AΛΛΑΓΗ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΛΟΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ!! Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΦΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΕΛΕΜΙ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΦΕΝΤΙΛΗ , ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΕΡΣΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ SCRABLE KONTA ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΑΒΔΟΥ. Την Κυριακή 07 Μαρτίου στην περιοχή του φραγματος αποσελεμι διπλα στο χωριο Σφεντιλη, θα διοργανωθεί ο πρώτος αγώνας enduro sprint o οποίος θα προσμετρά στο παγκρητιο κύπελλο scrabble-enduro sprint του 2010. Ο συγκεκριμένος χώρος είναι ένας από τους καταλληλότερους στην Κρήτη λόγο του ότι το χώμα , είναι πολύ υγρό χωρίς ίχνος πέτρας , ενώ δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι ο αγώνας γίνετε με την βοήθεια του δήμου Γουβών. Για πληροφορίες και συμμέτοχες στα 2810301289 και 6972872983. Ακλουθεί ειδικός κανονισμός και ωράρια…. ΛΗΞΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ 03-03-10 20.00 ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ-ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ 07-03-10 08.00-10.00 ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ 07-03-10 10.15 ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΕΙΡΑΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ 07-03-10 10.30 ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ 1ου ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥ 07-03-10 11.00 ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ 07-03-10 10΄ μετά το τέλος του αγώνα ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ ΕΠΑΘΛΩΝ ΝΙΚΗΤΩΝ 07-03-10 20΄ μετά την δημοσίευση των αποτελεσμάτων ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΡΘΡΟ 1 . ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ – ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ Η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από την ημερομηνία έναρξης των εγγραφών συμμετοχής έως την παραμονή του αγώνα στα γραφεία του συλλόγου , Ηρακλή 45 Ηράκλειο 713 05 τηλ.&fax 2810 301289 Ε mail [email protected] και site www.proactionracing.gr , όλες τις ημέρες εκτός Κυριακής και ώρες 18.00 – 21.00 . Την Κυριακή στις 07-03-10 η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων θα λειτουργούν από τις 08.00 στον χώρο του αγώνα . Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών και να ενημερώνονται από τον πίνακα ανακοινώσεων . ΑΡΘΡΟ 2 . ΟΡΙΣΜΟΣ Ο Α.Σ.Η. μετά από έγκριση της ΟΜΕ οργανώνει αγώνα ENDURO-SPRINT στην περιοχή της εκβολής του ποταμού Αποσελέμη στις 07-03-10 . Ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του ΕΑΚ και των παραρτημάτων του , του ΔΑΚ και των παραρτημάτων του , του γενικού κανονισμού ENDURO-SPRINT και του παρόντος συμπληρωματικού κανονισμού και των παραρτημάτων του . Ο αγώνας είναι ο 2ος του Παγκρητίου Κυπέλλου Enduro-Sprint & Scramble 2010 . ΑΡΘΡΟ 3 . ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Διακάκης Εμμανουήλ- Πλουμή Ευαγγελία- Διακάκης Νικηφόρος ΑΡΘΡΟ 4 . ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΓΩΝΟΔΙΚΗΣ : Διακάκης Νικηφόρος-Παπαδάκης Γιώργος-Πρίντεζη Έλενα ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ : Διακάκης Μανώλης ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ : Πλουμή Ευαγγελία Τ. ΕΦΟΡΟΣ : Βραχασωτάκης Χρήστος ΑΡΘΡΟ 5 . ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ-ΕΚΚΙΝΗΣΗ-ΔΙΑΔΡΟΜΗ Ο αγώνας θα διεξαχθεί με την λογική των αγώνων Enduro χωρίς να υπάρχουν απλές διαδρομές αλλά μία μόνο επαναλαμβανόμενη 5 φορές ΕΔ(Ειδική Διαδρομή) 2,5 περίπου χιλιομέτρων . Για την εκκίνηση του αγώνα θα εκδίδεται πίνακας εκκίνησης με το ωράριο κάθε αγωνιζόμενου που θα πρέπει να παρουσιαστεί στο ΣΕΧ 1 (Σταθμός Ελέγχου Χρόνου) και που θα αναρτάται 10 μ. πριν το τραπεζάκι του ΣΕΧ . Π.χ. εάν αγωνιζόμενος πρέπει να παρουσιαστεί σύμφωνα με τον πίνακα των ωραρίων , στο ΣΕΧ 1 στις 10.04.00 αυτός πρέπει να είναι μπροστά στο τραπεζάκι του ΣΕΧ 1 από τις 10.04.00 έως τις 10.04.59 (Δηλαδή από την στιγμή που στο ρολόι του ΣΕΧ εμφανιστεί το 4-(10.04)- στην ένδειξη των λεπτών της ώρας έως την στιγμή που το 4 αλλάξει στο επόμενο λεπτό) . Μόλις σημειωθεί ο χρόνος άφιξης στο ΣΕΧ από τους κριτές ο αγωνιζόμενος κατευθύνεται μετά από υπόδειξη των κριτών στην εκκίνηση της ΕΔ που βρίσκεται 20 περίπου μέτρα μετά το ΣΕΧ από την οποία θα πάρει εκκίνηση το πιθανότερο στα επόμενα 1 ή 2 λεπτά , ή όπως αλλιώς του υποδειχθεί από τους κριτές εκκίνησης . Άφιξη αγωνιζόμενου πριν την ώρα του στο τραπεζάκι του ΣΕΧ τον επιβαρύνει με 30΄΄ανά λεπτό προάφιξης ( πχ. εάν αγωνιζόμενος πρέπει να παρουσιαστεί σύμφωνα με τον πίνακα των ωραρίων , στο ΣΕΧ 1 στις 10.04.00 και αυτός εμφανιστεί μπροστά στο τραπεζάκι του ΣΕΧ 1 στις 10.01.34 αυτός έχει προάφιξη 3 λεπτά και επιβαρύνεται με 1 λεπτό και 30΄΄ στο σύνολο του χρόνου των Ειδικών του διαδρομών ) . Άφιξη αγωνιζόμενου μετά την ώρα του στο τραπεζάκι του ΣΕΧ τον επιβαρύνει με 10΄΄ανά λεπτό καθυστέρησης ( πχ. εάν αγωνιζόμενος πρέπει να παρουσιαστεί σύμφωνα με τον πίνακα των ωραρίων , στο ΣΕΧ 1 στις 10.04.00 και αυτός εμφανιστεί μπροστά στο τραπεζάκι του ΣΕΧ 1 στις 10.06.37 αυτός έχει καθυστέρηση 2 λεπτά και επιβαρύνεται με 20΄΄ στο σύνολο του χρόνου των Ειδικών του διαδρομών ) . Κατά την εκκίνηση των ΕΔ ο κριτής της εκκίνησης γνωστοποιεί στον αγωνιζόμενο που βρίσκεται στην αφετηρία της ΕΔ για την ώρα που θα εκκινήσει την ΕΔ τουλάχιστον 30΄΄ πριν . Στα 15΄΄ πριν την ώρα εκκίνησης του φωνάζει σε 15΄΄ . Στα 10΄΄ αρχίζει και του φωνάζει την αντίστροφη μέτρηση των δευτερολέπτων μέχρι την ώρα της εκκίνησης , όποτε και ο αγωνιζόμενος ξεκινάει . Πχ στα 10΄΄ ο κριτής αρχίζει και φωνάζει 10 , 9 , 8 , 7 , 6 , 5 , 4 , 3 , 2 , 1 , GO και κατεβάζει την πράσινη σημαία που κρατάει , σαν ένδειξη ότι έχει ξεκινήσει να μετράει ο χρόνος κάλυψης της ΕΔ από τον αγωνιζόμενο . Εκκίνηση αγωνιζόμενου πριν το κατέβασμα της πράσινης σημαίας από τον κριτή εκκίνησης , επιφέρει στον αγωνιζόμενο ποινή 10΄΄ για κάθε δευτερόλεπτο που εκκίνησε ενωρίτερα . Η ενωρίτερη εκκίνηση κάποιου αγωνιζομένου και πόσα δευτερόλεπτα πριν έγινε αυτή μετριέται και καταγράφεται από ηλεκτρονική συσκευή φωτοκύτταρου που βρίσκεται 40 εκατοστά μετά την γραμμή εκκίνησης και δεν αμφισβητείται . Η πρώτη ΕΔ του αγώνα θα προσμετρά στην διαμόρφωση των τελικών αποτελεσμάτων αλλά συγχρόνως η κατάταξή της θα λειτουργήσει σαν σειρά εκκίνησης για τα 4 υπόλοιπα περάσματα της ΕΔ , με τον έχοντα τον καλύτερο χρόνο σε αυτήν να ξεκινάει πρώτος σε όλα τα υπόλοιπα περάσματα κ.ο.κ. . Το σύνολο των καθυστερήσεων σε όλα τα ΣΕΧ μαζί ορίζεται στα 15΄και από εκεί και μετά ο αγωνιζόμενος τίθεται εκτός αγώνος . Η τελική κατάταξη του αγώνα προκύπτει από το άθροισμα των χρόνων Α) όλων των ΕΔ Β) των ποινών πρόωρης εκκίνησης στις ΕΔ και Γ) των ποινών των πρόωρων ή καθυστερημένων αφίξεων στα ΣΕΧ . Ο έχων το μικρότερο σύνολο μετά την άθροιση των ανωτέρω χρόνων είναι ο νικητής και έπονται οι υπόλοιποι . Σε περίπτωση που αγωνιζόμενος παρουσιαστεί με προάφιξη στο ΣΕΧ θα περιμένει να ξεκινήσει την ΕΔ στην σωστή του σειρά . Σε περίπτωση που αναβάτης παρουσιαστεί με καθυστέρηση στο ΣΕΧ θα ξεκινήσει την ΕΔ σύμφωνα με τις υποδείξεις των κριτών εκκίνησης . Όλοι οι αναβάτες οφείλουν να υπακούουν τις οδηγίες των κριτών και να τις εφαρμόζουν , ακόμα και εάν είναι άλλες με τις περιγραφόμενες στον παρόντα κανονισμό . Όλοι οι αγωνιζόμενοι πρέπει να έχουν τερματίσει την κάθε ΕΔ τουλάχιστον 5 λεπτά πριν εκκινήσει ο χρόνος για την επόμενη ΕΔ , άλλως θεωρούνται εγκαταλείψαντες . Σε περίπτωση καθυστερήσεων λόγω ανωτέρας βίας τα ωράρια εκκινήσεων δύνανται να αλλάξουν και να εκδοθούν νέα σε οποιαδήποτε φάση του αγώνα . Σε περιπτώσεις ακόμα μεγαλύτερων καθυστερήσεων είναι δυνατόν ο αγώνας να ολοκληρωθεί και με λιγότερες ΕΔ από τις 5 προγραμματισμένες . Η διαδρομή θα ανακοινωθεί την Πέμπτη 04/03/10 και θα είναι διαθέσιμη για αναγνώριση με τα πόδια την Παρασκευή και το Σάββατο στις 05 και 06/03/10 από τις 12.00 το μεσημέρι και μετά . ΑΡΘΡΟ 6 . ΔΕΚΤΕΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Στον αγώνα γίνονται δεκτές μοτοσικλέτες 2χρονες και 4χρονες που χωρίζονται στις εξής κατηγορίες. 1. Ε1 Μοτοσικλέτες δίχρονες έως 200 cc και τετράχρονες έως 250 cc . (Αριθμοί συμμετοχής από το 1 έως το 99 με μαύρα νούμερα και άσπρο φόντο) 2. Ε2 Μοτοσικλέτες δίχρονες 201cc έως 250 cc και τετράχρονες 251 cc έως 450 cc . (Αριθμοί συμμετοχής από το 100 έως το 199 με κόκκινα νούμερα και άσπρο φόντο) 3. Ε3 Μοτοσικλέτες δίχρονες από 251 cc και άνω και τετράχρονες από 451 cc και άνω . (Αριθμοί συμμετοχής από το 200 έως το 299 με μπλε νούμερα και άσπρο φόντο) 4. EV(Veterans) Μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως κυβισμού με αναβάτες που γεννήθηκαν πριν την 01/01/1970 . (Αριθμοί συμμετοχής από το 300 έως το 399 με κίτρινα νούμερα και άσπρο φόντο) 5. ER(Rookies) Μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως κυβισμού με αναβάτες που δεν έχουν συμμετάσχει σε αγώνες πριν το 2010 . (Αριθμοί συμμετοχής από το 400 έως το 499 με πράσινα νούμερα και άσπρο φόντο) 6. EW(Women) Μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως κυβισμού με γυναίκες αναβάτριες . (Αριθμοί συμμετοχής από το 500 έως το 599 με ροζ νούμερα και άσπρο φόντο) 7. EJ(Junior) Μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως κυβισμού με αναβάτες που γεννήθηκαν μετά την 01/01/1995 . (Αριθμοί συμμετοχής από το 600 έως το 699 με άσπρα νούμερα και μαύρο φόντο) 8. ES(S. Enduro) Μοτοσικλέτες Super Enduro άνω των 600 cc . (Αριθμοί συμμετοχής από το 700 έως το 799 με άσπρα νούμερα και κόκκινο φόντο) 9. EQ(Quad) Τετράτροχα και τρίτροχα ανεξαρτήτως κυβισμού με ανεξαρτήτου προηγούμενης εμπειρίας αναβάτες . (Αριθμοί συμμετοχής από το 800 έως το 899 με άσπρα νούμερα και πράσινο φόντο) Τα νούμερα συμμετοχής θα δίδονται στους αναβάτες από την Οργάνωση και θα είναι τα ίδια για όλους τους αγώνες του 2010 . Θα είναι 3 και θα τοποθετούνται στο εμπρός και στα πλαϊνά Number Plates της μοτοσικλέτας . Κανένα άλλο νούμερο δεν πρέπει να υπάρχει πάνω στην μοτοσικλέτα και αυτά πρέπει να διατηρούνται σε καλή κατάσταση και με ευθύνη του αναβάτη για όλη την αγωνιστική σαιζόν . Σε περίπτωση καταστροφής των αριθμών συμμετοχής αυτό δηλώνεται έγκαιρα στην οργάνωση για την αντικατάστασή τους . Κανείς αναβάτης δεν θα παίρνει εκκίνηση με διαφορετικά από τα ανωτέρω περιγραφόμενα νούμερα συμμετοχής . Για να μετρήσει βαθμολογικά και να αθλοθετηθεί μία κατηγορία πρέπει να εκκινήσουν σε αυτήν τουλάχιστον 5 μοτοσικλέτες . ΑΡΘΡΟ 7 . ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Όποιος θέλει να λάβει μέρος στον αγώνα οφείλει να δηλώσει συμμετοχή στην γραμματεία του αγώνα έως την ημερομηνία λήξης των συμμετοχών . Η υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής συνεπάγεται την πλήρη γνώση και ανεπιφύλακτη αποδοχή του γενικού και του παρόντος συμπληρωματικού κανονισμού . ΑΡΘΡΟ 8 . ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ Το παράβολο ορίζεται στα 70€ ανά εμπρόθεσμη συμμετοχή που πληρώνεται το πολύ μέχρι το πέρας την λήξη των συμμετοχών και περιλαμβάνει δικαίωμα συμμετοχής και ασφάλιση του αγωνιζομένου για αστική ευθύνη προς τρίτους . Για δηλώσεις συμμετοχής πέραν της αναγραφόμενης στον παρόντα κανονισμό λήξη συμμετοχών επιβαρύνεται με 20€ . Λισάνς ημέρας 20€ επί πλέον . Σε καμία περίπτωση δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή πέραν της λήξης του Τεχνικού Ελέγχου . Η ασφάλιση ισχύει από την εκκίνηση του αγώνα και λήγει με την λήξη του Park Ferme ή διαφορετικά από την στιγμή εγκατάλειψης από τον αγώνα . Η ΟΜΕ, η διοργανώτρια λέσχη, η οργανωτική επιτροπή, οι άρχοντες του αγώνα και οι αναβάτες αγωνιζόμενοι δεν φέρουν καμιά ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά τη διάρκεια των επισήμων δοκιμών και του αγώνα . Η αστική ευθύνη βαρύνει την Ασφαλιστική Εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες. ΑΡΘΡΟ 9 . ΧΩΡΟΣ PADDOCKS – PARK FERME Ο ανεφοδιασμός των μοτοσικλετών κατά την διάρκεια του αγώνα θα γίνεται με πυροσβεστήρα σε ετοιμότητα και με τον κινητήρα σβηστό και μόνο στα PADDOCKS που θα είναι και ο χώρος του PARK FERME μετά την λήξη του αγώνα . Αμέσως μετά την λήξη του αγώνα οι μοτοσικλέτες οφείλουν να παραμείνουν στο PARK FERME έως ότου εκπνεύσει ο χρόνος υποβολής ενστάσεων . ΑΡΘΡΟ 10. ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ – ΕΦΕΣΕΙΣ Ένσταση για αντικανονική συμμετοχή 15΄μετά την λήξη του Τεχνικού Ελέγχου . Ένσταση για τεχνικά θέματα εντός 15΄από τον τερματισμό του αγώνα. Ένσταση κατά των αποτελεσμάτων εντός 15΄από την ανάρτηση των προσωρινών αποτελεσμάτων . Κάθε ένσταση για να γίνει δεκτή πρέπει να αναφέρεται σε συγκεκριμένο σημείο της μοτοσικλέτας (εφόσον πρόκειται για τεχνικό θέμα) , να είναι έγγραφη και να συνοδεύεται με το παράβολο της ένστασης που είναι ίσο με το παράβολο συμμετοχής και το παράβολο των πιθανών τεχνικών εργασιών που καθορίζεται εκείνη την στιγμή και είναι ανάλογο με τις εργασίες που απαιτούνται . Το παράβολο έφεσης είναι το διπλό αυτού της ένστασης . ΑΡΘΡΟ 11. ΕΠΑΘΛΑ Θα απονεμηθούν τα παρακάτω έπαθλα : Στους 3 πρώτους κάθε κατηγορίας που έχει συμπληρώσει το κατώτατο όριο συμμετοχών , κύπελλα .