Μετά από τον 1ο γύρο του HDC που διοργανώθηκε με απόλυτη επιτυχία στο λιμάνι του Ηρακλείου από την pro action , ήρθε και η σειρά του 2ου γύρου που θα διεξαχθει στην γνώστη πίστα kartodromo στις Αφιδνες. Οι καλύτεροι οδηγοί της Ελλάδος θα βρεθούν εκεί για να δώσουν ένα ανεπανάληπτο θέαμα. Πληροφορίες και συμμετοχές στα 2810301289-2815009339-6972872983 Ακολουθεί αναλυτικό πρόγραμμα και ειδικός κανονισμός………………………. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Λήξη συμμετοχών 04-06-09 20.00 Γραμματεία Διοικητικός Έλεγχος 10-06-09 09.30-10.30 Γραμματεία Ενημέρωση οδηγών 10-06-09 10.30-11.00 Γραμματεία Ελεύθερα περάσματα 10-06-09 11.00-14.00 Πίστα Ενημέρωση οδηγών 10-06-09 16.30-17.00 Γραμματεία Βαθμολογημένα περάσματα 10-06-09 17.00-19.00 Πίστα Ενημέρωση οδηγών 10-06-09 19.00-19.10 Γραμματεία ΑΓΩΝΑΣ 10-06-09 19.30-22.00 Πίστα Απονομές 10-06-09 22.15 Γραμματεία ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΡΘΡΟ 1. ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ-ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ Η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από την ημερομηνία έναρξης εγγραφών συμμετοχής έως και την 08-06 στα γραφεία του συλλόγου , εκτός Σαββάτου και Κυριακής και ώρες 18.00 – 20.00 . Στις 10-06 η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από τις 09.00 έως τις 23.00 στον χώρο της γραμματείας του αγώνα . Οι αγωνιζόμενοι οφείλουν να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την γραμματεία για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών και να ενημερώνονται από τον πίνακα ανακοινώσεων . ΑΡΘΡΟ 2. ΟΡΙΣΜΟΣ Οi Οργανωτές ΦΙ.Μ.Α. ( Φίλοι Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ) και HDC , Ηρακλή 45 , τηλ.& φαξ 2810 301289 , E Mail [email protected] και site www.proactionracing.gr , μετά από έγκριση της ΕΘΕΑ οργανώνει αγώνα DRIFT αυτοκινήτων που θα διεξαχθεί στις 10/06/09 στα Κιούρκα , σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού DRIFT , τις διατάξεις του Ε.Α.Κ. , των παραρτημάτων του των συμπληρωματικών εγκυκλίων της ΕΘΕΑ και του παρόντος συμπληρωματικού Κανονισμού . Ο αγώνας είναι ο 2ος που μετράει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα DRIFT 2009 . ΑΡΘΡΟ 3. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα απαρτίζεται από τους Διακάκη Εμμανουήλ , Πλουμή Ευαγγελία και Διακάκη Νικηφόρο . ΑΡΘΡΟ 4. ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το παράβολο συμμετοχής ορίζεται στα 80 € . ΑΡΘΡΟ 5. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Ο αγώνας Drift χωρίζεται σε 3 μέρη . Στα ελεύθερα περάσματα , στα βαθμολογημένα μονά περάσματα και στις διπλές μάχες. Στα ελεύθερα περάσματα οι αγωνιζόμενοι καλούνται σε γκρούπ των 5 αυτοκινήτων σύμφωνα με τους αριθμούς συμμετοχής τους και πηγαίνουν στην γραμμή αναμονής . Από εκεί κάνουν 1 γύρο το κάθε ένα και πάνε πάλι στο τέλος της ουράς στην γραμμή αναμονής για να περιμένουν την σειρά τους για το επόμενο ελεύθερο πέρασμα . Η ίδια διαδικασία επαναλαμβάνεται 6 φορές . Αμέσως μετά αυτό το γκρούπ επιστρέφει στα Pits και βγαίνει το επόμενο . Αν κάποιο αυτοκίνητο πάθει βλάβη και θέλει να επισκεφτεί τα Pits , μπορεί μόνο με την άδεια των κριτών . Το ίδιο ισχύει και για να ξαναμπεί στην πίστα και να πάει στην γραμμή αναμονής . Στα βαθμολογημένα περάσματα , που είναι και η διαδικασία μέσα από την οποία θα προκριθούν οι 16 οδηγοί για τις διπλές μάχες , πάλι οι αγωνιζόμενοι καλούνται σε γκρούπ των 5 αυτοκινήτων σύμφωνα με τους αριθμούς συμμετοχής τους και πηγαίνουν στην γραμμή αναμονής . Από εκεί κάνουν 1 γύρο το κάθε ένα και πάνε πάλι στο τέλος της ουράς στην γραμμή αναμονής για να περιμένουν την σειρά τους για το επόμενο πέρασμα . Τα συνολικά περάσματα που κάνουν σε αυτή τη φάση είναι 4 για κάθε αυτοκίνητο , 1 δοκιμαστικό και 3 βαθμολογημένα . Αμέσως μετά αυτό το γκρούπ επιστρέφει στα Pits και βγαίνει το επόμενο . Κατά την διάρκεια των βαθμολογημένων περασμάτων το αυτοκίνητο δεν μπορεί να πάει στα Pits και δεν επιτρέπεται καμία αλλαγή στα ελαστικά . Αν κάποιο αυτοκίνητο χαλάσει και δεν έχει κάνει κανένα βαθμολογημένο τότε αποκλείεται από την 16αδα ενώ αν έχει προλάβει να κάνει κάποιο πέρασμα πριν εγκαταλείψει τότε μετράει το καλύτερο του πέρασμα . Τετ α κε σε βαθμολογημένο γύρο ακυρώνει την βαθμολογία του οδηγού σε αυτόν τον γύρο .Από τα βαθμολογούμενα περάσματα προκρίνονται οι 16 οδηγοί με την καλύτερη βαθμολογία στο ένα από αυτά και 2 αναπληρωματικοί . Αυτοί οι οδηγοί θα σχηματιστούν σε ζευγάρια σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες παραλληλοδρομίου που είναι όμοιοι με αυτούς των αγώνων Dragster στην εκδοχή Professional . Η βαθμολογία εδώ είναι με άριστα οι 100 βαθμοί . Ο αγώνας συνεχίζεται με τις διπλές μάχες και τα ζευγάρια πλέον που έχουν σχηματιστεί να πραγματοποιούν 1 πέρασμα ζεστάματος και στη συνέχεια 1+1 πέρασμα με τον ένα από τους δύο οδηγούς μπροστά στο πρώτο πέρασμα και αμέσως μετά τον άλλο οδηγό μπροστά στο επόμενο πέρασμα . Ο οδηγός που έχει καλύτερη κατάταξη στα βαθμολογημένα περάσματα οδηγεί πάντα τα 2 πρώτα περάσματα(δοκιμαστικό+βαθμολογημένο) . Στην ανωτέρω δοκιμασία οι οδηγοί μοιράζονται 10 βαθμούς σε κάθε πέρασμα , αποκλείεται ο ένας εκ των δύο οδηγών που έχει το μικρότερο άθροισμα των βαθμών και συνεχίζει ο άλλος σε νέα σχήματα ζευγαριών που προκύπτουν από το προαναφερθέν σύστημα σχηματισμού αυτών , έως ότου ο αγώνας να καταλήξει στα 2 τελευταία ζευγάρια του τελικού και του ημιτελικού . Τετ α κε σε γύρο με διπλής μάχης , μηδενίζει τον οδηγό που το έκανε και δίνει όλους τους βαθμούς ( 10 ) στον άλλο . Οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί προκύπτουν από τον τελικό και τον μικρό τελικό . Οι θέσεις 5-10 που είναι οι βαθμολογούμενες θέσεις και οι θέσεις 11-16 που παίρνουν από 1 βαθμό , προκύπτουν από την κρίση του Αρχικριτή του αγώνα και σύμφωνα με την πορεία των οδηγών και τις επιδόσεις τους στα διπλά περάσματα . Η τελική 16αδα ανακοινώνεται πρίν τις διπλές μάχες . Σε περίπτωση που κάποιος οδηγός δεν μπορεί να τρέξει ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ , τότε τα ζευγάρια ξαναφτιάχνονται , όλοι οι οδηγοί ανεβαίνουν μία θέση από τον εγκαταλείψαντα οδηγό και μετά και ο 17ος οδηγός μπαίνει στη θέση του 16ου . Αν τώρα ξεκινήσει ο αγώνας και κατά την διάρκειά του , κάποιος οδηγός εγκαταλείψει , το ζευγάρι του περνάει χωρίς μάχη . Τα κριτήρια της κατάταξης στα βαθμολογούμενα περάσματα είναι το σύνολο των βαθμών που θα συγκεντρώσει ο οδηγός σε κάθε πέρασμα και λαμβάνεται υπόψιν το πέρασμα με την μεγαλύτερη βαθμολογία . Τα κριτήρια βαθμολόγησης σε αυτά είναι : 1. Τα περισσότερα χιλιόμετρα στο Initiation Point , που μετρώνται από ειδικό όργανο που μετρά την ταχύτητα . 2. Τα σωστά περάσματα από κάθε ένα Clipping Point και Clipping Zone . Το σωστό πέρασμα σε ένα Clipping Point-Zone είναι το πέρασμα από αυτό μέσα στην προκαθορισμένη απόσταση από την κορίνα που βρίσκεται στο σημείο αυτό . 3. Τα περάσματα από την βαθμολογημένη διαδρομή , που είναι από το Initiation Point έως τον τερματισμό , με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη γωνία του πίσω μέρους του αυτοκινήτου από τον άξονα της διαδρομής και όσο το δυνατόν περισσότερο γκάζι , χωρίς διορθώσεις και υποστροφές . Στην δοκιμασία των διπλών μαχών δεν υπάρχουν τα 2 πρώτα κριτήρια των βαθμολογημένων περασμάτων αλλά κρίνεται η ικανότητα των οδηγών , στην μεταξύ των μάχη , να απομακρύνονται ή να πλησιάζουν τον αντίπαλό τους , ακόμα και να τον προσπερνούν και γενικά να τον ελέγχουν , περνώντας στις στροφές με την μεγαλύτερη γωνία , με όσο το δυνατόν περισσότερο και σταθερότερο γκάζι , χωρίς διορθώσεις και υποστροφές . Στην περίπτωση που υπάρξει ισοπαλία στην διπλή μάχη από τα 2 πρώτα περάσματά τους , αυτά μπορεί να επαναληφθούν περισσότερο από μία φορά εάν αυτό χρειαστεί . Εάν στο κάλεσμα ενός ζευγαριού , οποτεδήποτε και αν αυτό κληθεί , δεν εμφανιστεί ένας εκ των 2 οδηγών εντός 5 λεπτών , αυτομάτως ο παρών οδηγός προκρίνεται χωρίς μάχη . Η ΕΛΠΑ , η διοργανώτρια Λέσχη , η Οργανωτική Επιτροπή καθώς και οι οδηγοί του αγώνα , δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια του αγώνα . Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες . ΑΡΘΡΟ 6. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΚΤΑ 6.1 Αυτοκίνητα παραγωγής , αναγνωρισμένου κατασκευαστή που διατηρούν το πρωτότυπο πλαίσιο και αμάξωμα χωρίς αλλοίωση του αριθμού πλαισίου τους ο οποίος θα πρέπει να βρίσκεται στην εργοστασιακή του θέση , πισωκίνητα ή τετρακίνητα που έχουν όμως μετατραπεί σε πισωκίνητα , ανεξαρτήτως μοντέλου και έτους κατασκευής αυτών . ΑΡΘΡΟ 7. ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ 7.1 Κινητήρας , σασμάν , διαφορικά , φρένα , σύστημα διεύθυνσης και υποβοήθησης , τροχοί , χειρόφρενο ελεύθερα . 7.2 Επιτρέπεται η χρήση Turbo , Nitro και γενικά οποιαδήποτε μετατροπή στην τροφοδοσία και στην αναπνοή του αυτοκινήτου . 7.3 Σύστημα εξαγωγής και εξάτμισης ελεύθερα αρκεί στις 5000 στροφές ο θόρυβος που θα παράγεται να μην είναι περισσότερος από 95 dBA . Σε περίπτωση που η πίστα που θα διεξαχθεί το HDC έχει πιο αυστηρές προδιαγραφές τα οχήματα πρέπει να προσαρμοστούν σε αυτές , κάτι που θα αναφέρει από πριν ο ειδικός κανονισμός . 7.4 Το εργοστασιακό ρεζερβουάρ μπορεί να παραμείνει , επιτρέπεται όμως και η χρήση αγωνιστικών δεξαμενών καυσίμου . Αν ο σωλήνας πλήρωσης καυσίμου βρίσκεται στον χώρο των αποσκευών, τότε το πάτωμα πρέπει να έχει τρύπα αποστράγγισης καυσίμου ή το στόμιο να έχει προστατευτικό συλλέκτη ώστε να συλλέγει το καύσιμο που δεν καταλήγει στο ρεζερβουάρ και να το αποστραγγίζει με σωλήνα στο εξωτερικό του αυτοκινήτου . Οι αγωγοί καυσίμου , ρεζερβουάρ και κάθε μέρος του συστήματος καυσίμου , όπως βοηθητικά δοχεία , συνδέσεις κτλ πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση , στεγανά και ασφαλώς σφραγισμένα , έτσι ώστε να μην μπορεί να χυθεί καύσιμο . Οποιοδήποτε εξάρτημα του συστήματος καυσίμου, όπως δοχεία, αντλίες, φίλτρα κτλ. απαγορεύονται να βρίσκονται στην καμπίνα επιβατών . Πρέπει μάλιστα να είναι διαχωρισμένα από την καμπίνα με καθρέπτη που να προστατεύει σε περίπτωση διαρροής υγρού ή πυρκαγιάς . Σε περίπτωση που σωληνώσεις καυσίμου πρέπει να περάσουν από την καμπίνα των επιβατών, τότε πρέπει να είναι συνεχείς , χωρίς ενώσεις , με μεταλλικό περίβλημα υψηλής ποιότητας και να βρίσκονται από την πλευρά του συνοδηγού . ΑΡΘΡΟ 8. ΑΜΑΞΩΜΑ-ΕΛΑΣΤΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ 8.1 Η αντικατάσταση εξωτερικών μερών του αμαξώματος με πλαστικά , πολυεστερικά , πολυκαρμπονικά , ανθρακονήματα κ.α. είναι ελεύθερη , αρκεί να μην αλλάζει ριζικά η εργοστασιακή εμφάνιση του αυτοκινήτου . 8.2 Όλα τα πρόσθετα εξωτερικά μέρη του αμαξώματος , όπως οι αεροτομές και τα λοιπά αεροδυναμικά βοηθήματα , εξαιρουμένων των πλαινών καθρεπτών και προεκτάσεων των τροχών , δεν πρέπει να ξεπερνούν το πλάτος του αμαξώματος . 8.3 Φώτα , φλας , στοπ , υαλοκαθαριστήρες , κόρνα πρέπει να είναι σε καλή λειτουργία . Όλες οι γυάλινες επιφάνειες πρέπει να προστατεύονται από θρυμματισμό με ταινία ή προστατευτικό αυτοκόλλητο φιλμ. 8.4 Απαραίτητη ύπαρξη μεταλλικού “καθρέπτη” προστασίας μεταξύ του χώρου του κινητήρα και της καμπίνας των επιβατών ικανός να προστατεύσει την καμπίνα από διαρροές υγρών και πυρκαγιά . Εάν υπάρχουν τρύπες πρέπει να καλυφτούν από μεταλλικά ελάσματα, ενώ οι μικρές τρύπες πρέπει να κλείσουν με βίδες ή πυρίμαχα υλικά . 8.5 Εάν στον χώρο αποσκευών υπάρχουν εξαρτήματα του συστήματος τροφοδοσίας ή δοχεία νίτρου , τότε είναι απαραίτητη η ύπαρξη μεταλλικού καθρέπτη ικανού να αποτρέψει διαρροές καυσίμου προς την καμπίνα των επιβατών . 8.6 Τα παράθυρα μπορούν να αντικατασταθούν από αγωνιστικού τύπου Lexan/ πολυκαρμπονικά, εκτός από το μπροστινό παρμπρίζ που πρέπει να είναι από το εργοστασιακό άθραυστο laminated υλικό . 8.7 Επιτρέπονται οι ζελατίνες που αλλοιώνουν το εργοστασιακό χρώμα των παραθύρων , αλλά μόνο στα πίσω πλαϊνά παράθυρα και στο πίσω παρμπρίζ . 8.8 Υποχρεωτικοί οι πλαϊνοί και ο εσωτερικός καθρέπτης . 8.9 Τα αυτοκίνητα θα πρέπει να έχουν μπροστινό καθίσμα τύπου μπάκετ εγκεκριμένου τύπου και κατασκευαστή και ζώνες τεσσάρων το λιγότερο σημείων με έγκριση τουλάχιστον SFI και άνω . Τα ανωτέρω εξαρτήματα δεν είναι απαραίτητο να βρίσκονται εντός της ημερομηνίας λήξης των αρκεί να είναι σε καλή κατάσταση και πρέπει να είναι σταθερά βιδωμένα με ελάχιστο 4 βίδες ISO 8.8 ή καλύτερο διαστάσεων 8mm και άνω, σε βάσεις με ελάχιστη επιφάνεια επαφής 40cm2 για κάθε σημείο στήριξης . Οι ζώνες πρέπει να είναι ασφαλώς στερεωμένες στο αμάξωμα ή στο κλωβό ασφαλείας . Τα σημεία στήριξης της ζώνης πίσω από τα καθίσματα πρέπει να είναι τέτοια ώστε η ζώνη στο σημείο που αποχωρίζεται την πλάτη του καθίσματος και το οριζόντιο επίπεδο να μην σχηματίζει γωνία μεγαλύτερη από 45 μοίρες . Ιδανικά προτείνεται η γωνία ναι μην ξεπερνάει τις +-10 μοίρες από το οριζόντιο επίπεδο . 8.10 Ενίσχυση αμαξώματος (ράψιμο) επιτρέπεται . 8.11 Το εργοστασιακό ταμπλό μπορεί να αντικατασταθεί με άλλο , αρκεί να είναι καλώς κατασκευασμένο και στερεωμένο . Τα όργανα ελέγχου είναι ελεύθερα . 8.12 Όλες οι σωληνώσεις καυσίμου και νίτρο πρέπει να είναι ασφαλώς στηριγμένες κάθε 100mm σε όλο το μήκος τους . 8.13 Εξαρτήματα του συστήματος νίτρου , όπως μπουκάλες , σωληνώσεις βαλβίδες κ.α. πρέπει να βρίσκονται έξω από την καμπίνα επιβατών . 8.14 Όλα τα δοχεία υγρών και αναθυμιάσεων πρέπει να είναι επαρκώς στερεωμένα και η στάθμη του περιεχομένου τους να μπορεί να ελεγχθεί εύκολα . 8.15 Υποχρεωτική η τοποθέτη%C