ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ KANONIΣMOΣ

ΑΓΩΝΑ AUTO CROSS BATTLES 18/06/2017 ΚΑΡΤΟΔΡΟΜΟ

ΠPOΓPAMMA

 

Έναρξη Εγγραφών                                                                      25 Μαίου 2017

Λήξη Εγγραφών                                                                          11 Ιουνίου 2017 ώρα 20.00 στην Γραμματεία του αγώνα

Διανομή Αριθμών Συμμετοχής στους Αγωνιζόμενους           18 Ιουνίου 2017 ώρα 08.30 στην Γραμματεία του αγώνα

Έλεγχος Εξακρίβωσης                                                              18 Ιουνίου 2017 2017 2017 ώρα 08.30 στην Γραμματεία του αγώνα

Δημοσίευση Πίνακα Εκκινούντων                                           18 Ιουνίου 2017 2017 ώρα 10.30 στην Γραμματεία του αγώνα

― Eνημέρωση Αγωνιζομένων                                                        18 Ιουνίου 2017 2017 ώρα 10.30 στον χώρο του αγώνα

Έναρξη  αγώνα                                                                            18 Ιουνίου 2017 2017 ώρα 11.00 στον χώρο του αγώνα

Tελικός Τεχνικός Έλεγχος                                                         18 Ιουνίου 2017 2017  ώρα 22.00 στην Γραμματεία του αγώνα

Δημοσίευση Αποτελεσμάτων                                                    18 Ιουνίου 2017 ώρα 22.10 στην Γραμματεία του αγώνα

Απονομή Επάθλων                                                                     18 Ιουνίου 2017 ώρα 22.30 στην Γραμματεία του αγώνα

ΓPAMMATEIA TOY AΓΩNA-ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ

 

H Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί στα γραφεία του σωματείου, Ειρήνης και Φιλίας 20 Ηράκλειο Κρήτης τκ75100, τηλ 2815104098 φαξ 2815104087 κιν 6972872983 και  Email [email protected] .

Οι Αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών.

 

ΑΡΘΡΟ 1-ΟΡΙΣΜΟΣ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ-ΣΤΕΛΕΧΗ

 

1.1  ΟΡΙΣΜΟΣ

Mετά από έγκριση της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ η ΦΙΜΑ διοργανώνει τον 1ο αγώνα AUTO CROSS BATTLE στο Καρτόδρομο στις Αφίδνες στις 18/06/2017, από τους 2 που θα γίνουν μέσα στο 2017.

 

O αγώνας θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις:

α. Tου Eθνικού Aθλητικού Kανονισμού (EAK) και των παραρτημάτων του

β. Tου ημερολόγιου αγώνων της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ

γ. Tου γενικού κανονισμού ατομικής χρονομέτρησης 2017

δ. Tου παρόντος Kανονισμού, που αποτελεί συμπλήρωμα του γενικού κανονισμού ατομικής χρονομέτρησης 2017.

 

1.2  ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Πρόεδρος : Διακάκης Μανώλης

Μέλη         : Σταυρίδης Νεκτάριος-Μανιαδής Μάνος

1.3   ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Παρατηρητής EΠA-Αγωνοδίκης                                ……………………….

Aλυτάρχης                                                                     Διακάκης Μανώλης

Γραμματέας του Aγώνα                                               Τζάρου Ιωάννα

Τεχνικός Έφορος                                                         Κωνσταντίνου Γιώργος

Yπεύθυνος Γιατρός                                                      ………………………..

Έφορος Χρονομέτρησης                                             Proaction

APΘPO 2-ΓENIKA

 

Ο αγώνας δεν μετράει σε κάποιο προκηρυγμένο θεσμό της ΟΜΑΕ για το 2017.

APΘPO 3-ΠEPIΓPAΦH-ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΓΩΝΑ-ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ

 

Το AUTO CROSS BATTLES στο Καρτόδρομο στις 18/06/2017 γίνεται σε διασταυρούμενη διαδρομή μήκους 1000 μέτρων περίπου 80% άσφαλτος και 20% φλάτ χώμα.

Ο αγώνας περιλαμβάνει 2 φάσεις. Η φάση των προκριματικών και η φάση των μαχών.

Στην φάση των προκριματικών τυχαίο ζευγάρι αγωνιζόμενων της ίδιας κατηγορίας και κλάσης εκτελούν την διαδρομή στην οποία καλούνται. Ο καλύτερος χρόνος που κάνει ο κάθε αγωνιζόμενος από το σύνολο των προκριματικών περασμάτων του καθορίζει την τελική κατάταξη των προκριματικών.

Ένας γύρος προκριματικού είναι δύο περάσματα για κάθε αγωνιζόμενο, ένα από την κάθε θέση εκκίνησης.

Γίνονται από 2 μέχρι 4 γύροι προκριματικών, δηλαδή από 4 μέχρι 8 προκριματικά περάσματα για τον κάθε αγωνιζόμενο.

Σε κάθε γύρο προκριματικού οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν από 1 πέρασμα στην μία διαδρομή και αμέσως μετά θα στήνονται στην απέναντι θέση εκκίνησης ο καθένας για το 2ο πέρασμα στην άλλη διαδρομή του ίδιου γύρου του προκριματικού.

Από την κατάταξη, σύμφωνα με το καλύτερο πέρασμα όλων των προκριματικών μαζί σχηματίζονται τα ζευγάρια(σχάρες) με βάση τους διεθνείς κανονισμούς σχηματισμού ζευγαριών του παραλληλοδρομίου. Στο παράρτημα Β του κανονισμού αναφέρονται σχηματικά οι σχαρες για κλάσεις από 1 έως και 16 αγωνιζόμενους.

Στην φάση των μαχών τα συγκεκριμένα πλέον ζευγάρια που σχηματίστηκαν από τους πίνακες των σχαρών διαγωνίζονται με τον ίδιο τρόπο με αυτόν της προκριματικής φάσης με την διαφορά ότι α) γίνεται μόνον ένα πέρασμα β) ο έχων τον καλύτερο χρόνο διαλέγει θέση εκκίνησης και γ) ο χαμένος αποχωρεί οτο οριστικά από την συνέχεια του αγώνα. Στην συνέχεια ο νικητής διαγωνίζεται με τον νικητή που προκύπτει από το άλλο ζευγάρι σύμφωνα με την σχηματισμένη σχάρα της κατηγορίας τους συναντιούνται στην επόμενη φάση.

Εάν στην φάση των προκριματικών αγωνιζόμενος κατά την εκτέλεση της διαδρομής και πριν την διασταύρωση των αυτοκινήτων κάνει τετακε ή χτυπήσει κάπου με αποτέλεσμα να εμποδίζεται η απρόσκοπη διέλευση του άλλου αυτοκινήτου ή κατά την κρίση του αλυτάρχη να υπάρχει κίνδυνος τα 2 αυτοκίνητα να περάσουν την ίδια χρονική στιγμή το σημείο της διασταύρωσης τότε βγαίνει κόκκινη σημαία 50μ πριν το σημείο της διακλάδωσης, το πέρασμα διακόπτεται και η εκκίνηση των συγκεκριμένων αυτοκινήτων επαναλαμβάνεται. Εάν το συγκεκριμένο περιστατικό επαναληφθεί 3 συνεχόμενες φορές από τον ίδιο αγωνιζόμενο στο ίδιο πέρασμα, το πέρασμα αυτό του αγωνιζόμενου χάνεται.

Εάν στην φάση των προκριματικών επιδειχτεί κίτρινη σημαία σε αγωνιζόμενο σημαίνει πως το άλλο αυτοκίνητο που βρίσκεται στην διαδρομή έχει ακινητοποιηθεί, θα το συναντήσει και να είναι έτοιμος να κόψει ταχύτητα. Σε αυτή την περίπτωση εάν αυτό συμβεί στο 1ο πέρασμα του προκριματικού γύρου, το πέρασμα επαναλαμβάνεται μόνο από τον αγωνιζόμενο που είδε την κίτρινη σημαία και μόνο στον ίδιο διάδρομο αφού η διαδρομή αποκατασταθεί χωρίς δικαίωμα του οδηγού του ακινητοποιημένου αυτοκινήτου να επαναλάβει το πέρασμα και στη συνέχεια θα δοθεί χρόνος 5 λεπτών στον οδηγό του ακινητοποιημένου αυτοκινήτου για να στηθεί στην εκκίνηση για το 2ο πέρασμα του ίδιου προκριματικού γύρου.

Εάν αυτό συμβεί στο 2ο πέρασμα του προκριματικού γύρου το πέρασμα επαναλαμβάνεται μόνο από τον αγωνιζόμενο που είδε την κίτρινη σημαία και μόνο στον ίδιο διάδρομο αφού η διαδρομή αποκατασταθεί, χωρίς δικαίωμα του οδηγού του ακινητοποιημένου αυτοκινήτου να επαναλάβει το πέρασμα.

Εάν στην φάση των μαχών αγωνιζόμενος κατά την εκτέλεση του περάσματος και πριν την διασταύρωση των αυτοκινήτων κάνει τετακε ή χτυπήσει κάπου με αποτέλεσμα να εμποδίζεται η απρόσκοπη διέλευση του άλλου αυτοκινήτου ή κατά την κρίση του αλυτάρχη να υπάρχει κίνδυνος τα 2 αυτοκίνητα να περάσουν την ίδια χρονική στιγμή το σημείο της διασταύρωσης, βγαίνει άμεσα κόκκινη σημαία, το πέρασμα διακόπτεται και ο αγωνιζόμενος που έχει εμπλακεί πρώτος στο συμβάν, χάνει και αποκλείεται από την συνέχεια των ζευγαριών.

Εάν στην φάση των μαχών και οι δύο αγωνιζόμενοι την ίδια χρονική στιγμή κατά την εκτέλεση του περάσματος κάνουν τετακε ή χτυπήσουν κάπου πριν την διασταύρωση των αυτοκινήτων με αποτέλεσμα να εμποδίζεται η απρόσκοπη διέλευση ενός εκ των δύο, ή και των δύο αυτοκινήτων ή κατά την κρίση του αλυτάρχη να υπάρχει κίδυνος τα δύο αυτοκίνητα να περάσουν την ίδια χρονική στιγμή το σημείο της διασταύρωσης, βγαίνει άμεσα κόκκινη σημαία, το πέρασμα διακόπτεται και επαναλαμβάνεται.

Η κόκκινη σημαία βγαίνει 20 μέτρα πριν την γραμμή τερματισμού της κάθε διαδρομής και μόλις ο αγωνιζόμενος την δεί οφείλει να ακινητοποιήσει άμεσα το αυτοκίνητο του πρίν το σημείο διασταύρωσης, περιμένοντας στην συνέχεια τις οδηγίες των κριτών.

Μόλις κάθε αυτοκίνητο περάσει την γραμμή του τερματισμού, κόβει ταχύτητα και συνεχίζει ευθεία χωρίς να στρίψει στην διασταύρωση, σταματώντας στην άλλη γραμμή εκκίνησης από αυτήν που εκκίνησε προηγουμένως περιμένοντας στην συνέχεια τις οδηγίες των κριτών.

 

APΘPO 4-AYTOKINHTA ΔEKTA-ΟΜΑΔΕΣ-ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ-ΚΛΑΣΕΙΣ

 

4.1 Αυτοκίνητα παραγωγής με ή χωρίς μετατροπές, που θα συμμορφώνονται με τις διατάξεις της Ομάδας “Street” του Τ.Κ. Ατομικής Χρονομέτρησης 2016.

4.2 Αυτοκίνητα της Ομάδας “Racing” , δηλαδή αγωνιστικά σύμφωνα με τις κατηγορίες C1, C2, C3, C4, C5, C6 και C7.

4.3 Unlimited Open Wheelers, Prototypes

4.4 Αυτοκίνητα “Buggy”

 

Κλάσεις Ομάδας “Street

S1 : Έως 1.400cc ατμοσφαιρικά/έως 1.000 cc υπερτροφοδοτούμενα.

S2 : 1.401 cc έως 1.600 cc ατμοσφαιρικά/1.001 έως 1.250 cc υπερτροφοδοτούμενα.

S3 : 1.601 cc έως 2.000cc ατμοσφαιρικά/1.251 έως 1.600 cc υπερτροφοδοτούμενα.

S4 : Δικίνητα πάνω από 2.001 cc ατμοσφαιρικά/Δικίνητα πάνω από 1.601 cc υπερτροφοδοτούμενα/Wankel πάνω από 1.301 cc

ατμοσφαιρικά/Wankel υπετροφοδοτούμενα.

S5 : Τετρακίνητα πάνω από 1.601 cc υπερτροφοδοτούμενα.

Κλάσεις Ομάδας “Racing

R1 : Έως 1.600 cc ατμοσφαιρικά.

R2 : Από 1.601 cc και άνω ατμοσφαιρικά.

R3 : Υπερτροφοδοτούμενα 2WD.

R4 : Υπερτροφοδοτούμενα 4WD.

APΘPO 5 – ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ 

 

Ο αγωνιστικός χώρος θα διαμορφωθεί μέσα στο Καρτόδρομο στις Αφίδνες, με ελάχιστο φάρδος 6 μέτρων για κάθε διαδρομή και μήκος 1000 μέτρα περίπου.

APΘPO 6 – ΔIKAIOYMENOI ΣYMMETOXHΣ

 

6.1    Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρη άδεια διαγωνιζομένου ή αγωνιζομένου η οποία επιτρέπει τη συμμετοχή σε αγώνες AUTO CROSS BATTLES.

6.2    Aν σαν διαγωνιζόμενος αναφέρεται νομικό πρόσωπο ή εφόσον αυτός δεν επιβαίνει στο αυτοκίνητο κάθε υποχρέωσή του βαραίνει απόλυτα, αλληλέγγυα και αδιαίρετα τον οδηγό που έχει δηλωθεί στη δήλωση συμμετοχής.

6.3    Στοn AUTO CROSS BATTLES ο ίδιος οδηγός μπορεί να δηλώσει συμμετοχή σε πάνω από μία διαφορετικές κλάσεις με το ίδιο ή διαφορετικό αυτοκίνητο εφόσον αυτό είναι σύμφωνο με τις κλάσεις αυτές.

Tο ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να συμμετέχει στην ίδια κλάση μόνο με διαφορετικό οδηγό. Στην περίπτωση αυτή εάν στην πορεία των μαχών συναντηθούν οι οδηγοί που συμμετέχουν με το ίδιο αυτοκίνητο σαν ζευγάρι τότε συνεχίζει ο ένας εκ των δύο χωρίς μάχη.

APΘPO 7 – ΔHΛΩΣH ΣYMMETOXHΣ / EΓΓPAΦEΣ

 

7.1    Όποιος θέλει να λάβει μέρος στον αγώνα πρέπει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του Οργανωτή. H δήλωση πρέπει να υποβληθεί μέχρι την Δευτέρα πριν από τον αγώνα.

7.2    Mετά την υποβολή της δήλωσης δεν επιτρέπεται καμία τροποποίηση. O αγωνιζόμενος όμως μπορεί να αντικαταστήσει το αυτοκίνητο που δήλωσε με άλλο της ίδιας κλάσης μέχρι τον έλεγχο εξακρίβωσης.

Εάν κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης ένα αυτοκίνητο δεν ανταποκρίνεται μακροσκοπικά στην κλάση στην οποία έχει δηλωθεί το αυτοκίνητο αυτό, μπορεί είτε να μεταφερθεί στην κλάση που ανταποκρίνεται, μετά από πρόταση του τεχνικού εφόρου και απόφαση των Αγωνοδικών, είτε να μην γίνει αποδεκτό.

7.3    H οργανωτική επιτροπή έχει το δικαίωμα, με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΠΑ, (άρθρο 74 του ΕΑΚ) να αρνηθεί την εγγραφή οποιουδήποτε διαγωνιζομένου ή οδηγού, εξηγώντας τους λόγους άρνησής της. H απόρριψη αυτή πρέπει να γνωστοποιηθεί στον ενδιαφερόμενο το αργότερο 24 ώρες μετά το κλείσιμο των εγγραφών.

7.4    H υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα ότι ο συμμετέχων και/ή ο οδηγός αποδέχονται ανεπιφύλακτα τον κανονισμό του αγώνα και παραδέχονται ότι οι καθιερωμένες από τον ΔAK και EAK δωσιδικίες ισχύουν αποκλειστικά για κάθε θέμα που αφορά τον αγώνα.

 

APΘPO 8 – ΠAPABOΛO ΣYMMETOXHΣ / AΣΦAΛIΣH

 

8.1    Το παράβολο συμμετοχής καθορίζεται στα 100 €.

8.2    H δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή αν δεν συνοδεύεται από το παράβολο συμμετοχής, τον αριθμό Δελτίου Αθλητού και τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου (πινακίδες Υπουργείου, αγωνιστικές πινακίδες κ.λπ.).

8.3    Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται η ασφάλιση του αγωνιζόμενου που καλύπτει αστική ευθύνη προς τρίτους. H ασφάλιση αυτή ισχύει από τη στιγμή που τα αυτοκίνητα εισέρχονται στον καθορισμένο και κάτω από τον έλεγχο της οργάνωσης αγωνιστικό χώρο, μέχρι τη στιγμή της αποχώρησής τους από αυτόν.

8.4    Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται  επίσης η ελεύθερη είσοδος στον χώρο των Pits δύο ( 2 ) ατόμων ανά συμμετέχοντα. Οι ανωτέρω υποχρεούνται να επιδεικνύουν κατά την είσοδό τους στον αγωνιστικό χώρο τα διακριτικά που τους έχουν διατεθεί από την οργάνωση και να τα φορούν σε σημείο που θα τους υποδειχθεί σε όλη τη διάρκεια της παραμονής τους στα (PITS), με αποκλειστική ευθύνη του συμμετέχοντος και του οδηγού.

8.5    Το παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται στις εξής περιπτώσεις:

α. Εάν η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή

β. Εάν ματαιωθεί ο αγώνας ή αναβληθεί

APΘPO 9 – TPOΠOΠOIHΣEIΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΥ KANONIΣMOY

 

9.1    Ο Αγωνοδίκης, σύμφωνα με τα άρθρα 66 και 141 του EAK έχουν το δικαίωμα με απόφασή τους, να τροποποιούν τις διατάξεις του συμπληρωματικού κανονισμού ανάλογα με τις συνθήκες και τις περιστάσεις που θα παρουσιασθούν.

9.2    Κάθε σχετική τροποποίηση ή συμπληρωματική διάταξη θα γίνεται γνωστή με αριθμημένα και χρονολογημένα δελτία πληροφοριών που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του συμπληρωματικού κανονισμού. Tα δελτία αναρτώνται στη Γραμματεία και στους πίνακες ανακοινώσεων του αγώνα. Επίσης κοινοποιούνται, το συντομότερο δυνατόν, απ’ ευθείας στους αγωνιζόμενους οι οποίοι θα πρέπει να βεβαιώσουν την παραλαβή τους ενυπόγραφα εκτός αν αυτό είναι αδύνατο λόγω της εξέλιξης του αγώνα.

APΘPO 10 – EPMHNEIA KANONIΣMOY

 

10.1 O Αλυτάρχης του αγώνα είναι επιφορτισμένος για την εφαρμογή του Κανονισμού και των διατάξεών του σε όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής εκδήλωσης. Παρόλα αυτά για κάθε σημαντική απόφαση που χρειάσθηκε να πάρει σε σχέση με την ερμηνεία του γενικού ή συμπληρωματικού κανονισμού, χωρίς την προηγούμενη έγκριση του Αγωνοδίκη, οφείλει να εξηγήσει επαρκώς σ’ αυτόν την απόφασή του.

10.2 Κάθε ένσταση επί της εφαρμογής του κανονισμού θα μεταβιβάζεται στον Αγωνοδίκη προς εξέταση και λήψη απόφασης (Άρθρο 171 και επόμενα του EAK).

10.3 Κάθε περίπτωση που δεν προβλέπεται από τον κανονισμό αυτόν θα εξετάζεται από τον Αγωνοδίκη, ο οποίος είναι οο μόνος που έχει το δικαίωμα να αποφασίσει (Άρθ. 141 EAK).

10.4 Σε περίπτωση αμφισβήτησης της ερμηνείας του κειμένου του παρόντος κανονισμού η μόνη αρμόδια να αποφασίσει είναι η ΕΠΑ.

10.5 Για την ακριβή ερμηνεία του κειμένου όπου αναφέρεται η λέξη “αγωνιζόμενος” νοείται κάθε νομικό ή φυσικό πρόσωπο που συμμετέχει στον αγώνα.

10.6 O οδηγός αναλαμβάνει τις υποχρεώσεις του συμμετέχοντος διαγωνιζομένου εφόσον ο τελευταίος δεν επιβαίνει του αυτοκινήτου.

10.7 Κάθε λανθασμένη ή δόλια ενέργεια από τον διαγωνιζόμενο ή τον οδηγό θα εκδικάζεται από τον Αγωνοδίκη ο οποίος αποφασίζει για κάθε ενδεχόμενη ποινή που μπορεί να φθάσει μέχρι τον αποκλεισμό.

APΘPO 11 – ΣEIPA EKKINHΣHΣ, ΠINAKIΔEΣ, APIΘMOI ΣYMMETOXHΣ

 

11.1 H σειρά εκκίνησης των κατηγοριών και των κλάσεων καθορίζεται από τον διοργανωτή.

11.2 Οι αριθμοί συμμετοχής θα δοθούν από τον διοργανωτή στον δοιικητικό έλεγχο. Δεν θα δοθεί εκκίνηση στον αγώνα σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο στο οποίο δεν θα είναι σωστά τοποθετημένοι οι αριθμοί συμμετοχής.

APΘPO 12 – ATOMIKA ΣYNEPΓEIA (PITS)

 

Τοποθετούνται σε κατάλληλο χώρο, κατά την κρίση του Οργανωτή.

12.1 Kάθε αγωνιζόμενος μπορεί να οργανώσει το ατομικό του συνεργείο (PIT) που θα του προσφέρει πληροφορίες, μηχανική βοήθεια και ανεφοδιασμό με καύσιμα σε χώρο προκαθορισμένο από τον Οργανωτή.

12.2 Υπεύθυνος για την πειθαρχία του προσωπικού του PIT είναι ο αγωνιζόμενος. Aν διαπιστωθεί ανυπακοή του ατομικού του συνεργείου στις εντολές των Κριτών θα καλείται ο αγωνιζόμενος για να επιβάλει την πειθαρχία στο ατομικό του συνεργείο.

12.3 Σε κάθε PIT πρέπει να υπάρχουν υποχρεωτικά και έτοιμοι για χρήση 2 κατάλληλοι πυροσβεστήρες συνολικού περιεχομένου τουλάχιστον 6 κιλών.

12.4 Aπαγορεύεται να τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας του αυτοκινήτου με άλλο τρόπο εκτός από τη χρήση της μίζας.

12.5 Την ώρα ανεφοδιασμού οι οδηγοί υποχρεούνται να σβήνουν τους κινητήρες τους και να βγαίνουν από το αυτοκίνητο.

APΘPO 13 – METPA AΣΦAΛEIAΣ

 

13.1 Δεν θα δοθεί εκκίνηση για τον αγώνα ή τις δοκιμές σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο που δεν θα είναι σύμφωνο με τις εγκυκλίους της ΕΠΑ και του παρόντος Kανονισμού. Επίσης δεν θα δοθεί εκκίνηση στον αγώνα, μετά από απόφαση του Αγωνοδίκη σε οδηγό ο οποίος κατά την κρίση του μπορεί να προκαλέσει ανωμαλία ή ατύχημα ή που το αυτοκίνητό του κατά τη διάρκεια των δοκιμών έχει καταστεί επικίνδυνο.

13.2 Η ορθή και πλήρης τήρηση των κανονισμών ασφαλείας (κράνος, φόρμα, ζώνη, πυροσβεστήρας κοκ.) ελέγχεται στην έξοδο των PITS από Τεχνικό Έφορο. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τα παραπάνω, ο Τεχνικός Έφορος έχει δικαίωμα, ενημερώνοντας τον Αλυτάρχη, να απαγορεύσει προσωρινά την έξοδο από τα PITS, μέχρι την αποκατάσταση ελλείψεων.

13.3 Όλοι οι οδηγοί, πρέπει, με ποινή αποκλεισμού, να φορούν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα τα μέτρα προστασίας που αναφέρει ο συγκεκριμένος κανονισμός. Αυτά περιλαμβάνουν φόρμα, κράνος, γάντια, παπούτσια και να είναι δεμένοι με ζώνες ασφαλείας.

13.4 Aπαγορεύεται για οποιονδήποτε λόγο οι αγωνιζόμενοι να κατευθύνουν τ’ αυτοκίνητά αντίθετα προς τη φορά του αγώνα.

Κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής συνάντησης, απαγορεύεται η χρήση της πίστας σε ώρες που δεν αναφέρονται στο πρόγραμμα του αγώνα με οποιοδήποτε μέσο, εκτός αν έχει σχετική άδεια του Αλυτάρχη.

13.5 Kατά τη διάρκεια του αγώνα απαγορεύεται η παροχή εξωτερικής βοήθειας από οποιονδήποτε, εκτός από αυτήν που προσφέρεται μέσα στον χώρο των Pits από τους μηχανικούς κάθε αγωνιζομένου. Επίσης, μετά το σήμα εκκίνησης απαγορεύεται το σπρώξιμο του αυτοκινήτου από τον ίδιο τον οδηγό του ή από οποιονδήποτε άλλον.

13.6 Εάν κάποιο αυτοκίνητο βγει από την πίστα στα προκριματικά ή στις μάχες, πρέπει να ξαναμπεί από το σημείο της εξόδου.

 

APΘPO 14 – ΔIAΦHMIΣEIΣ

 

14.1 Eπιτρέπεται στους αγωνιζομένους να τοποθετούν ελεύθερα πάνω στα αυτοκίνητά τους οποιαδήποτε διαφήμιση με τους παρακάτω όρους:

14.1.1     Tο περιεχόμενο να μην αντιβαίνει τους Nόμους του Ελληνικού Kράτους και τις Διατάξεις της ΔOA

14.1.2     Nα μην προσβάλουν τα χρηστά ήθη και έθιμα

14.1.3     Nα μην είναι πολιτικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα

14.1.4     Nα μην καλύπτουν με τις επιγραφές διαφημιστικού περιεχομένου τις θέσεις που προορίζονται για τις πινακίδες και τους αριθμούς συμμετοχής.

14.1.5     Nα μην εμποδίζουν την ορατότητα μέσα από όλα τα παράθυρα. Επιτρέπεται η τοποθέτηση διαφημιστικής ταινίας φάρδους μέχρι 15 cm στο πάνω μέρος του μπροστινού και πίσω παρμπρίζ.

Στα πίσω πλαϊνά παράθυρα είναι δυνατό να αναγράφεται το όνομα και η εθνικότητα του οδηγού με τρόπο ώστε να μην εμποδίζεται η ορατότητα.

14.1.6     O οργανωτής έχει το δικαίωμα διαφήμισης του υποστηρικτή στις πινακίδες συμμετοχής και στα εμπρόσθια φτερά του αυτοκινήτου που συμμετέχει και στους αριθμούς συμμετοχής.

14.2      Δεν θα επιτραπεί η εκκίνηση σε αυτοκίνητο που δεν θα είναι σύμφωνο με τα παραπάνω.

APΘPO 15 – ENΣTAΣEIΣ / EΦEΣEIΣ

 

Oι ενστάσεις υποβάλλονται ως εξής:

Σχετικά με αντικανονική εγγραφή διαγωνιζομένου το αργότερο 15’ μετά τη λήξη του ελέγχου εξακρίβωσης.

Σχετικά με τεχνικά θέματα το αργότερο 15’ μετά το τέλος του αγώνα κάθε κατηγορίας.

Σχετικά με τα αποτελέσματα και τις κατατάξεις μέσα σε 20’ από την ανακοίνωση των προσωρινών αποτελεσμάτων.

Oι ενστάσεις υποβάλλονται εγγράφως στον Aλυτάρχη, στον βοηθό του ή αν αυτό δεν είναι εφικτό, στον Aγωνοδίκη και πρέπει να συνοδεύονται από το σχετικό παράβολο. (Tο ύψος του παραβόλου ορίζεται κάθε χρόνο με την εγκύκλιο 3 της EΠΑ).

H ένσταση που γίνεται για τεχνικά θέματα πρέπει να αφορά απολύτως συγκεκριμένα σημεία του αυτοκινήτου και ο ενιστάμενος οφείλει να καταθέσει στον Aλυτάρχη τα συμπληρωματικά ποσά δαπανών αποσυναρμολόγησης που απαιτούνται σύμφωνα με την εγκύκλιο 3 της EΠΑ ή σε περίπτωση που δεν προσδιορίζονται σ’ αυτήν, σύμφωνα με την απόφαση του Aγωνοδίκη.

Οι διαδικασίες του τεχνικού ελέγχου ορίζονται στην εγκύκλιο 10 της ΕΠΑ.

Σε περίπτωση υποβολής ένστασης ο αγωνιζόμενος κατά του οποίου γίνεται η ένσταση θέτει στη διάθεση του Aγωνοδίκη το αυτοκίνητό του και συμμορφώνεται με τις οδηγίες του, διαφορετικά παραπέμπεται στην ΕΠΑ για την επιβολή κυρώσεων.

Oι συμμετέχοντες έχουν το δικαίωμα της έφεσης που υποβάλλεται σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο EAK και πρέπει να συνοδεύεται

από παράβολο του οποίου το ύψος ορίζεται κάθε χρόνο με την εγκύκλιο 3 της EΠΑ.

APΘPO 16 – KATATAΞH / ANAKOINΩΣH AΠOTEΛEΣMATΩN

 

Στην κατάταξη των κλάσεων 1ος είναι ο νικητής του τελικού των μαχών, 2ος ο χαμένος του τελικού των μαχών, 3ος ο έχων το καλύτερο χρόνο στα προκριματικά από τους δύο του ημιτελικού των μαχών που δεν πέρασαν στον τελικό, 4ος ο έχων το χειρότερο χρόνο στα προκριματικά από τους δύο του ημιτελικού των μαχών που δεν πέρασαν στον τελικό, 5ος ο έχων το καλύτερο χρόνο στα προκριματικά από τους τέσσερις του 2ου γύρου των μαχών που δεν πέρασαν στον ημιτελικό των μαχών, 6ος ο έχων τον 2ο καλύτερο χρόνο στα προκριματικά από τους τέσσερις του 2ου γύρου των μαχών που δεν πέρασαν στον ημιτελικό,  7ος ο έχων τον 3ο καλύτερο χρόνο στα προκριματικά από τους τέσσερις του 2ου γύρου των μαχών που δεν πέρασαν στον ημιτελικό,  8ος ο έχων τον τελευταίο καλύτερο χρόνο στα προκριματικά από τους τέσσερις του 2ου γύρου των μαχών που δεν πέρασαν στον ημιτελικό. Σε περίπτωση που οι αγωνιζόμενοι είναι πάνω από 8 στην κλάση ισχύει η ίδια διαδικασία κατάταξης για τους υπόλοιπους που δεν πέρασαν στον 2ο γύρο των μαχών.

H χρονομέτρηση θα γίνεται με ακρίβεια χιλιοστών του δευτερολέπτου.

H ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γίνεται την ημέρα, την ώρα και στον τόπο που καθορίζονται πρόγραμμα του παρόντος.

APΘPO 17 – ΑΠΟΝΟΜΗ EΠAΘΛΩΝ

 

Η απονομή επάθλων θα γίνει όπως ορίζεται από το πρόγραμμα του αγώνα. Οι 3 πρώτοι κάθε κατηγορίας παίρνουν κύπελλο.

 

Δώρα για τους νικητές του autocross . . .

 

Aπο την Blue Star Ferries  για Πειραια-Ηρακλειο-Πειραια δωρεάν μετακίνηση 2 ατόμων και ενός τρέιλερ με το συνοδευτικό του  (αξίας 480ε)    για 3  οδηγούς      1440ε

 

Απο το T Shirt House  10 φούτερ – 10 κοντομάνικα και 5 αντιανεμικά  με μοναδική σχεδίαση και logos των χορηγών σας   (αξίας 300ε)   για 2 οδηγούς      600ε

 

Aπο το Dynamics motosport    Μια led bar for race use ενός μέτρου 240wt   (αξίας 180ε)   για 2 οδηγούς     360ε

 

Απο το Sprint Graphics   ολικό ντύσιμο του αγωνιστικού αυτοκινήτου και μερικό ντύσιμο για το συνοδευτικό   (αξιας 1600ε)    για 2 οδηγούς      3200ε

 

Aπο την Veltiosis Paspalas  Vp racing   δώρο μια δωροεπιταγή για αγωνιστικά καύσιμα (αξιας 200ε) για 2 οδηγούς        400ε

 

Απο την  EZUP.GR   μια τέντα 3Χ3   (αξίας 300ε)     300ε

 

Απο το περιοδικό POWER automotive   μια 3σελιδη παρουσίαση της ομάδας σας    (αξίας  2300ε)    για 2 οδηγούς          4600ε

 

Απο   την   Racor special   1 σετ σωληνάκια φρένων υψηλής πίεσης  αεροπορικού τύπου   (αξίας 150ε)  για 2 οδηγούς     300ε

 

Απο την  Kakarakis exaust fabrication   μια εξάτμιση απο το down pipe και πίσω , ανοξείδωτες   (αξίας 600ε)    για 2 οδηγούς      1200ε

 

Απο  την Ap power electronic performance  προγραμματισμός εγκεφάλου    (αξίας 400ε)

 

Απο την Dp pistons   set για mitsubishi evo  εκκεντροφόροι-ελατήρια retainers    ( αξίας 1100ε)     για 2  οδηγους     2200ε

 

συνολο 15000ε  μεχρι τωρα