27/03 Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τυμπακiου…. Τελικός γύρος DRIFT DCG 2010 και 1ος γύρος DRIFT DCC(Drift Cup of Creta) 2011 Ο τελευταίος γύρος του Πανελληνίου Κυπέλλου DCG 2010 και ο πρώτος του Παγκρητίου Κυπέλλου DCC (drift cup of crete 2011) θα γίνουν την Κυριακή 27 Μαρτίου στο αεροδρόμιο του Τυμπακίου στην Κρήτη. Μιας και θα είναι ο τελικός του πρωταθλήματος θα φροντίσουμε να στηθεί μια πολύ γρήγορη και εντυπωσιακή πίστα για να δούμε τρελές μάχες και περάσματα. Μην ξεχνάμε ότι θα ισχύσουν οι κανονισμοί του 2011 , ενώ να πούμε ότι τουλάχιστον 4 οδηγοί πάνε για τον τίτλο του πρωταθλητή και το άγχος θα είναι Οι παροχές που οι Proaction δίνει στους αγωνιζόμενους της 16άδας και 8άδας που θα ταξιδέψουν στην Κρήτη για την τελευταία αναμέτρηση του DCG 2010 , η οποία μετράει με συντελεστή 2 για τον θεσμό είναι : 1.    Δωρεάν εισιτήριο αγωνιστικού αυτοκινήτου να έλθει και να φύγει. 2.    Δωρεάν εισιτήριο οδηγού να έλθει(κατάστρωμα λόγω ημερήσιου) και να πάει(τετράκλινη καμπίνα). 3.    Δωρεάν 1 δίκλινο δωμάτιο με πρωινό για κάθε οδηγό στο Τυμπάκι για τις 26/03 το βράδυ . 4.    Για όλα τα υπόλοιπα άτομα ή οχήματα που πιθανόν θέλουν να ταξιδέψουν για συνοδεία παρέχεται έκπτωση 50% .     Γενικό πρόγραμμα 26/03/2011 Σάββατο : Παραλαβή εισιτηρίων για Πειραιά-Ηράκλειο από το γκισέ των Μινωικών δίπλα από το πλοίο στον Πειραιά και επιβίβαση . Το πλοίο αναχωρεί για Ηράκλειο στις 21.00 27/03/2011 Κυριακή  : Άφιξη στο Ηράκλειο στις 06.00 . 27/03/2011 Κυριακή : Συγκέντρωση όλων σε χώρο του λιμανιού όπου και θα περιμένει άνθρωπος της Proaction για άμεση αναχώρηση για Τυμπάκι σε κομβόι . 27/03/2011 Κυριακή   : Άφιξη στο Τυμπάκι στις 07.00 περίπου 27/03/2011 Κυριακή   : 08.00-10.00 Τεχνικός & Διοικητικός έλεγχος DCG & DCC 27/03/2011 Κυριακή   : 10.00-12.30 Ελεύθερα περάσματα DCG & DCC 27/03/2011 Κυριακή   : 12.30 Ενημέρωση αγωνιζομένων 27/03/2011 Κυριακή   : 13.00-15.00 Βαθμολογημένα περάσματα DCG & DCC (Σε κάθε αγωνιζόμενο στο DCG οι βαθμοί του καλύτερου περάσματος από τα βαθμολογημένα του Τυμπακίου θα προστεθεί με τους βαθμούς του καλύτερου περάσματος των βαθμολογημένων του Λαυρίου που έγινε στις 16/01/2011 και το άθροισμα που θα προκύψει από το σύνολο των βαθμών για κάθε αγωνιζόμενο θα διαμορφώσει την σειρά των βαθμολογημένων που θα ληφθεί υπόψιν για την διαμόρφωση των ζευγαριών των μαχών του Τυμπακίου) 27/03/2011 Κυριακή   : 15.00 Ενημέρωση αγωνιζομένων 27/03/2011 Κυριακή   : 15.20 Μάχες DCG 27/03/2011 Κυριακή   : 1   6.50Μάχες DCC 27/03/2011 Κυριακή   : 20.00 Αναχώρηση από Τυμπάκι για λιμάνι Ηρακλείου σε κομβόι με άνθρωπο της Proaction . 27/03/2011 Κυριακή   : 22.00 Παραλαβή εισιτηρίων και επιβίβαση στο πλοίο 27/03/2011 Κυριακή   : 23.00 Αναχώρηση πλοίου για Πειραιά 28/03/2011 Δευτέρα  : 06.00 Άφιξη πλοίου Πειραιά Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πρόσθετη πληροφορία επικοινωνήστε με το Διακάκη Νίκο στο 2810 301289 ή 6972872983 .       ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ   ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ-ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ   Η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων της επίδειξης θα λειτουργούν από την ημερομηνία έναρξης εγγραφών συμμετοχής έως και την 25/03 στα γραφεία του συλλόγου , εκτός Σαββάτου και Κυριακής και ώρες 18.00 – 20.00 . Στις 26 και 27/03 η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από τις 09.00 έως τις 19.00 στον χώρο της γραμματείας της επίδειξης .   Οι οδηγοί έχουν την ευθύνη της ενημέρωσής τους από την γραμματεία και τον πίνακα ανακοινώσεων .   ΑΡΘΡΟ 1. ΟΡΙΣΜΟΣ   Η ΦΙ.Μ.Α. , Ηρακλή 45 Ηράκλειο Κρήτης , τηλ 2810 301289 και E Mail [email protected] , μετά από έγκριση της ΕΘΕΑ οργανώνει επίδειξη DRIFT αυτοκινήτων που θα διεξαχθεί στις 27/03/10 στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τυμπακίου, σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού DRIFT , τις διατάξεις του Ε.Α.Κ. και του παρόντος συμπληρωματικού Κανονισμού . Η επίδειξη είναι η τελευταία που μετράει στο DCG ( Drift Cup of Greece ) 2010 .   ΑΡΘΡΟ 2. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ   Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα απαρτίζεται από τους Παπαδάκη Γιώργο , Διακάκη Μανώλη και Πρίντεζη Έλενα .   ΑΡΘΡΟ 3. ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ   Αγωνοδίκης :Διακάκης Νικηφόρος Αλυτάρχης : Διακάκης Μανώλης Γραμματέας : Πλουμή Ευαγγελία   Η ΕΛΠΑ , η διοργανώτρια λέσχη , η Οργανωτική Επιτροπή και οι οδηγοί της επίδειξης δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια της . Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συνάφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες .   ΑΡΘΡΟ 4. ΔΗΛΩΣΗ-ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ   Δηλώσεις συμμετοχής υποβάλλονται στην Γραμματεία της επίδειξης στo τηλ 2810 301289 από τις 11.00-14.00 καθημερινά εκτός Σαββατοκύριακου ή αποστέλλονται στο E Mail [email protected] . Το παράβολο συμμετοχής είναι 80 € .   ΑΡΘΡΟ 5. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ   Η επίδειξη Drift χωρίζεται σε 3 μέρη . Στα ελεύθερα περάσματα , στα βαθμολογημένα περάσματα και στις διπλές μάχες.   Στα ελεύθερα περάσματα οι αγωνιζόμενοι καλούνται σε Group και πηγαίνουν στον χώρο αναμονής . Από εκεί κάνουν 1 γύρο το κάθε ένα και επιστρέφουν στον χώρο αναμονής για το επόμενο ελεύθερο πέρασμα . Η ίδια διαδικασία επαναλαμβάνεται έως το πέρας της ώρας που η οργάνωση έχει προγραμματίσει για τα ελεύθερα περάσματα . Αν κάποιο αυτοκίνητο πάθει βλάβη και θέλει να επισκεφτεί τα Pits , μπορεί μόνο με την άδεια των κριτών . Το ίδιο ισχύει και για να ξαναμπεί στην πίστα και να πάει στον χώρο αναμονής .   Στα βαθμολογημένα περάσματα , που είναι και η διαδικασία μέσα από την οποία θα προκριθούν οι 16 οδηγοί για τις διπλές μάχες επαναλαμβάνεται η ίδια διαδικασία με αυτή των ελεύθερων περασμάτων. Τα συνολικά περάσματα που κάνει σε αυτή τη φάση κάθε οδηγός είναι 4 και συνεχόμενα , 1 δοκιμαστικό και 3 βαθμολογημένα . Κατά την διάρκεια των βαθμολογημένων περασμάτων το αυτοκίνητο δεν μπορεί να πάει στα Pits και δεν επιτρέπεται καμία αλλαγή στα ελαστικά . Αν κάποιο αυτοκίνητο χαλάσει και δεν έχει κάνει κανένα βαθμολογημένο τότε αποκλείεται από την 16αδα ενώ αν έχει προλάβει να κάνει κάποιο πέρασμα πριν εγκαταλείψει τότε μετράει το καλύτερο του πέρασμα . Τετ α κε σε βαθμολογημένο γύρο ακυρώνει την βαθμολογία του οδηγού σε αυτόν τον γύρο . Από τα βαθμολογούμενα περάσματα προκρίνονται οι 16 οδηγοί με την καλύτερη βαθμολογία στο ένα από αυτά . Αυτοί οι οδηγοί θα σχηματιστούν σε ζευγάρια σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες των Drift . Η βαθμολογία εδώ είναι με άριστα οι 100 βαθμοί .   Τα κριτήρια της κατάταξης στα βαθμολογούμενα περάσματα είναι το σύνολο των βαθμών που θα συγκεντρώσει ο οδηγός σε κάθε πέρασμα και λαμβάνεται υπόψιν το πέρασμα με την μεγαλύτερη βαθμολογία .   Τα κριτήρια βαθμολόγησης είναι :   Τα περισσότερα χιλιόμετρα στο Initiation Point , που μετρώνται από ειδικό όργανο που μετρά την ταχύτητα . Τα σωστά περάσματα από κάθε ένα Clipping Point . Τα περάσματα από την βαθμολογημένη διαδρομή με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη γωνία του πίσω μέρους του αυτοκινήτου από τον άξονα της διαδρομής και όσο το δυνατόν περισσότερο γκάζι , χωρίς διορθώσεις και υποστροφές .   Στις διπλές μάχες τα ζευγάρια πλέον που έχουν σχηματιστεί πραγματοποιούν 1 πέρασμα ζεστάματος και στη συνέχεια 1+1 πέρασμα με τον ένα από τους δύο οδηγούς μπροστά στο πρώτο πέρασμα και αμέσως μετά τον άλλο οδηγό μπροστά στο επόμενο πέρασμα . Ο οδηγός που έχει καλύτερη κατάταξη στα βαθμολογημένα περάσματα οδηγεί πάντα τα 2 πρώτα περάσματα (δοκιμαστικό & 1ο βαθμολογημένο) σε όλες τις φάσεις της 16δας . Στην ανωτέρω δοκιμασία οι οδηγοί μοιράζονται 10 βαθμούς σε κάθε πέρασμα , αποκλείεται ο ένας εκ των δύο οδηγών που έχει το μικρότερο άθροισμα των βαθμών στις 2 μάχες και συνεχίζει ο άλλος σε νέα σχήματα ζευγαριών που προκύπτουν από το προαναφερθέν σύστημα σχηματισμού των έως η επίδειξη καταλήξει στα 2 τελευταία ζευγάρια του τελικού και του ημιτελικού . Τετ α κε σε γύρο με διπλής μάχης , μηδενίζει τον οδηγό που το έκανε και δίνει όλους τους βαθμούς ( 10 ) στον άλλο .   Οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί προκύπτουν από τον τελικό και τον μικρό τελικό . Για τους άλλους μετά τους τέσσερις πρώτους θα προκύπτει για τους υπόλοιπους τέσσερις της 8άδας από την κατάταξή τους στα βαθμολογημένα περάσματα και για τους υπόλοιπους οκτώ της 16άδας πάλι από την κατάταξή τους στα βαθμολογημένα περάσματα .   Αναμφισβήτητη και χωρίς να χωράει ένσταση θεωρείται η κρίση των κριτών που ορίζει η οργάνωση σε όλες τις φάσεις διεξαγωγής της επίδειξης και οι οδηγοί με την υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής τους αποδέχονται αυτό πλήρως .   Η τελική 16αδα ανακοινώνεται πριν τις διπλές μάχες . Σε περίπτωση που κάποιος οδηγός δεν μπορεί να τρέξει το ζευγάρι του περνάει χωρίς μάχη .   Στην δοκιμασία των διπλών μαχών κρίνεται η ικανότητα των οδηγών στην μεταξύ των μάχη , περνώντας όλη την διαδρομή της επίδειξης με την μεγαλύτερη γωνία , με όσο το δυνατόν περισσότερο και σταθερότερο γκάζι , με την μεγαλύτερη ταχύτητα χωρίς διορθώσεις ισιώματα και υποστροφές και με όσο περισσότερο θέαμα δίνουν . Στην περίπτωση που υπάρξει ισοπαλία στην διπλή μάχη από τα 2 πρώτα περάσματά τους , η μάχη συνεχίζεται με άλλο ένα ακόμη πέρασμα μόνο των οδηγών στο οποίο ο οδηγός με την μεγαλύτερη βαθμολογία είναι ο νικητής . Το πέρασμα αυτό επαναλαμβάνεται όσες φορές χρειαστεί , μόνο εάν η βαθμολογία σε αυτό είναι 5-5 και στο πρώτο ξεκινάει ο οδηγός με την καλύτερη βαθμολογία στα βαθμολογημένα με εναλλαγές των οδηγών στην εκκίνηση όσο αυτό επαναλαμβάνεται . Εάν στο κάλεσμα ενός ζευγαριού , οποτεδήποτε και αν αυτό κληθεί , δεν εμφανιστεί ένας εκ των 2 οδηγών εντός 5 λεπτών , αυτομάτως ο παρών οδηγός προκρίνεται χωρίς μάχη εκτός και εάν η καθυστέρηση προέκυψε από συνωστισμό στον χώρο των paddocks . Το 5λεπτο δίνεται μόνο μία φορά σε κάθε αγωνιζόμενο για το ίδιο ζευγάρι.   Κατά την διάρκεια των μαχών μηδενίζονται οι κάτωθι περιπτώσεις :  

  1. Ο οδηγών την μάχη οφείλει να περάσει από το σημείο μέτρησης ταχύτητας το πολύ 10% κάτω από την ταχύτητα που πέρασε από το ίδιο σημείο στο καλύτερο βαθμολογημένο πέρασμά του .
  2. Ο οδηγών την μάχη να μην εφαρμόζει τακτική αργού Drift ώστε να προτρέπει σε λάθη το ζευγάρι του .
  3. Όποιος από τους δύο οδηγούς βρεθεί και με τους τέσσερις τροχούς του οχήματός έξω από την διαδρομή .
  4. Ο οδηγός που κάνει σημαντική υποστροφή .
  5. Ο οδηγός που αγγίζει ηθελημένα το αυτοκίνητο του ζευγαριού του .

  Επίσης ο ακολουθών πρέπει να έχει από τον προπορευόμενο ίδια ή μεγαλύτερη γωνία . Εάν ο ακολουθών έχει μικρότερη γωνία για αναπτύξει μεγαλύτερη ταχύτητα προκειμένου να φτάσει τον πρώτο με πιθανότητα και να τον προσπεράσει τότε χάνει πόντους ή και μηδενίζεται ακόμη εάν το παρακάνει .   Οι διπλές μάχες θα βιντεοσκοπούνται και σε περίπτωση σφιχτής μάχης και κοντινής βαθμολογίας θα γίνεται άμεση επαναξιολόγηση της μάχης για να βγει το τελικό αποτέλεσμα της μάχης .   ΑΡΘΡΟ 6. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΚΤΑ   Αυτοκίνητα παραγωγής , αναγνωρισμένου κατασκευαστή που διατηρούν το πρωτότυπο πλαίσιο και αμάξωμα αλλά ελεύθερα σε μετατροπές μηχανικών εξαρτημάτων και αμαξώματος , πισωκίνητα ή τετρακίνητα που όμως έχουν μετατραπεί σε πισωκίνητα , ανεξαρτήτως μοντέλου και έτους κατασκευής αυτών .   ΑΡΘΡΟ 7. ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ   Τα νούμερα συμμετοχής μαζί με το λογότυπο του DCG τοποθετείται στην επάνω μεριά του μπροστινού παρμπρίζ του αυτοκινήτου . Τα ίδια νούμερα διατηρούνται για όλη την χρονιά παρέχονται από την οργάνωση και η τοποθέτησή τους είναι υποχρεωτική για την συμμετοχή του αυτοκινήτου .   ΑΡΘΡΟ 8. ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ-ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ   8.1 Τα παράθυρα μπορούν να αντικατασταθούν από αγωνιστικού τύπου Lexan/ πολυκαρμπονικά, εκτός από το μπροστινό παρμπρίζ που πρέπει να είναι από το εργοστασιακό άθραυστο laminated υλικό .   8.2 Επιτρέπονται οι ζελατίνες στα παράθυρα αρκεί να επιτρέπουν την από έξω επόπτευση του εσωτερικού του αυτοκινήτου .   8.3 Τα αυτοκίνητα θα πρέπει να έχουν κάθισμα οδηγού τύπου μπάκετ και ζώνες τεσσάρων το λιγότερο σημείων . Τα ανωτέρω πρέπει να είναι σταθερά βιδωμένα με ελάχιστο 4 βίδες διαστάσεων 8mm και . Οι ζώνες πρέπει να είναι ασφαλώς στερεωμένες στο αμάξωμα ή στο κλωβό ασφαλείας .   8.4 Εξαρτήματα του συστήματος νίτρου όπως μπουκάλες , σωληνώσεις βαλβίδες , μπαταρίες κ.α. πρέπει να βρίσκονται έξω από την καμπίνα επιβατών και να είναι καλώς στερεωμένα .   8.5 Όλα τα δοχεία υγρών και αναθυμιάσεων αλλά και το ρεζερβουάρ βενζίνης πρέπει να είναι επαρκώς στερεωμένα άδεια πριν τις μάχες και ευκόλως προσβάσιμα για έλεγχο .   8.6 Υποχρεωτική η τοποθέτηση κλωβού ασφαλείας τουλάχιστον 6 σημείων και να είναι κατασκευασμένος από σωλήνες χωρίς ραφές .   Το κύριο τοξύλιο θα %C E