εξάτμιση , ελατήρια ανάρτησης , ζιγκλέρ , βελόνες , φίλτρο αέρα , μπέκ έγχυσης και ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης ( ECU ) , ηλεκτρονικά και μηχανικά βοηθήματα διαχείρισης μοτοσικλέτας , υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές ταχυτήτων θα γίνονται με το πόδι , αλλαγή μοχλικού συστήματος χαμηλώματος , αλλαγή τιμονόπλακας υπό την προυπόθεση ότι δεν αλλάζει το εργοστασιακό μεταξόνιο , αλλαγή κάρτερ,ίδιου κατασκευαστή άσχετα εάν αυτό χρησιμοποιείται σε άλλο μοντέλο . Απαγορεύονται τα Wheelie bars , η αλλαγή ζαντών , ελαστικά χωρίς δείκτη DOT(χρήσης δρόμου) , οι ιμάντες χαμηλώματος , το αυτόματο σασμάν , ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης , τα air shifters , οι αλλαγές εργοστασιακού ψαλιδιού και όλων των συνεργαζόμενων εξαρτημάτων του , η τροποποίηση εργοστασιακού κάρτερ ή αντικατάστασή του με after market . Προαιρετικά μπορούν να αφαιρεθούν καθρέπτες , φλάς , βάση πινακίδας . Ελάχιστο ύψος 5 εκατοστά από το οδόστρωμα με τον αναβάτη πάνω στην μοτοσικλέτα . Κατηγορία Pro Street 1 Μοτοσικλέτες ατμοσφαιρικές τετρακύλινδρες μέχρι 750cc ή δικύλινδρες ανεξαρτήτως κυβισμού με μεταξόνιο μέχρι 1,75 και χρήση ελαστικών έως 7 ίντσες . Επιτρέπονται μετατροπές σε εξάτμιση , ελατήρια ανάρτησης , ζιγκλέρ , βελόνες , φίλτρο αέρα , μπέκ έγχυσης , βελτίωση κινητήρα και επεμβάσεις στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης ( ECU ) , Wheelie bars , ιμάντες χαμηλώματος , αυτόματο σασμάν και φυγοκεντρικός συμπλέκτης . Στην κατηγορία αυτή προσχωρούν και τα Scooter . Κατηγορία Pro Street 2 Μοτοσικλέτες ατμοσφαιρικές ή turbo , τετρακύλινδρες άνω των 750cc , με μεταξόνιο έως 1,75 και η ζάντες έως 7 ίντσες . Επιτρέπονται μετατροπές σε εξάτμιση , ελατήρια ανάρτησης , ζιγκλέρ , βελόνες , φίλτρο αέρα, μπέκ έγχυσης , κινητήρα και ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης ( ECU ) , Wheelie bars , ιμάντες χαμηλώματος , αυτόματο σασμάν και φυγοκεντρικός συμπλέκτης . Απαγορεύονται η χρήση νίτρου και η ύπαρξη σχετικής εγκατάστασης στις μοτοσικλέτες turbo ενώ αντίθετα επιτρέπεται στις ατμοσφαιρικές . Κατηγορία Super Pro Μοτοσικλέτες τελείως ελεύθερες . Εάν διαπιστωθεί οτιδήποτε μη σύμφωνο με τα ανωτέρω κατά τον τεχνικό έλεγχο , τότε η μοτοσικλέτα μεταπηδάει στην επόμενη κατηγορία . Κατηγορία με λιγότερες από 2 συμμετοχές , συγχωνεύεται στην αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία . Όλες οι μοτοσικλέτες ανεξαρτήτου κατηγορίας ελέγχονται για την αρτιότητά τους στα θέματα ασφαλείας . Κατηγορίες – Ομάδες – Κλάσεις αυτοκινήτων Οι κλάσεις στις οποίες χωρίζονται τα οχήματα dragster είναι: Κατηγορία Ομάδα Κλάση Περιγραφή TRUE STREET TRUE STREET TRUE STREET Αυτοκίνητα παραγωγής με κίνηση σε δύο ή τέσσερις τροχούς και κινητήρα της ίδιας κατασκευάστριας εταιρείας, χωρίς να επιτρέπεται καμία μετατροπή ή μετασκευή στο αρχικό αμάξωμα και πλαίσιο του κατασκευαστή. Β ΒΑ ΒΑ/1 Αυτοκίνητα ομάδας ΒΑ, κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς, τετρακύλινδρα ατμοσφαιρικά. B BA BA/2 Αυτοκίνητα ομάδας ΒΑ, ανεξαρτήτως κίνησης (μπροσθιοκίνητα, πισωκίνητα, τετρακίνητα), χωρίς περιορισμό αριθμού κυλίνδρων, ατμοσφαιρικά Wankel. B BT BT/1 Αυτοκίνητα ομάδας ΒΤ, κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς, τετρακύλινδρα με turbo ή με κομπρέσορα ή ατμοσφαιρικά με nitro. Β ΒΤ ΒΤ/2 Αυτοκίνητα ομάδας ΒΤ, ανεξαρτήτως κίνησης και αριθμού κυλίνδρων, turbo ή ατμοσφαιρικά με nitro, ή διρότορα / τριρότορα turbo Wankel. Α ΑΑ ΑΑ/1 Αυτοκίνητα Ομάδας ΑΑ, δικίνητα (μπροσθιοκίνητα, πισωκίνητα), τετρακύλινδρα ατμοσφαιρικά ή διρότορα ατμοσφαιρικά Wankel. A AA AA/2 Αυτοκίνητα ομάδας ΑΑ, ανεξαρτήτως κίνησης (μπροσθιοκίνητα, πισωκίνητα, τετρακίνητα), χωρίς περιορισμό αριθμού κυλίνδρων, ατμοσφαιρικά ή τριρότορα ατμοσφαιρικά Wankel. Α ΑΤ ΑΤ/1 Αυτοκίνητα ομάδας ΑΤ, κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς, τετρακύλινδρα με turbo ή με κομπρέσορα ή ατμοσφαιρικά με nitro. Α ΑΤ ΑΤ/2 Αυτοκίνητα ομάδας ΑΤ, με κίνηση στους οπίσθιους τροχούς ή τετρακίνητα, turbo ή με κομπρέσορα ή ατμοσφαιρικά με nitro, μέχρι 6 κυλίνδρους ή διρότορα / τριρότορα turbo Wankel και εμπροσθιοκίνητα πολυκύλινδρα. PRO 4 PRO 4 PRO 4 Αγωνιστικά αυτοκίνητα, ειδικά οχήματα dragster, ιδιοκατασκευές με σωληνωτό πλαίσιο, με κίνηση σε δύο τροχούς, τετρακύλινδρα με διάταξη turbo ή κομπρέσορα ή ατμοσφαιρικά με nitro ή διρότορα turbo Wankel ή turbo / κομπρέσορα με νίτρο. Open Open Open Αγωνιστικά αυτοκίνητα, ειδικά οχήματα dragster, σωληνωτά και ιδιοκατασκευές ανεξαρτήτως κυβισμού ή διάταξης. Σε κάθε περίπτωση ο συνδυασμός υπερτροφοδότησης και Νίτρου μετατάσσει αυτόματα το όχημα στην κατηγορία Pro 4 η Open , αναλόγως του αριθμού κυλίνδρων ( εξαιρείται η κατηγορία True Street όπου ο συνδυασμός Turbo-Nitro επιτρέπεται ) Οχήματα ανοικτού τύπου ή κλειστού , διπλοκάμπινα τύπου Τζίπ , Van , και Suv μικτού βάρους έως 3,5 τόνους , με επαγγελματικής ή ιδιωτικής χρήσης άδεια κυκλοφορίας , συμμετέχουν στην κατηγορία που ανήκουν ανάλογα με την διάταξη κίνησης και κινητήρα .Όλα τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης (παλινδρομικό – Otto ή περιστροφικό – Wankel), που χρησιμοποιεί ως καύσιμο βενζίνη, αγωνιστική βενζίνη ή πετρέλαιο Diesel. Δεν επιτρέπεται η χρήση αλκοολών (πχ. %C E