Το 1ο gp tuning του 2010 θα διοργανωθεί από την pro action την Κυριακή 07/02 στην γνωστή πίστα καρτ pista park στα Χανιά στην περιοχή βαρυπετρο. Ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 13.30 και θα μετρήσει στο παγκρητιο κύπελλο gp tuning του 2010. Για συμμέτοχες και πληροφορίες στα 2810301289 και 6972872983. Ακολουθει ειδικος κανονισμος…. Λήξη εμπρόθεσμων συμμετοχών 05-02-10 14.00 Γραμματεία Διοικητικός Έλεγχος 07-02-10 11.00-13.00 Γραμματεία ΑΓΩΝΑΣ 07-02-10 13.30 Πίστα Απονομή 07-02-10 Τέλος αγώνα Γραμματεία ΑΡΘΡΟ 1. ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ-ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ Η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από την ημερομηνία έναρξης εγγραφών συμμετοχής έως και την 05-02 στα γραφεία του συλλόγου , εκτός Σαββάτου και Κυριακής και ώρες 18.00 – 21.00 . Στις 07-02 η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από τις 11.00 έως τις 16.00 στον χώρο της γραμματείας του αγώνα . Οι αγωνιζόμενοι οφείλουν να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την γραμματεία για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών και να ενημερώνονται από τον πίνακα ανακοινώσεων . ΑΡΘΡΟ 2. ΟΡΙΣΜΟΣ Ο Οργανωτής ΦΙ.Μ.Α. ( Φίλοι Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ) Ηρακλή 45 , τηλ. 2810 301289 , E Mail [email protected] και site www.proactionracing.gr , μετά από έγκριση της ΕΘΕΑ οργανώνει Δεξιοτεχνία GP αυτοκινήτων , η οποία θα διεξαχθεί στις 07/02 στο Βαρύπετρο Χανίων , σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Δεξιοτεχνίας GP , τις διατάξεις του Ε.Α.Κ. , των παραρτημάτων του των συμπληρωματικών εγκυκλίων της ΕΘΕΑ και του παρόντος συμπληρωματικού Κανονισμού . Ο αγώνας είναι ο 1ος που μετράει στο Παγκρήτιο Κύπελλο GP TUNING 2010 . ΑΡΘΡΟ 3. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα απαρτίζεται από τους Διακάκη Εμμανουήλ , Πλουμή Ευαγγελία και Παπαδάκη Γιώργο . ΑΡΘΡΟ 4. ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ Αγωνοδίκης : Διακάκης Νικηφόρος Αλυτάρχης : Διακάκης Εμμανουήλ Η ΕΛΠΑ , η διοργανώτρια Λέσχη , η Οργανωτική Επιτροπή καθώς και οι οδηγοί του αγώνα , δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια του αγώνα . Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες . ΑΡΘΡΟ 5. ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ-ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Το παράβολο συμμετοχής ορίζεται στα 80€ ανά συμμετοχή εάν ο οδηγός δηλώσει σε μία κατηγορία και στα 40€ ανά συμμετοχή για περισσότερες από μία συμμετοχές στον ίδιο οδηγό . Για δηλώσεις μέχρι της ημερομηνίας λήξης συμμετοχών στο παράβολο της πρώτης συμμετοχής γίνεται έκπτωση 25% . Τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα χωρίζονται στις εξής κατηγορίες . Κατηγορία Επιβατικών παραγωγής Κλάση E 1400 : έως 1400cc ατμοσφαιρικά Κλάση E 1600 : 1401 έως 1600cc ατμοσφαιρικά και έως 1400cc Turbo Nitro και Wankel Κλάση E 2000: 1601 έως 2000cc ατμοσφαιρικά και έως 1600cc Turbo Nitro και Wankel Κλάση E 2001 : 2001cc και άνω ατμοσφαιρικά και 1601cc και άνω Turbo Nitro και Wankel Κατηγορία Αγωνιστικών Κλάση Α 1400 : έως 1400cc ατμοσφαιρικά Κλάση Α 1600 : 1401 έως 1600cc ατμοσφαιρικά και έως 1400cc Turbo Nitro και Wankel Κλάση Α 2000: 1601 έως 2000cc ατμοσφαιρικά και έως 1600cc Turbo Nitro και Wankel Κλάση Α 2001 : 2001cc και άνω ατμοσφαιρικά και 1601cc και άνω Turbo Nitro και Wankel Αυτοκίνητα κατηγορίας Α θεωρούνται τα αυτοκίνητα για τα οποία έχει εκδοθεί Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας της ΕΘΕΑ και που έχουν συμμετάσχει σε αγώνες Ραλλύ , Σπρίντ , Αναβάσεων και Ταχύτητας εντός και εκτός Κρήτης , φόρμουλες , πρωτότυπα και ιδιοκατασκευές . Αυτοκίνητα της κατηγορίας Ε μπορούν να συμμετέχουν στην κατηγορία των Αγωνιστικών , αλλά όχι το αντίθετο . Τα ελαστικά είναι ελεύθερα σε όλες τις κατηγορίες . Κλάση στην οποία δεν εκκινούν τουλάχιστον 4 αυτοκίνητα , αυτή συμπτύσσεται με την αμέσως μεγαλύτερη κλάση εκτός και εάν είναι η μεγαλύτερη κλάση . ΑΡΘΡΟ 6. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Ο αγώνας απαρτίζεται από 1 σκέλος 5 γύρων , το οποίο αποτελείται από διαδρομή ασφάλτινη , μήκους περίπου 750 μ. . Η εκκίνηση θα δίνεται με την σημαία του Αλυτάρχη . Κάθε οδηγός με την είσοδό του στην πίστα θα κάνει 1 γύρο αναγνώρισης και αμέσως μετά την συμπλήρωσή του θα του επιδεικνύεται πράσινη σημαία που σημαίνει ότι αρχίζουν οι χρονομετρημένοι του γύροι και θα συνεχίζει χωρίς διακοπή άλλους 3 χρονομετρημένους γύρους , οι οποίοι θα μετράνε χωριστά και θα υπολογίζεται ο γρηγορότερος από αυτούς για την διαμόρφωση της τελικής κατάταξης . Στο επόμενο πέρασμα από την γραμματεία θα του επιδεικνύεται ταμπέλα με το Νο 2 (μαύρο χρώμα) που σημαίνει ότι του μένουν 2 ακόμη χρονομετρημένοι γύροι και στο επόμενο πάλι πέρασμα θα του επιδεικνύεται ταμπέλα με το Νο 1(κόκκινο χρώμα) που σημαίνει ότι μόλις μπαίνει στον τελευταίο χρονομετρημένο του γύρο . Ο τερματισμός μετά την ολοκλήρωση του 3ου χρονομετρημένου γύρου γίνεται flying και με επίδειξη της σημαίας τερματισμού και ο οδηγός εκτελεί μια σχεδόν πλήρη περιστροφή της διαδρομής ( 5ος γύρος ) αργά και εισέρχεται στα pits με την επίδειξη της κόκκινης σημαίας . Σε περίπτωση που ένας αγωνιζόμενος βγει εκτός διαδρομής έχοντας ρίξει ή όχι κορίνες , πρέπει να επανέλθει σε αυτήν από το ίδιο ακριβώς σημείο που βγήκε , άλλως θεωρείται ότι έκανε κακή εκτέλεση και δεν μετράει ο συγκεκριμένος γύρος . Δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να μετρήσουν οι επιδόσεις διαγωνιζόμενου στην τελική κατάταξη να πάρει σημαία τερματισμού . ΑΡΘΡΟ 7. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ Οι αγωνιζόμενοι θα πρέπει να φέρουν κράνος και να φορούν ζώνες τουλάχιστον τριών σημείων . Σε κάθε συμμετοχή μέσα στο αυτοκίνητο θα ευρίσκεται μόνον ο οδηγός . ΑΡΘΡΟ 8. ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ – ΕΦΕΣΕΙΣ Ενστάσεις σχετικά με αντικανονική εγγραφή έως 15 λεπτά μετά το πέρας του Τεχνικού Ελέγχου . Ενστάσεις σχετικά με τεχνικά θέματα μέσα σε 15 λεπτά από τον τερματισμό του τελευταίου αυτοκινήτου. Ενστάσεις σχετικά με τα προσωρινά αποτελέσματα μέσα σε 15 λεπτά από την ανάρτησή τους . Κατά της χρονομέτρησης δεν χωράει ουδεμία ένσταση. Όλες οι ενστάσεις υποβάλλονται γραπτώς και πρέπει να συνοδεύονται από το παράβολο ένστασης που είναι το διπλό του παραβόλου συμμετοχής . ΑΡΘΡΟ 9. ΕΠΑΘΛΑ Σε κάθε κλάση οι 3 πρώτοι λαμβάνουν κύπελλα εφόσον στην κλάση αυτή ξεκινούν τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα οι 2 πρώτοι λαμβάνουν κύπελλα εφόσον στην κλάση αυτή ξεκινούν τουλάχιστον 4 αυτοκίνητα .