Με δυνατές μάχες που έκοβαν την ανάσα, σε όλους τους αγώνες και για τις περισσότερες θέσεις, έπεσε η αυλαία του Παγκρήτιου Κυπέλλου ταχύτητας αυτοκινήτων, ταχύτητας μοτοσικλετών και GP Tuning για το 2009, το περασμένο Σαββατοκύριακο 21 και 22 Νοεμβρίου, στο Τυμπάκι. Η Pro Action διοργάνωσε με επιτυχία το τελευταίο αγωνιστικό διήμερο του 2009 στο αεροδρόμιο Τυμπακίου, όμως παρά τις “δυνατές” συμμετοχές και τον καλό καιρό, που ήταν σύμμαχος όλων, η προσέλευση των θεατών και τις δύο μέρες δεν ήταν η αναμενόμενη. Το Σάββατο το πρωί πραγματοποιήθηκαν τα δοκιμαστικά, ελεύθερα και χρονομετρημένα, για τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτων και μοτοσικλετών και την Κυριακή έγιναν όλοι οι αγώνες. Το πρόγραμμα της Κυριακής ξεκίνησε με GP Tuning, όπου συμμετείχαν 52 οδηγοί σε όλες τις κατηγορίες. Στα “μεγάλα” επιβατικά επικράτησε ο Δημητρίου με BMW M3, σημειώνοντας και τον απόλυτο χρόνο όλου του GP Tuning, στα δίλιτρα ο Μεταξάκης με Opel Ascona, στα 1600άρια ο Κουγιουμιτζάκης με Peugeot 106 Rallye και στη μικρή κατηγορία ο Βρέντζος με Citroen AX. Στα αγωνιστικά της μεγάλης κατηγορίας επικράτησε ο Κρασσάς με Opel GT, στα δίλιτρα ο Παπαδόπουλος με Honda Civic, στα 1600άρια αγωνιστικά ο Μαρκάκης με Citroen Saxo και στα 1400άρια αγωνιστικά ο Βρέντζος με Citroen AX. Στη θεαματικότερη κατηγορία, αυτή με τα πισωκίνητα, επικράτησε ο Δημητρίου με BMW M3, αφήνοντας μισό δευτερόλεπτο πίσω του τον Κρασσά με Opel GT και μισό δευτερόλεπτο ακόμα πιο πίσω τον Μεταξάκη με Opel Ascona. Συνέχεια δόθηκε με τις μάχες των δύο τροχών, με δεκατέσσερις αναβάτες και στις δύο κατηγορίες να μάχονται σε ένα κοινό αγώνα με ξεχωριστή κατάταξη. Ο Μαρκογιαννάκης με Suzuki βρέθηκε μπροστά από τον 1ο γύρο, κινήθηκε σε πολύ γρήγορους ρυθμούς φτιάχνοντας μια διαφορά ασφαλείας που απλά την έλεγχε και παρέμεινε πρώτος μέχρι το τέλος. 2ος στην κατάταξη και την S1 τερμάτισε ο Νταβουτιάν με Kawasaki και 3ος ο Σαρρής με Yamaha. Μάχη για δυνατά στομάχια δόθηκε από δύο αναβάτες για την πρωτιά στην S2, με την πρώτη θέση να αλλάζει χέρια τέσσερις(!) φορές και τελικά να καταλήγει στον Πατερογιαννάκη με Kawasaki, που άφησε μόλις δύο δέκατα του δευτερολέπτου πίσω του τον Τσουρουνάκη με Triumph, ενώ 3ος τερμάτισε ο Σκυριανόγλου με ίδια μοτοσικλέτα. Ακολούθησε ο αγώνας ταχύτητας αυτοκινήτων και παρά του ότι συμμετείχαν μόλις οχτώ οδηγοί, δόθηκαν μάχες που κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος. Σβήνοντας τα κόκκινα φώτα πετάχτηκε μπροστά ο Δαμιανάκης με Peugeot 106 Rallye και ακολουθούσε “κολλημένος” πίσω του ο Αμαριώτης με Citroen Saxo VTS, ενώ από κοντά τους ήταν και ο Κουρουγκιαούρης με Peugeot 106 Rallye. Στον 7ο γύρο ο Κουρουγκιαούρης εγκατέλειψε από ημιαξόνιο, ενώ ο Αμαριώτης συνέχιζε να πιέζει ασφυκτικά το Δαμιανάκη, ο οποίος οδηγούσε γρήγορα, καθαρά και χωρίς λάθη. Το λάθος όμως ήρθε στην τελευταία στροφή του τελευταίου γύρου, όπου ο Δαμιανάκης γλίστρησε και άνοιξε λίγο τη γραμμή του, δίνοντας την ευκαιρία στον Αμαριώτη να περάσει πρώτος, για μόλις τρία δέκατα του δευτερολέπτου! Πίσω τους τερμάτισε ο Περάκης με Suzuki Swift, που στους πρώτους γύρους δέχτηκε την πίεση του Κακεπάκη με Citroen Saxo που τερμάτισε 4ος, ενώ και αυτός απειλήθηκε στους τελευταίους γύρους από το Δήμου που τερμάτισε 5ος με Nissan Micra. Στην 6η θέση τερμάτισε ο Παρθενιάδης με Citroen Saxo VTS και στην 7η ο Πόλιας με Peugeot 106 Rallye1,3. Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με τη διεξαγωγή RWYB, τις λεγόμενες και νόμιμες κόντρες, όπου αρκετοί ήταν οι οδηγοί και οι αναβάτες που έκαναν τις κόντρες τους με ασφάλεια, στο 400άρι του Dragster.