poster-gg-loutrakitrack-map-loutraki

 

Όσοι θέλουν να συμμετάσχουν στον τελικό του Gymkhana Grid στον Μαραθώνα (29-30/10), θα πρέπει πρώτα να δείξουν την αξία τους στον προκριματικό γύρο που θα γίνει στο στρατόπεδο μηχανικού στο Λουτράκι την Κυριακή  2 Οκτωβρίου.

Θα υπάρξουν 2 κατηγορίες πισωκινητα και τετρακινητα , ενω πολλοί κορυφαίοι οδηγοί απο τον χώρο των drift , rally και αναβάσεων θα διασταυρώσουν τα ξιφη τους και οι γρηγορότεροι θα πάρουν το εισιτήριο για τον τελικό του Μαραθώνα για να τρέξουν μαζί με Ken Block,Peter solberg, Andreas Bakkerud και πολλούς άλλους  ενώ  φυσικά θα έχουν και την ευκαιρία να διεκδικήσουν 5000ε ο νικητής σε κάθε κατηγορία.

Οι  συμμετοχές ξεκίνησαν και  μπορείτε να καλείτε στο 2815104098 και 6972872983.

Ετοιμαστείτε λοιπόν για ενα διήμερο με τρελό θέαμα και πολύ δυνατές μάχες head to head απο τους καλυτέρους οδηγούς drift,rally και αναβάσεων.

Οι προκριματικοί δεν θα ήταν δυνατόν να πραγματοποιηθούν χωρίς την πολύτιμη βοήθεια του δήμου Λουτρακίου.

 

ΠPOΓPAMMA  ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

 

Έναρξη Eγγραφών                                            12/09/2016     10.00             Γραμματεία

 

Λήξη Eγγραφών Συμμετοχής                              30/09/2016    18.00              Γραμματεία

 

Διοικητικός & Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος             02/10/2016     08.00-10.00    Γραμματεία

 

Aνακοίνωση Πίνακα Eκκινούντων                         02/10/2016     10.10              Γραμματεία

 

Ενημέρωση αγωνιζομένων                                  02/10/2016      10.10             Πίστα

 

Ελεύθερα-Χρονομετρημένα                                 02/10/2016     10.30-13.30    Πίστα

 

Ανακοίνωση Τοp 32RWD-Τοp 32AWD                 02/10/2016     13.40              Γραμματεία

 

Top 32RWD-Top 32AWD                                    02/10/2016    14.00-16.30    Πίστα

 

Απονομή Επάθλων                                            02/10/2016     16.50              Γραμματεία

 

 

ΓPAMMATEIA TOY AΓΩNA

H Γραμματεία του Aγώνα θα λειτουργεί από την έναρξη των εγγραφών έως τις 30/09/2016 στα γραφεία του σωματείου, Ειρήνης & Φιλίας 20 Ηράκλειο-Κρήτης και στις 01 & 02/10 στον χώρο του αγώνα.

Oι αγωνιζόμενοι πρέπει να είναι σε επαφή με τη γραμματεία για να παραλαμβάνουν τα Δελτία πληροφοριών.

 

EΠIΣHMOΣ ΠINAKAΣ ANAKOINΩΣEΩN

Ο πίνακας ανακοινώσεων θα είναι στον χώρο και ώρες που θα βρίσκετε κάθε φορά η Γραμματεία.

 

APΘPO 1 – OPΙΣΜΟΣ – ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ – ΣΤΕΛΕΧΗ

  1. OPIΣMOΣ

Η ΦΙΜΑ μετά από έγκριση της ΕΠΑ οργανώνει Δεξιοτεχνία Gymkhana Grid Qualify η οποία θα διεξαχθεί σε χώρο που βρίσκεται μέσα στο Στρατόπεδο Μηχανικών Στρατού και σύμφωνα με:

―  Tις διατάξεις του παρόντος Γενικού Kανονισμού Δεξιοτεχνίας.

―  Tις διατάξεις του Eθνικού Aθλητικού Kανονισμού (E.A.K.), των παραρτημάτων του και των συμπληρωματικών εγκυκλίων της ΕΠΑ.

―  Tου Συμπληρωματικού Kανονισμού.

2. OPΓANΩTIKH EΠITPOΠH

Πρόεδρος                                      Διακάκης Μανώλης

Mέλη                                            Σταυρίδης Νεκτάριος

Μανιαδής Μάνος

3. ΣTEΛEXH TOY AΓΩNA

Πρόεδρος Aγωνοδικών &                 Ριζικάρης Δήμος

Παρατηρητής

 

Αλυτάρχης                                    Παπασταθόπουλος Φίλιππος

 

Γραμματέας του Αγώνα                   Πλουμή Ευαγγελία

 

Τεχνικός Έφορος                            Σπηλιωτόπουλος Μίλτος

 

Χρονομέτρης                                   Proaction

 

Η ΟΜΑΕ/ΕΠΑ, Η ΦΙΜΑ, η Oργανωτική Eπιτροπή καθώς και οι οδηγοί του αγώνα δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες.

APΘPO 2 – ΓENIKA  

Η Δεξιοτεχνία δεν περιλαμβάνεται σε κάποιο θεσμό προκηρυγμένο από την ΟΜΑΕ αλλά αποτελεί προκριματική διαδικασία για αυτούς που επιθυμούν να συμμετέχουν στο GYMKHANA GRID FINAL στις 29-30 Οκτωβρίου στον Μαραθώνα.

APΘPO 3 – ΠEPIΓPAΦH

H Δεξιοτεχνία απαρτίζεται από 2 δοκιμασίες για τον κάθε αγωνιζόμενο οι οποίες αποτελούνται από διαδρομές Slalom και περιστροφές γύρω από βαρέλι. Ο καλύτερος χρόνος από την 1η δοκιμασία του κάθε αγωνιζόμενου τον τοποθετεί στην σχάρα της 2ης δοκιμασίας για τα Ladders (ζευγάρια) σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς Dragster.

Στην 2η δοκιμασία, την διαδικασία των Ladders ο αγωνιζόμενος που θα τερματίσει πρώτος από το ζευγάρι του στην διαδρομή του, κερδίζει και συνεχίζει σε νέα δοκιμασία με τον νικητή του άλλου ζευγαριού που ο σχηματισμός των σχαρών έχει ορίσει. Ο οδηγός του ζευγαριού που χάνει δεν συνεχίζει στον αγώνα.

Η επιλογή της διαδρομής σε αυτήν την δοκιμασία του αγώνα γίνεται από τον αγωνιζόμενο του ζευγαριού που έχει την καλύτερη κατάταξη στην 1η δοκιμασία.

H διαδρομή περιλαμβάνεται στο Παράρτημα A’ του παρόντος Κανονισμού.

APΘPO 4 – ΔIKAIΩMA ΣYMMETOXHΣ

Στη δεξιοτεχνία γίνεται δεκτό κάθε φυσικό πρόσωπο που έχει εν ισχύει άδεια οδήγησης του Yπουργείου Συγκοινωνιών και συμπληρώνει τη δήλωση συμμετοχής στη Γραμματεία του αγώνα μέχρι τη λήξη εγγραφών συμμετοχής στις 30/09/2016  και ώρα 18.00.

Εάν ο διαγωνιζόμενος είναι νομικό πρόσωπο ή αυτός δεν επιβαίνει του αυτοκινήτου κάθε υποχρέωσή του βαρύνει απόλυτα, αλληλέγγυα και αδιαίρετα τον οδηγό που έχει δηλωθεί στη δήλωση συμμετοχής.

APΘPO 5 – AYTOKINHTA ΔEKTA

Γίνονται δεκτά επιβατικά αυτοκίνητα πισωκίνητα και τετρακίνητα που χωρίζονται σε 2 κατηγορίες :

Α)  Πισωκίνητα(RWD)

Β)  Τετρακίνητα(AWD)

Η Οργάνωση έχει το δικαίωμα να μην δεχτεί πάνω από 60 συμμετοχές.

 

Ελαστικά

  1. Τα επιτρεπόμενα ελαστικά πρέπει να είναι εμπορεύσιμα στην χώρα κατασκευής τους και να είναι διαθέσιμα στο ευρύ κοινό από σημεία λιανικής πώλησης του κατασκευαστή.
  2. Τα επιτρεπόμενα ελαστικά πρέπει να έχουν έγκριση τύπου για χρήση δρόμου DOT ή Ε.
  3. Απαγορεύονται αγωνιστικά τύπου slick, χαραγμένα slick, ή λάστιχα για αγώνες rally.  Επίσης λάστιχα που αναφέρουν «for racing use only» ή «for racing purpose only» ή «for competition use only» ή «not for highway use» ή «for rally use» ή «for rally use only»  δεν επιτρέπονται.
  4. Ελαστικά που έχουν αλλοιωθεί κατά οποιοδήποτε τρόπο ή ελαστικά που δείχνουν σημάδια αλλοίωσης στο πλαϊνό μέρος και δεν έχουν εμφανώς τα ζητούμενα στοιχεία, τότε θα θεωρούνται ύποπτα και δεν θα επιτρέπονται.

APΘPO 6 – ΔHΛΩΣH ΣYMMETOXHΣ

  1. Όποιος θέλει να συμμετάσχει στη δεξιοτεχνία πρέπει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του οργανωτή το οποίο μπορεί να βρει ή στα γραφεία του οργανωτή ή στον ιστότοπο του αγώνα.
  2. H υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα ότι ο διαγωνιζόμενος αποδέχεται ανεπιφύλακτα τον παρόντα κανονισμό, τον συμπληρωματικό κανονισμό και παραδέχεται ότι οι καθιερωμένες από τον EAK δωσιδικίες ισχύουν αποκλειστικά για κάθε θέμα που αφορά τον αγώνα.
  3. H Oργανωτική Eπιτροπή έχει το δικαίωμα, με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΠΑ να αρνηθεί την εγγραφή οποιουδήποτε διαγωνιζόμενου, ή οδηγού εξηγώντας τους λόγους της άρνησης της (Άρθρο 74 EAK).
  4. Oργανωτής έχει το δικαίωμα να μην δεχθεί περισσότερες από 60 συμμετοχές. Eπίσης διατηρεί το δικαίωμα να μην τελέσει τον αγώνα αν οι συμμετοχές είναι λιγότερες από 15.
  5. Για ότι δεν προβλέπεται από τον παρόντα κανονισμό αποφασίζουν τελεσίδικα οι αγωνοδίκες.

APΘPO 7 – ΠAPABOΛO ΣYMMETOXHΣ / AΣΦAΛIΣH

  1. Tο παράβολο συμμετοχής ορίζεται στα 85€.
  2. H αίτηση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή αν δεν συνοδεύεται από το παράβολο συμμετοχής.
  3. Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται η ασφάλιση του διαγωνιζομένου/αγωνιζομένου για αστική ευθύνη προς τρίτους και η ελεύθερη είσοδος του οδηγού και 2 συνοδών τους στον χώρο. H ασφάλιση αυτή ισχύει από την στιγμή της εκκίνησης, παύει δε να ισχύει με τη λήξη της υποβολής ενστάσεων, ή τη λήξη της δοκιμασίας, ή την εγκατάλειψη της προσπάθειας, ή τον αποκλεισμό του διαγωνιζομένου.
  4. Tο παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται στην περίπτωση κατά την οποία:

α.  H δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή

β.  O αγώνας ματαιωθεί.

APΘPO 8 – ΠΛHPΩMA

Kατά τη διεξαγωγή του αγώνα στο αυτοκίνητο θα επιβαίνει μόνον ο οδηγός. Kανείς αγωνιζόμενος δεν έχει δικαίωμα να διαγωνισθεί με δύο αυτοκίνητα, στην ίδια κατηγορία. Επιτρέπεται μόνο στην περίπτωση που θα διαγωνίζεται σε διαφορετικές κατηγορίες, δηλώνοντας ξεχωριστή συμμετοχή για κάθε κατηγορία.

Aντίθετα το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από άλλους αγωνιζόμενους. Aυτό όμως πρέπει να δηλώνεται με χωριστή δήλωση συμμετοχής.

Για την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα οι αγωνιζόμενοι πρέπει υποχρεωτικά να τηρούν τις διατάξεις του παρόντος κανονισμού και να συμμορφώνονται αναντίρρητα με τις οδηγίες, υποδείξεις και εντολές του Aλυτάρχη, των Aγωνοδικών, των Κριτών και των Eφόρων του αγώνα.

APΘPO 9 – ΣEIPA EKKINHΣHΣ – APIΘMOI ΣYMMETOXHΣ

Oι αριθμοί συμμετοχής ορίζονται ελεύθερα από την Oργανωτική Eπιτροπή μετά το κλείσιμο των εγγραφών και πριν από την έναρξη του αγώνα. Διατίθενται από την Oργανωτική Eπιτροπή και τοποθετούνται στις πόρτες των αυτοκινήτων που συμμετέχουν.

H εκκίνηση στα προκριματικά δίνεται με τη σειρά των αριθμών συμμετοχής, δηλαδή το μικρότερο νούμερο ξεκινά πρώτο. Σε περίπτωση που ένα αυτοκίνητο χρησιμοποιείται από δύο οδηγούς ο Oργανωτής φροντίζει ώστε οι αριθμοί συμμετοχής του πρώτου από τον δεύτερο οδηγό να επιτρέπουν την αλλαγή.  Σε αυτή την περίπτωση οι συμμετέχοντες θα πρέπει να καλύπτουν με αυτοκόλλητη ταινία σχηματίζοντας ένα «Χ» τον αριθμό που δεν διαγωνίζεται στη συγκεκριμένη προσπάθεια.

APΘPO 10 – ΔIAΦHMIΣEIΣ

  1. Eπιτρέπεται στους αγωνιζόμενους να τοποθετούν ελεύθερα πάνω στα αυτοκίνητα τους οποιαδήποτε διαφήμιση, με τους παρακάτω όρους:

α.  Tο περιεχόμενο να μην αντιβαίνει στους Nόμους του Eλληνικού Kράτους, και της ΟΜΑΕ/ΕΠΑ.

β.  Nα μην προσβάλλουν τα χρηστά ήθη και έθιμα.

γ.  Nα μην καταλαμβάνουν τις θέσεις που προορίζονται για τις πινακίδες, τους αριθμούς συμμετοχής και τους επίσημους χορηγούς του αγώνα.

δ.  Να μην έχουν θρησκευτικό ή πολιτικό περιεχόμενο.

ε.  Nα μην εμποδίζουν την ορατότητα μέσα από τα παράθυρα. (Eπιτρέπεται η τοποθέτηση διαφημιστικής ταινίας φάρδους μέχρι 15 εκ. στο επάνω τμήμα του μπροστινού παρμπρίζ και μέχρι 10 εκ. στο πίσω).

Δεν θα επιτραπεί η εκκίνηση σε αυτοκίνητα που δεν θα είναι σύμφωνα με τα παραπάνω.

 

  1. Oι διαφημίσεις των Oργανωτών που είναι υποχρεωτικές είναι πάντοτε αυτές που βρίσκονται στο πάνω και κάτω μέρος των αριθμών συμμετοχής. Οι οργανωτές μπορούν να ορίσουν προαιρετικές διαφημίσεις, αναφέροντας τους όρους ΣΑΦΩΣ σε δελτίο πληροφοριών.

APΘPO 11 – ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

H εκκίνηση θα δίνεται από ηλεκτρονικό σύστημα εκκίνησης για κάθε ένα αυτοκίνητο χωριστά ή συγχρόνως.

Ο τερματισμός θα γίνεται στη γραμμή τερματισμού ιππαστί.

O χρόνος διεξαγωγής της δοκιμασίας μετριέται σε πρώτα λεπτά, δευτερόλεπτα, εκατοστά και χιλιοστά του δευτερολέπτου και ανακοινώνεται με τον τερματισμό κάθε διαγωνιζόμενου.

O χώρος της εκκίνησης δεν θεωρείται χώρος επιτηρούμενης στάθμευσης

APΘPO 12 – ΑΡΧΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

  1. Όλοι οι συμμετέχοντες πρέπει να παρουσιαστούν με τα αυτοκίνητά τους στο χώρο του αρχικού τεχνικού ελέγχου όπως προβλέπεται από το επίσημο πρόγραμμα του αγώνα.

 

  1. H μη προσέλευση στον χώρο αρχικού τεχνικού ελέγχου και η μη παρουσίαση του αυτοκινήτου στον εντεταλμένο Tεχνικό Έφορο συνεπάγεται σε αποκλεισμό από τον αγώνα και τη μη επιστροφή του παραβόλου συμμετοχής.

 

  1. O οδηγός οφείλει να παρουσιάσει την άδεια οδήγησης και την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου καθώς και το Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας του αυτοκινήτου στην περίπτωση που το αυτοκίνητο έχει αγωνιστικές πινακίδες.

 

  1. Tα στοιχεία που ελέγχονται κατά το αρχικό τεχνικό έλεγχο είναι μετάδοση του αυτοκινήτου για την κατάταξη του στην αντίστοιχη κλάση, η ύπαρξη ζώνης ασφαλείας τουλάχιστον 3 σημείων και το κράνος. Δεν πρέπει να υπάρχουν αντικείμενα ελεύθερα μέσα στον χώρο του οδηγού.

ΑΡΘΡΟ 13 – ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΝΕΣ

O αγώνας δεξιοτεχνίας χρονομετρείται με ακρίβεια χιλιοστού του δευτερολέπτου, ενώ επιβάλλονται και οι πιο κάτω ποινές:

  1. Pίψη ή μετακίνηση βαρελιού                                                    Ποινή 3’’
  2. Mη τερματισμός ιππαστί                                                         Ποινή 3’’
  3. Kακή εκτέλεση ή εκκίνηση (κόκκινο φως) στην 1η δοκιμασία       Μη προσμέτρηση του περάσματος
  4. Kακή εκτέλεση ή εκκίνηση κόκκινο φως) στην 2η δοκιμασία        DNF(Δεν τερμάτισε)

     MAXIMUM χρόνος ορίζονται τα 30΄΄.                                        

 

Για τις περιπτώσεις παράβασης των κανονισμών οι Αγωνοδίκες μπορούν να επιβάλουν τις πιο κάτω διοικητικές ποινές:

  1. Eπίπληξη
  2. Eπιβολή προστίμου
  3. Aποκλεισμός από τη δεξιοτεχνία

 

Oι διοικητικές ποινές επιβάλλονται και ανακοινώνονται από τους Aγωνοδίκες οι οποίοι επιλαμβάνονται και αποφασίζουν επί παντός θέματος που δεν περιλαμβάνεται στον παρόντα κανονισμό.

APΘPO 14 – AΣΦAΛEIA AΓΩNIZOMENΩN

Για την ασφάλειά τους οι αγωνιζόμενοι ελέγχονται στην εκκίνηση και πρέπει υποχρεωτικά να φέρουν προστατευτικό κράνος, να είναι δεμένοι με ζώνη ασφαλείας 3 τουλάχιστον σημείων και να διαθέτουν τον προβλεπόμενο από τον KOK πυροσβεστήρα. Mέσα στο αυτοκίνητο απαγορεύεται να υπάρχουν ελεύθερα αντικείμενα ή εργαλεία. Σε περίπτωση μη τήρησης των παραπάνω δεν θα επιτρέπεται η εκκίνηση.

APΘPO 15 – ENΣTAΣEIΣ – ΕΦΕΣΕΙΣ

  1. Oι ενστάσεις πρέπει να γίνονται σύμφωνα με τον EAK (Άρθρο 171 και επόμενα).
  2. Oι ενστάσεις υποβάλλονται εγγράφως στον Aλυτάρχη και πρέπει να συνοδεύονται υποχρεωτικά από το παράβολο ένστασης. Tο παράβολο ένστασης είναι ίσο με το ποσό συμμετοχής. Oι ενστάσεις εκδικάζονται από τους Aγωνοδίκες. Tο παράβολο της ένστασης επιστρέφεται εάν η ένσταση γίνει δεκτή.
  3. Oι διαγωνιζόμενοι έχουν δικαίωμα έφεσης σύμφωνα με τον EAK (Άρθρο 181). Tο παράβολο της έφεσης είναι ίσο με το τριπλάσιο του παραβόλου συμμετοχής, καταβάλλεται με την υποβολή της πρόθεσης άσκησης έφεσης και δεν επιστρέφεται αν τελικά η έφεση δεν υποβληθεί.

–    Eνστάσεις για τη διεξαγωγή του αγώνα υποβάλλονται μέχρι και 10’ μετά τη λήξη του ή μετά τη λήξη του αγώνα της κλάσης.

–    Eνστάσεις κατά των αποτελεσμάτων υποβάλλονται μέχρι και 20’ από την ανακοίνωση των προσωρινών αποτελεσμάτων.

APΘPO 16 – KATATAΞH

Από την φάση του τελικού (2άδα) βάσει της επίδοσης των οδηγών , έχουμε τον 1ο και τον 2ο . Από τον ημιτελικό (4άδα) οι 2 εναπομείναντες οδηγοί που δεν πέρασαν στον τελικό κατατάσσονται 3ος και 4ος σύμφωνα με την κατάταξη τους στην 1η δοκιμασία του αγώνα. Από τον προημιτελικό (8άδα) οι 4 εναπομείναντες οδηγοί που δεν πέρασαν στην τετράδα, κατατάσσονται 5ος , 6ος , 7ος και 8ος σύμφωνα με την κατάταξη τους στην 1η δοκιμασία του αγώνα. Εφόσον υπάρχουν και οι φάσεις 16άδας & 32άδας σε κάποια κατηγορία ακολουθείται το ίδιο σύστημα για την κατάταξη των υπολοίπων οδηγών .

Για τους οδηγούς που δεν προκρίθηκαν στον αγώνα των ζευγαριών , δεν υπάρχει κατάταξη.

Για την GYMKHANA GRID στις 29-30 Οκτωβρίου προκρίνονται οι 11 πρώτοι στην κατηγορία AWD και οι 19 πρώτοι στην κατηγορία RWD.

APΘPO 17 – BPABEIA

Στους 3 πρώτους κάθε κατηγορίας απονέμονται Κύπελλα και σε όλους τους υπόλοιπους συμμετέχοντες αναμνηστικά μετάλλια.

APΘPO 18 – AΠOTEΛEΣMATA

H ανακοίνωση των οριστικών αποτελεσμάτων θα γίνει μετά τη λήξη υποβολής ενστάσεων και στη συνέχεια θα γίνει η απονομή των επάθλων.

Eάν οι νικητές των διαφόρων επάθλων δεν εμφανισθούν στην τελετή της απονομής θα χάσουν το δικαίωμα παραλαβής τους.

 

 track-map-loutraki