Ο τέταρτος γύρος του drift championship of Greece (DCG) συνεχίζετε στην πίστα speed n passion στην Σπάρτη στης 5 και 6 Σεπτεμβρίου. Οι καλύτεροι οδηγοί της Ελλάδας θα δώσουν πάλι το παρόν για να μας χαρίσουν άλλον ένα αγώνα γεμάτο ένταση , μάχες και πολύ θέαμα. Παράλληλα θα διεξαχθεί και αγώνας gp tuning. Ακολουθουν ειδικοι κανονισμοι drift, gp tuning και όλο το πρόγραμμα του διημέρου.   ΣΑΒΒΑΤΟ 05-09-2009 1ος Διοικητικός & Τεχνικός Έλεγχος Drift 14.00-16.30 Γραμματεία Ενημέρωση αγωνιζομένων Drift 16.30 Πίστα Ελεύθερα περάσματα GP 17.00-17.30 Πίστα Ελεύθερα περάσματα Drift 17.30-19.00 Πίστα 2 Βαθμολογημένα περάσματα Drift 19.00-20.00 Πίστα ΚΥΡΙΑΚΗ 06-09-2009 2ος Διοικητικός & Τεχνικός Έλεγχος Drift 09.00-10.00 Γραμματεία Διοικητικός Έλεγχος GP 08.30-10.00 Γραμματεία Ενημέρωση αγωνιζομένων GP 10.10 Πίστα Αγώνας GP 10.30-12.30 Πίστα Απονομές GP 12.40 Γραμματεία 2 Βαθμολογημένα περάσματα Drift 13.00-14.30 Πίστα Ανάρτηση ζευγαριών για τις Μάχες Drift 15.00 Γραμματεία Ενημέρωση αγωνιζομένων Drift 16.00 Πίστα Τοποθέτηση αυτοκινήτων Drift στην εκκίνηση 16.30 Πίστα Παρουσίαση αγωνιζομένων Drift 17.00 Πίστα Μάχες Drift 17.30 Πίστα Απονομές Drift Τέλος αγώνα Γραμματεία

  ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ DRIFT DCG

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Λήξη συμμετοχών

01-09-09

20.00

Γραμματεία

Διοικητικός-Τεχνικός Έλεγχος

05-09-09

14.00-16.30

Γραμματεία

Ενημέρωση οδηγών

05-09-09

16.30

Πίστα

Ελεύθερα περάσματα

05-09-09

17.30-19.00

Πίστα

2 Βαθμολογημένα περάσματα

05-09-09

19.00-20.00

Πίστα

2 Βαθμολογημένα περάσματα

06-09-09

13.30-14.30

Πίστα

Ανάρτηση ζευγαριών για τις μάχες

06-09-09

15.00

Γραμματεία

Ενημέρωση οδηγών

06-09-09

16.00

Πίστα

Παρουσίαση οδηγών

06-09-09

17.00

Πίστα

ΜΑΧΕΣ

06-09-09

17.30

Πίστα

Απονομές

06-09-09

15΄μετά τις μάχες

Γραμματεία

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ-ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ Η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από την ημερομηνία έναρξης εγγραφών συμμετοχής έως και την 03-09 στα γραφεία του συλλόγου , εκτός Σαββάτου και Κυριακής και ώρες 18.00 – 20.00 . Στις 04-05-06/09 η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από τις 09.00 έως τις 21.00 στον χώρο της γραμματείας του αγώνα . Οι αγωνιζόμενοι οφείλουν να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την γραμματεία για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών και να ενημερώνονται από τον πίνακα ανακοινώσεων . ΑΡΘΡΟ 1. ΟΡΙΣΜΟΣ Η ΦΙ.Μ.Α. . με την συνδιοργάνωση της ΛΑΣ τηλ 2810 301289 , E Mail [email protected] , μετά από έγκριση της ΕΘΕΑ οργανώνει αγώνα DRIFT αυτοκινήτων που θα διεξαχθεί στις 05-06/09/09 στην πίστα Κάρτ της Σπάρτης , σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού DRIFT , τις διατάξεις του Ε.Α.Κ. , των παραρτημάτων του των συμπληρωματικών εγκυκλίων της ΕΘΕΑ και του παρόντος συμπληρωματικού Κανονισμού . Ο αγώνας είναι ο 4ος που μετράει στο TOYO DRIFT Championship of Greece 2009 (TOYO DCG 2009 ) που έχει προκηρύξει η ΦΙΜΑ . ΑΡΘΡΟ 2. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα απαρτίζεται από τους Διακάκη Μανώλη , Πλουμή Ευαγγελία και Διακάκη Νικηφόρο . ΑΡΘΡΟ 3. ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ Αγωνοδίκης : Διακάκης Νικηφόρος Αλυτάρχης : Διακάκης Μανώλης ΑΡΘΡΟ 4. ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το παράβολο συμμετοχής ορίζεται στα 80 € . ΑΡΘΡΟ 5. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Ο αγώνας Drift χωρίζεται σε 3 μέρη . Στα ελεύθερα περάσματα , στα βαθμολογημένα μονά περάσματα και στις διπλές μάχες. Στα ελεύθερα περάσματα οι αγωνιζόμενοι καλούνται σε Group των 5 αυτοκινήτων σύμφωνα με τους αριθμούς συμμετοχής τους και πηγαίνουν στον χώρο αναμονής . Από εκεί κάνουν 1 γύρο το κάθε ένα και αφού τελειώσουν όλοι , επιστρέφουν στον χώρο αναμονής για το επόμενο ελεύθερο πέρασμα . Η ίδια διαδικασία επαναλαμβάνεται 4 έως 6 φορές για το ίδιο Group . Αμέσως μετά αυτό το Group επιστρέφει στα Pits και βγαίνει το επόμενο . Αν κάποιο αυτοκίνητο πάθει βλάβη και θέλει να επισκεφτεί τα Pits , μπορεί μόνο με την άδεια των κριτών . Το ίδιο ισχύει και για να ξαναμπεί στην πίστα και να πάει στον χώρο αναμονής . Στα βαθμολογημένα περάσματα , που είναι και η διαδικασία μέσα από την οποία θα προκριθούν οι 16 οδηγοί για τις διπλές μάχες επαναλαμβάνεται η ίδια διαδικασία με αυτή των ελεύθερων περασμάτων. Τα συνολικά περάσματα που κάνουν σε κάθε φάση είναι 3 για κάθε οδηγό , 1 δοκιμαστικό και 2 βαθμολογημένα . Αμέσως μετά , αυτό τοGroup επιστρέφει στα Pits και μπαίνει στον χώρο αναμονής το επόμενο Group . Κατά την διάρκεια των βαθμολογημένων περασμάτων το αυτοκίνητο δεν μπορεί να πάει στα Pits και δεν επιτρέπεται καμία αλλαγή στα ελαστικά . Αν κάποιο αυτοκίνητο χαλάσει και δεν έχει κάνει κανένα βαθμολογημένο τότε αποκλείεται από την 16αδα ενώ αν έχει προλάβει να κάνει κάποιο πέρασμα πριν εγκαταλείψει τότε μετράει το καλύτερο του πέρασμα . Τετ α κε σε βαθμολογημένο γύρο ακυρώνει την βαθμολογία του οδηγού σε αυτόν τον γύρο . Από τα βαθμολογούμενα περάσματα προκρίνονται οι 16 οδηγοί με την καλύτερη βαθμολογία στο ένα από αυτά και 2 αναπληρωματικοί . Αυτοί οι οδηγοί θα σχηματιστούν σε ζευγάρια σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες των αγώνων Dragster στην εκδοχή Professional . Η βαθμολογία εδώ είναι με άριστα οι 100 βαθμοί . Στις διπλές μάχες τα ζευγάρια πλέον που έχουν σχηματιστεί να πραγματοποιούν 1 πέρασμα ζεστάματος και στη συνέχεια 1+1 πέρασμα με τον ένα από τους δύο οδηγούς μπροστά στο πρώτο πέρασμα και αμέσως μετά τον άλλο οδηγό μπροστά στο επόμενο πέρασμα . Ο οδηγός που έχει καλύτερη κατάταξη στα βαθμολογημένα περάσματα οδηγεί πάντα τα 2 πρώτα περάσματα (δοκιμαστικό & 1ο βαθμολογημένο) στην φάση της 16δας ενώ στις επόμενες φάσεις ο οδηγός , από το ζευγάρι που σχηματίζεται , που έχει την καλύτερη βαθμολογία πάλι από τα βαθμολογημένα περάσματα , οδηγεί τα 2 πρώτα περάσματα (δοκιμαστικό & 1ο βαθμολογημένο) . Στην ανωτέρω δοκιμασία οι οδηγοί μοιράζονται 10 βαθμούς σε κάθε πέρασμα , αποκλείεται ο ένας εκ των δύο οδηγών που έχει το μικρότερο άθροισμα των βαθμών και συνεχίζει ο άλλος σε νέα σχήματα ζευγαριών που προκύπτουν από το προαναφερθέν σύστημα σχηματισμού των , έως ο αγώνας καταλήξει στα 2 τελευταία ζευγάρια του τελικού και του ημιτελικού . Τετ α κε σε γύρο με διπλής μάχης , μηδενίζει τον οδηγό που το έκανε και δίνει όλους τους βαθμούς ( 10 ) στον άλλο . Οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί προκύπτουν από τον τελικό και τον μικρό τελικό . Οι θέσεις 5-16 που είναι οι βαθμολογούμενες , προκύπτουν από την κρίση του Αρχικριτή του αγώνα και σύμφωνα με την πορεία των οδηγών και τις επιδόσεις τους στα διπλά περάσματα . Αναμφισβήτητη και χωρίς να χωράει ένσταση θεωρείται η κρίση του Αρχικριτή που ορίζει η οργάνωση σε όλες τις φάσεις διεξαγωγής του αγώνα και οι οδηγοί με την υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής τους αποδέχονται αυτό πλήρως . Η τελική 16αδα ανακοινώνεται πριν τις διπλές μάχες . Σε περίπτωση που κάποιος οδηγός δεν μπορεί να τρέξει ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ το δηλώνει και τότε τα ζευγάρια ξαναφτιάχνονται με τους αναπληρωματικούς οδηγούς . Αν τώρα ξεκινήσει ο αγώνας και κατά την διάρκειά του κάποιος οδηγός εγκαταλείψει , το ζευγάρι του περνάει χωρίς μάχη . Τα κριτήρια της κατάταξης στα βαθμολογούμενα περάσματα είναι το σύνολο των βαθμών που θα συγκεντρώσει ο οδηγός σε κάθε πέρασμα και λαμβάνεται υπόψιν το πέρασμα με την μεγαλύτερη βαθμολογία . Τα κριτήρια βαθμολόγησης σε αυτά είναι :

  1. Τα περισσότερα χιλιόμετρα στο Initiation Point , που μετρώνται από ειδικό όργανο που μετρά την ταχύτητα .
  2. Τα σωστά περάσματα από κάθε ένα Clipping Point . Το σωστό πέρασμα σε ένα Clipping Point είναι το πέρασμα από αυτό μέσα στην προκαθορισμένη απόσταση από την κορίνα που βρίσκεται στο σημείο αυτό .
  3. Τα περάσματα από την βαθμολογημένη διαδρομή , που είναι από το Initiation Point έως τον τερματισμό , με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη γωνία του πίσω μέρους του αυτοκινήτου από τον άξονα της διαδρομής και όσο το δυνατόν περισσότερο γκάζι , χωρίς διορθώσεις και υποστροφές .

Στην δοκιμασία των διπλών μαχών δεν υπάρχουν τα 2 πρώτα κριτήρια των βαθμολογημένων περασμάτων αλλά κρίνεται η ικανότητα των οδηγών στην μεταξύ των μάχη , να απομακρύνονται ή να πλησιάζουν τον αντίπαλό τους και γενικά να τον ελέγχουν , περνώντας όλη την διαδρομή του αγώνα με την μεγαλύτερη γωνία , με όσο το δυνατόν περισσότερο και σταθερότερο γκάζι , χωρίς διορθώσεις ισιώματα και υποστροφές . Στην περίπτωση που υπάρξει ισοπαλία στην διπλή μάχη από τα 2 πρώτα περάσματά τους , αυτά μπορεί να επαναληφθούν περισσότερο από μία φορά εάν αυτό χρειαστεί . Εάν στο κάλεσμα ενός ζευγαριού , οποτεδήποτε και αν αυτό κληθεί , δεν εμφανιστεί ένας εκ των 2 οδηγών εντός 5 λεπτών , αυτομάτως ο παρών οδηγός προκρίνεται χωρίς μάχη . Η ΕΛΠΑ , οι διοργανώτριες Λέσχες , η Οργανωτική Επιτροπή καθώς και οι οδηγοί του αγώνα , δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια του αγώνα . Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες . ΑΡΘΡΟ 6. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΚΤΑ 6.1 Αυτοκίνητα παραγωγής , αναγνωρισμένου κατασκευαστή που διατηρούν το πρωτότυπο πλαίσιο και αμάξωμα χωρίς αλλοίωση του αριθμού πλαισίου τους ο οποίος θα πρέπει να βρίσκεται στην εργοστασιακή του θέση , πισωκίνητα ή τετρακίνητα που έχουν όμως μετατραπεί σε πισωκίνητα , ανεξαρτήτως μοντέλου και έτους κατασκευής αυτών . ΑΡΘΡΟ 7. ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ 7.1 Κινητήρας , σασμάν , διαφορικά , φρένα , σύστημα διεύθυνσης και υποβοήθησης , τροχοί , χειρόφρενο ελεύθερα . 7.2 Επιτρέπεται η χρήση Turbo , Nitro και γενικά οποιαδήποτε μετατροπή στην τροφοδοσία και στην αναπνοή του αυτοκινήτου . 7.3 Σύστημα εξαγωγής και εξάτμισης ελεύθερα αρκεί στις 5000 στροφές ο θόρυβος που θα παράγεται να μην είναι περισσότερος από 95 dBA . Σε περίπτωση που η πίστα που θα διεξαχθεί ο αγώνας έχει πιο αυστηρές προδιαγραφές τα οχήματα πρέπει να προσαρμοστούν σε αυτές , κάτι που θα αναφέρει από πριν ο ειδικός κανονισμός . 7.4 Το εργοστασιακό ρεζερβουάρ μπορεί να παραμείνει , επιτρέπεται όμως και η χρήση αγωνιστικών δεξαμενών καυσίμου . Αν ο σωλήνας πλήρωσης καυσίμου βρίσκεται στον χώρο των αποσκευών, τότε το πάτωμα πρέπει να έχει τρύπα αποστράγγισης καυσίμου ή το στόμιο να έχει προστατευτικό συλλέκτη ώστε να συλλέγει το καύσιμο που δεν καταλήγει στο ρεζερβουάρ και να το αποστραγγίζει με σωλήνα στο εξωτερικό του αυτοκινήτου . Οι αγωγοί καυσίμου , ρεζερβουάρ και κάθε μέρος του συστήματος καυσίμου , όπως βοηθητικά δοχεία , συνδέσεις κτλ πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση , στεγανά και ασφαλώς σφραγισμένα , έτσι ώστε να μην μπορεί να χυθεί καύσιμο .Οποιοδήποτε εξάρτημα του συστήματος καυσίμου, όπως δοχεία, αντλίες, φίλτρα κτλ. απαγορεύονται να βρίσκονται στην καμπίνα επιβατών . Πρέπει μάλιστα να είναι διαχωρισμένα από την καμπίνα με καθρέπτη που να προστατεύει σε περίπτωση διαρροής υγρού ή πυρκαγιάς . Σε περίπτωση που σωληνώσεις καυσίμου πρέπει να περάσουν από την καμπίνα των επιβατών, τότε πρέπει να είναι συνεχείς , χωρίς ενώσεις , με μεταλλικό περίβλημα υψηλής ποιότητας και να βρίσκονται από την πλευρά του συνοδηγού . ΑΡΘΡΟ 8. ΑΜΑΞΩΜΑ-ΕΛΑΣΤΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ 8.1 Η αντικατάσταση και όχι η αφαίρεση εξωτερικών μερών του αμαξώματος με πλαστικά , πολυεστερικά , πολυκαρμπονικά , ανθρακονήματα κ.α. είναι ελεύθερη , αρκεί να μην αλλάζει ριζικά η εργοστασιακή εμφάνιση του αυτοκινήτου . 8.2 Όλα τα πρόσθετα εξωτερικά μέρη του αμαξώματος , όπως οι αεροτομές και τα λοιπά αεροδυναμικά βοηθήματα , εξαιρουμένων των πλαινών καθρεπτών και προεκτάσεων των τροχών , δεν πρέπει να ξεπερνούν το πλάτος του αμαξώματος . 8.3 Φώτα , φλας , στοπ , υαλοκαθαριστήρες , κόρνα , μίζα πρέπει να είναι σε καλή λειτουργία . Όλες οι γυάλινες επιφάνειες πρέπει να προστατεύονται από θρυμματισμό με ταινία ή προστατευτικό αυτοκόλλητο φιλμ. 8.4 Απαραίτητη ύπαρξη μεταλλικού “καθρέπτη” προστασίας μεταξύ του χώρου του κινητήρα και της καμπίνας των επιβατών ικανός να προστατεύσει την καμπίνα από διαρροές υγρών και πυρκαγιά . Εάν υπάρχουν τρύπες πρέπει να καλυφτούν από μεταλλικά ελάσματα, ενώ οι μικρές τρύπες πρέπει να κλείσουν με βίδες ή πυρίμαχα υλικά . 8.5 Εάν στον χώρο αποσκευών υπάρχουν εξαρτήματα του συστήματος τροφοδοσίας ή δοχεία νίτρου , τότε είναι απαραίτητη η ύπαρξη μεταλλικού καθρέπτη ικανού να αποτρέψει διαρροές καυσίμου προς την καμπίνα των επιβατών . 8.6 Τα παράθυρα μπορούν να αντικατασταθούν από αγωνιστικού τύπου Lexan/ πολυκαρμπονικά, εκτός από το μπροστινό παρμπρίζ που πρέπει να είναι από το εργοστασιακό άθραυστο laminated υλικό . 8.7 Επιτρέπονται οι ζελατίνες που αλλοιώνουν το εργοστασιακό χρώμα των παραθύρων , αλλά μόνο στα πίσω πλαϊνά παράθυρα και στο πίσω παρμπρίζ . 8.8 Υποχρεωτικοί οι πλαϊνοί και ο εσωτερικός καθρέπτης . 8.9 Τα αυτοκίνητα θα πρέπει να έχουν μπροστινό καθίσμα τύπου μπάκετ εγκεκριμένου τύπου και κατασκευαστή και ζώνες τεσσάρων το λιγότερο σημείων . Τα ανωτέρω εξαρτήματα δεν είναι απαραίτητο να βρίσκονται εντός της ημερομηνίας λήξης των αρκεί να είναι σε καλή κατάσταση . Το κάθισμα πρέπει να είναι σταθερά βιδωμένο με το ελάχιστο 4 βίδες διαστάσεων 8mm και άνω σε βάσεις με ελάχιστη επιφάνεια επαφής 40cm2 για κάθε σημείο στήριξης . Οι ζώνες πρέπει να είναι ασφαλώς στερεωμένες στο αμάξωμα ή στο κλωβό ασφαλείας . Τα σημεία στήριξης της ζώνης πίσω από τα καθίσματα πρέπει να είναι τέτοια ώστε η ζώνη στο σημείο που αποχωρίζεται την πλάτη του καθίσματος και το οριζόντιο επίπεδο να μην σχηματίζει γωνία μεγαλύτερη από 45 μοίρες . Ιδανικά προτείνεται η γωνία ναι μην ξεπερνάει τις 10 μοίρες από το οριζόντιο επίπεδο . 8.10 Ενίσχυση αμαξώματος (ράψιμο) επιτρέπεται . 8.11 Το εργοστασιακό ταμπλό μπορεί να αντικατασταθεί με άλλο , αρκεί να είναι καλώς κατασκευασμένο και στερεωμένο . Τα όργανα ελέγχου είναι ελεύθερα . 8.12 Όλες οι σωληνώσεις καυσίμου και νίτρο πρέπει να είναι ασφαλώς στηριγμένες τουλάχιστον κάθε 100mm σε όλο το μήκος τους . 8.13 Εξαρτήματα του συστήματος νίτρου , όπως μπουκάλες , σωληνώσεις βαλβίδες κ.α. πρέπει να βρίσκονται έξω από την καμπίνα επιβατών 8.14 Όλα τα δοχεία υγρών και αναθυμιάσεων πρέπει να είναι επαρκώς στερεωμένα και η στάθμη του περιεχομένου τους να μπορεί να ελεγχθεί εύκολα . 8.15 Υποχρεωτική η τοποθέτηση κλωβού ασφαλείας τουλάχιστον 6 σημείων και να είναι κατασκευασμένος από σωλήνες χωρίς ραφή και υλικό κατασκευής τον ανθρακούχο χάλυβα ή το χρωμομολυβδένιο . Το κύριο τοξύλιο θα μπορεί να είναι κατασκευασμένο από σωλήνα διαμέτρου 40X2mm ενώ τα υπόλοιπα τμήματα από σωλήνα διαμέτρου τουλάχιστον 38X2,5mm . Επιτρέπεται 1 mm κατασκευαστική απόκλιση στις διαστάσεις του σωλήνα . Ο κλωβός ασφαλείας μπορεί να είναι κολλητού ή βιδωτού τύπου. Ειδικά οι βιδωτού τύπου κλωβοί ασφαλείας πρέπει να βιδώνονται σε πέδιλα ελάχιστου πάχους 3 mm και ελάχιστου εμβαδού 40cm2 που θα βρίσκονται και στις δύο πλευρές της επιφάνειας που θα βιδωθεί . Επίσης όλες οι βίδες πρέπει να είναι υψηλής αντοχής και διάστασης από 8mm και άνω . Τα τμήματα του κλωβού ασφαλείας που βρίσκονται σε μικρότερη απόσταση από 10cm από το κράνος του οδηγού , συνοδηγού πρέπει να καλυφθούν με πυρίμαχο προστατευτικό υλικό απορρόφησης ενέργειας . Ο κλωβός ασφαλείας πρέπει να έχει πλευρικές μπάρες ενίσχυσης και προστασίας στην πόρτα του οδηγού και του συνοδηγού . Σε περίπτωση που η πόρτα είναι η εργοστασιακή και δεν έχουν αφαιρεθεί οι εργοστασιακές πλευρικές μπάρες ασφαλείας , τότε ο κλωβός μπορεί να έχει μια πλευρική δοκό ασφαλείας . Αν όμως έχει αντικατασταθεί η πόρτα –ες με διαφορετική από την εργοστασιακή , π.χ. από πολυκαρμπονικά υλικά κ.α. , ή έχει αφαιρεθεί από την εργοστασιακή πόρτα η μπάρα ασφαλείας ή δεν διαθέτει η εργοστασιακή πόρτα μπάρα ασφαλείας , τότε ο κλωβός πρέπει να έχει δύο μπάρες προστασίας σε σχήμα παράλληλο ή χιαστί . 8.16 Τα οχήματα πρέπει να έχουν γενικό διακόπτη διακοπής ρεύματος, που θα μπορεί να χειριστεί ο οδηγός εύκολα όταν κάθεται κανονικά , αλλά και εξωτερικό διακόπτη που θα βρίσκεται σε πλαϊνή θέση κάτω από το μπροστινό παρμπρίζ και θα μπορεί να χειριστεί από εξωτερικό κριτή . Ο διακόπτης πρέπει να συνοδεύεται και από διακριτό αυτοκόλλητο . Η λειτουργία και των δύο διακοπτών θα δοκιμάζεται από τους κριτές πριν από κάθε αγώνα . 8.17 Τα οχήματα πρέπει να διαθέτουν επισκευαζόμενο πυροσβεστήρα-ες συνολικής χωρητικότητας μεγαλύτερης των 3 λίτρων . Ο-οι πυροσβεστήρας-ες πρέπει να ασφαλώς στερεωμένος-οι και να μπορεί να χρησιμοποιηθεί-ουν γρήγορα από τον οδηγό όταν είναι κανονικά καθισμένος . Προτείνεται επίσης αυτόματη πυρόσβεση με μπεκ τόσο στην καμπίνα επιβατών αλλά και στο μηχανοστάσιο , ειδικά στα σημεία που είναι πιο πιθανό να προκαλέσουν πυρκαγιά . Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να υπάρχει διακόπτης ενεργοποίησης από το εσωτερικό και το εξωτερικό του αυτοκινήτου, σε κοντινή θέση με τον διακόπτη διακοπής ρευμάτων και με σήμανση του αντίστοιχου επίσημου αυτοκόλλητου . 8.18 Οι μπαταρίες πρέπει να είναι ασφαλώς στερεωμένες και οι συνδέσεις να είναι σε καλή κατάσταση και εύκολα προσβάσιμες . Οι αρνητικοί πόλοι πρέπει να είναι εμφανώς μαρκαρισμένοι με κίτρινο χρώμα . Οι μπαταρίες που βρίσκονται στην καμπίνα των επιβατών πρέπει να είναι ασφαλώς στερεωμένες και κλεισμένες σε ένα σφραγισμένο επισκέψιμο κουτί . Επίσης μπαταρίες που δεν είναι κλειστού τύπου πρέπει να αερίζονται επαρκώς και να τοποθετούνται έξω από την καμπίνα επιβατών . 8.19 Οι πόρτες και τα καπό πρέπει να βρίσκονται στην θέση τους και να ανοίγουν και από έξω . Ειδικά για τα καπό , εμπρός και πίσω , πρέπει να διαθέτουν τουλάχιστον 2 πύρους ασφάλισης . Οι εργοστασιακοί μηχανισμοί ασφάλισης των καπό πρέπει να τεθούν εκτός λειτουργίας και προτείνεται να αφαιρεθούν . Αν δεν αφαιρεθούν πρέπει να είναι ασφαλώς στερεωμένοι . 8.20 Τα οχήματα πρέπει να εφοδιάζονται με κρίκους ρυμούλκησης εμπρός και πίσω . Πρέπει να είναι σε εμφανή σημεία και στην περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατόν τότε πρέπει να συνοδεύονται από βέλος και την λέξη “tow”. Το μαρκάρισμα μπορεί να είναι είτε αυτοκόλλητο είτε βαμμένο πάνω σε κοντινό σημείο στο κρίκο ρυμούλκησης και σε χρώμα που να δημιουργεί μεγάλη αντίθεση με το χρώμα του αμαξώματος . 8.21 Όλα τα κομμάτια του αμαξώματος , όπως φτερά , πόρτες , καπώ , προφυλακτήρες κ.α. πρέπει να είναι ασφαλώς στερεωμένα στο αμάξωμα . 8.22 Το παράθυρο του οδηγού μπορεί κατά την διάρκεια του αγώνα να είναι ανοικτό όχι περισσότερο από 5 cm , ενώ του συνοδηγού μπορεί να είναι περισσότερο ανοικτό . 8.23 Όλα τα εξωτερικά σημεία του αυτοκινήτου δεν πρέπει να περιλαμβάνουν αιχμηρά ή επικίνδυνα εξαρτήματα . 8.24 Η Οργάνωση μπορεί να αρνηθεί την συμμετοχή αφ΄ ενός μεν σε κάποιο αυτοκίνητο που δεν βρίσκεται στην απαιτούμενη καλή γενική και οπτική κατάσταση όπως ορίζουν και οι κανονισμοί αφ΄ ετέρου δε σε οδηγό που έχει προκαλέσει στο παρελθόν προβλήματα σε οποιαδήποτε διοργάνωση Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στην χώρα , με την συμπεριφορά του ή των συνοδών του ή με επικίνδυνη οδήγηση . 8.25 Δεν θα επιτραπεί σε όχημα να εκκινήσει εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε διαρροή καυσίμου . Σε τέτοια περίπτωση ο Αλυτάρχης μπορεί να αποκλείσει το όχημα σε κάθε σημείο του αγώνα . Τα δοχεία αναθυμιάσεων πρέπει να είναι άδεια στην αρχή κάθε περάσματος . 8.26 Οι οδηγοί πρέπει να φορούν εγκεκριμένο εξοπλισμό ασφαλείας , που θα περιλαμβάνει κατά ελάχιστο , κράνος , αντιπυρική φόρμα , αγωνιστικά παπούτσια , γάντια και μπαλακλάβα . Συνιστώνται μάλιστα αντιπυρικά εσώρουχα και Hans. 8.27 Τα επιτρεπόμενα ελαστικά πρέπει να είναι παραγωγής για χρήση δρόμου . Απαγορεύονται ελαστικά slick ή χαραγμένα slick και ελαστικά που αναφέρουν «for racing purpose only» ή «not for highway use» . Ελαστικά που έχουν αλλοιωθεί κατά οποιοδήποτε τρόπο ή ελαστικά που δείχνουν σημάδια αλλοίωσης στο πλαινό μέρος και δεν έχουν εμφανώς τα ζητούμενα στοιχεία , τότε θα θεωρούνται ανασφαλή και δεν θα επιτρέπονται . ΑΡΘΡΟ 9. ΣΗΜΑΝΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ 9.1 Η διοργάνωση έχει το δικαίωμα να τοποθετήσει σηματοδότηση της και των χορηγών της σε συγκεκριμένα σημεία του αμαξώματος όπως φαίνεται στο κάτωθι σχήμα . Κάθε αγωνιζόμενος πρέπει να επικοινωνεί με τους οργανωτές για να λαμβάνει το επίσημο πακέτο σηματοδότησης του θεσμού πριν από κάθε αγώνα . ΑΡΘΡΟ 10. ΓΕΝΙΚΑ 10.1 Όλοι οι οδηγοί , ομάδες , μηχανικοί , ιδιοκτήτες αυτοκινήτων πρέπει να επιδεικνύουν επαγγελματισμό , σεβασμό και κόσμια διαγωγή στα στελέχη της διοργάνωσης και τους κριτές της και να έχουν καθαρή και εμφανίσιμη παρουσία στα pits και στον αγωνιστικό χώρο . 10.2 Κάθε συμμετοχή ή ομάδα πρέπει να ορίσει πριν τον αγώνα έναν υπεύθυνο ομάδας . Αυτός και μόνο αυτός θα είναι ο άνθρωπος που θα εκπροσωπεί την συμμετοχή ή ομάδα προς την διοργάνωση . 10.3 Οι οδηγοί πρέπει να παρευρίσκονται υποχρεωτικά στις ενημερώσεις που ανακοινώνονται από το πρόγραμμα και επίσης έχουν την ευθύνη της επαφής τους με την γραμματεία και τον πίνακα ανακοινώσεων ώστε να ενημερώνονται για τυχόν αλλαγές που θα προκύψουν σε διοργανωτικά και τεχνικά θέματα από τα αντίστοιχα δελτία πληροφοριών τα οποία θα αναφέρουν ώρα και ημερομηνία έκδοσής τους . Η οργάνωση δεν φέρει καμία ευθύνη εάν οδηγοί ή ομάδες δεν ενημερώθηκαν έγκαιρα από τις ενημερώσεις οδηγών και τα δελτία πληροφοριών . ΑΡΘΡΟ 11. ΕΠΑΘΛΑ 11.1 Οι 6 πρώτοι των βαθμολογούμενων δοκιμών και οι 3 πρώτοι των ζευγαριών λαμβάνουν κύπελλα. ΑΡΘΡΟ 12. ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ 12.1 Οι βαθμοί στο TOYO DCG 2009 που παίρνουν οι 16 πρώτοι οδηγοί είναι : 20-18-16-14-12-10-8-6-4-2-1-1-1-1-1-1 .

 

EIΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ GP TUNING  

Λήξη εμπρόθεσμων συμμετοχών

04-09-09

20.00

Γραμματεία
Ελεύθερα περάσματα

05-09-09

17.00-17.30

Πίστα

Διοικητικός Έλεγχος

06-09-09

09.00-10.30 Γραμματεία
Ενημέρωση αγωνιζομένων

06-09-09

10.30

Πίστα

ΑΓΩΝΑΣ

06-09-09

11.00-13.00

Πίστα

Απονομή

06-09-09

13.15

Γραμματεία

ΑΡΘΡΟ 1. ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ-ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ Η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από την ημερομηνία έναρξης εγγραφών συμμετοχής έως και την 03-09 στα γραφεία του συλλόγου , εκτός Σαββάτου και Κυριακής και ώρες 18.00 – 20.00 . Στις 04-05-06/09 η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από τις 09.00 έως τις 14.30 στον χώρο της γραμματείας του αγώνα . Οι αγωνιζόμενοι οφείλουν να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την γραμματεία για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών και να ενημερώνονται από τον πίνακα ανακοινώσεων . ΑΡΘΡΟ 2. ΟΡΙΣΜΟ Ο Οργανωτής ΦΙ.Μ.Α. ( Φίλοι Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ) Ηρακλή 45 , τηλ.& φαξ 2810 301289 , E Mail [email protected] και site www.proactionracing.gr σε συνδιοργάνωση με την ΛΑΣ (Λέσχη Αυτοκινήτου Σπάρτης) , και μετά από έγκριση της ΕΘΕΑ οργανώνει Δεξιοτεχνία GPαυτοκινήτων , η οποία θα διεξαχθεί στις 05-06/09/09 στην πίστα Κάρτ της Σπάρτης , σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Δεξιοτεχνίας GP , τις διατάξεις του Ε.Α.Κ. , των παραρτημάτων του των συμπληρωματικών εγκυκλίων της ΕΘΕΑ και του παρόντος συμπληρωματικού Κανονισμού . ΑΡΘΡΟ 3. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα απαρτίζεται από τους Διακάκη Εμμανουήλ , Πλουμή Ευαγγελία και Διακάκη Νικηφόρο . .ΑΡΘΡΟ 4. ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ Αγωνοδίκης Διακάκης Νικηφόρος Αλυτάρχης Διακάκης Εμμανουήλ Τεχνικός Έφορος Βραχασωτάκης Χρήστος Η ΕΛΠΑ , η διοργανώτρια Λέσχη , η Οργανωτική Επιτροπή καθώς και οι οδηγοί του αγώνα , δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια του αγώνα . Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες . ΑΡΘΡΟ 5. ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ-ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Το παράβολο συμμετοχής ορίζεται στα 80€ εάν ο οδηγός δηλώσει σε μία κατηγορία και στα 40€ ανά συμμετοχή για περισσότερες από μία συμμετοχές στον ίδιο οδηγό με το ίδιο αυτοκίνητο . Επίσης 20€ επί πλέον για αγωνιστική άδεια ημέρας εφόσον δεν υπάρχει licence της ΕΘΕΑ . Τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα χωρίζονται στις εξής κατηγορίες . Κατηγορία Επιβατικών παραγωγής Κλάση E 1400 – έως 1400cc ατμοσφαιρικά Κλάση E 1600 – 1401 έως 1600cc ατμοσφαιρικά και έως 1400cc Turbo Nitro και Wankel Κλάση E 2000 – 1601 έως 2000cc ατμοσφαιρικά και έως 1600cc Turbo Nitro και Wankel Κλάση E 2001 – 2001cc και άνω ατμοσφαιρικά και 1601cc και άνω Turbo Nitro και Wankel Κατηγορία Φορτηγών Αυτοκίνητα με άδεια φορτηγού ανεξαρτήτως κυβισμού και αυτοκίνητα μετασκευασμένα σε φορτηγά με ανοιχτή καρότσα άσχετα με την άδεια κυκλοφορίας των . Κατηγορία Πισωκίνητων Πισωκίνητα όλων των κατηγοριών , ανεξαρτήτως κυβισμού , ατμοσφαιρικά ή Turbo Κατηγορία Αγωνιστικών Κλάση Α 1400 – έως 1400cc ατμοσφαιρικά Κλάση Α 1600 – 1401 έως 1600cc ατμοσφαιρικά και έως 1400cc Turbo Nitro και Wankel Κλάση Α 2000 – 1601 έως 2000cc ατμοσφαιρικά και έως 1600cc Turbo Nitro και Wankel Κλάση Α 2001 – 2001cc και άνω ατμοσφαιρικά και 1601cc και άνω Turbo Nitro και Wankel Αυτοκίνητα κατηγορίας Α θεωρούνται τα αυτοκίνητα για τα οποία έχει εκδοθεί Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας της ΕΘΕΑ και που έχουν συμμετάσχει σε αγώνες Ραλλύ , Σπρίντ , Αναβάσεων και Ταχύτητας εντός και εκτός Σπάρτης . Αυτοκίνητα της κατηγορίας Ε μπορούν να συμμετέχουν στην κατηγορία των Αγωνιστικών , αλλά όχι το αντίθετο . Τα ελαστικά είναι ελεύθερα σε όλες τις κατηγορίες . Αυτοκίνητα της κατηγορίας Φορτηγών μπορούν να συμμετέχουν και στις κατηγορίες Ε και Α στις ανάλογες κλάσεις αλλά και πισωκίνητων εφ΄ όσον η μετάδοσή τους είναι στους πίσω τροχούς . Κλάση στην οποία δεν εκκινούν τουλάχιστον 4 αυτοκίνητα , αυτή συμπτύσσεται με την αμέσως μεγαλύτερη κλάση . ΑΡΘΡΟ 6. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Ο αγώνας απαρτίζεται από 1 σκέλος 5 γύρων , το οποίο αποτελείται από διαδρομή ασφάλτινη , μήκους περίπου 1200 μ. . Η εκκίνηση θα δίνεται με την σημαία του Αλυτάρχη . Κάθε οδηγός με την είσοδό του στην πίστα θα κάνει 2 γύρους αναγνώρισης και αμέσως μετά την συμπλήρωσή τους θα του επιδεικνύεται πράσινη σημαία που σημαίνει ότι αρχίζουν οι χρονομετρημένοι του γύροι και θα συνεχίζει χωρίς διακοπή άλλους 3 χρονομετρημένους γύρους , οι οποίοι θα μετράνε χωριστά και θα υπολογίζεται ο γρηγορότερος από αυτούς για την διαμόρφωση της τελικής κατάταξης . Στο επόμενο πέρασμα από την γραμματεία θα του επιδεικνύεται ταμπέλα με το Νο 2 (μαύρο χρώμα) που σημαίνει ότι του μένουν 2 ακόμη χρονομετρημένοι γύροι και στο επόμενο πάλι πέρασμα θα του επιδεικνύεται ταμπέλα με το Νο 1(κόκκινο χρώμα) που σημαίνει ότι μόλις μπαίνει στον τελευταίο χρονομετρημένο του γύρο . Ο τερματισμός μετά την ολοκλήρωση του 3ου χρονομετρημένου γύρου γίνεται flying και με επίδειξη της σημαίας τερματισμού και ο οδηγός εισέρχεται αργά στα pits με την επίδειξη της κόκκινης σημαίας . Σε περίπτωση που ένας αγωνιζόμενος βγει εκτός διαδρομής έχοντας ρίξει ή όχι κορίνες , πρέπει να επανέλθει σε αυτήν από το ίδιο ακριβώς σημείο που βγήκε , άλλως θεωρείται ότι έκανε κακή εκτέλεση και δεν μετράει ο συγκεκριμένος γύρος . Δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να μετρήσουν οι επιδόσεις διαγωνιζόμενου στην τελική κατάταξη να πάρει σημαία τερματισμού . ΑΡΘΡΟ 7. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ Οι αγωνιζόμενοι θα πρέπει να φέρουν προστατευτικό κράνος και να φορούν ζώνες τουλάχιστον τριών σημείων . Συνιστάται Roll Bar . ΑΡΘΡΟ 8. ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ – ΕΦΕΣΕΙΣ Ενστάσεις σχετικά με αντικανονική εγγραφή έως 15 λεπτά μετά το πέρας του Τεχνικού Ελέγχου . Ενστάσεις σχετικά με τα προσωρινά αποτελέσματα μέσα σε 15 λεπτά από την ανάρτησή τους . Κατά της χρονομέτρησης δεν χωράει ουδεμία ένσταση . Όλες οι ενστάσεις υποβάλλονται γραπτώς και πρέπει να συνοδεύονται από το παράβολο ένστασης που είναι το διπλό του παραβόλου συμμετοχής . ΑΡΘΡΟ 9. ΕΠΑΘΛΑ Σε κάθε κλάση οι 3 πρώτοι λαμβάνουν κύπελλα εφόσον στην κλάση αυτή ξεκινούν τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα οι 2 πρώτοι λαμβάνουν κύπελλα εφόσον στην κλάση αυτή ξεκινούν τουλάχιστον 4 αυτοκίνητα και ο πρώτος λαμβάνει κύπελλο εφόσον στην κλάση αυτή ξεκινούν τουλάχιστον 3 αυτοκίνητα . Όλοι οι υπόλοιποι των κατηγοριών λαμβάνουν μετάλλια .