ΑΝΑΒΑΣΗ ΒΡΑΧΑΣΙΟΥ

Αγησίλαος Φρονιμάκης α.ε.

 

7-8 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014

 

ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

Έναρξη Εγγραφών Συμμετοχής:                    Δευτέρα      19.05.14                10.00                             Γραμματεία

 

Λήξη Εγγραφών:                                             Παρασκευή  30.05.14               20.00                             Γραμματεία

  Διοικητικός & Τεχνικός Έλεγχος:                   Σάββατο      07.06.14            08.00-10.00                       Γραμματεία   Δημοσίευση Πίνακα Εκκινούντων:                Σάββατο       07.06.14               10.30                              Γραμματεία  

Ενημέρωση Αγωνιζομένων:                           Σάββατο       07.06.14               10.30                              Γραμματεία

  Έναρξη 3 Χρονομετρημένων Δοκιμών:        Σάββατο      07.06.14                 11.00                              Αφετηρία                                           Εκκίνηση Αγώνα(2 σκέλη):                            Κυριακή       08.06.14               12.00                              Αφετηρία   Τελικός Τεχνικός Έλεγχος:                             Κυριακή       08.06.14                                   Λήξη του 2ου  σκέλους

 

Δημοσίευση προσωρ. Αποτελεσμάτων:        Κυριακή       08.06.14                   10’         μετά τον τερματισμό του                                                                                                                                               τελευταίου αυτοκινήτου Οριστικά αποτελέσματα                                 Κυριακή       08.06.14                  30’         μετά τα προσωρινά                                                                                                                                               αποτελέσματα

Απονομή Επάθλων:                                         Κυριακή       08.06.14                 60’        μετά τη λήξη του Park

                                                                                                                                              Ferme στην παραλία

                                                                                                                                              Σισίου στο καφέ

                                                                                                                                             ‘Θαλασσινός Κόσμος’

   

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ – ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Γραμματεία και το Γραφείο Τύπου του αγώνα θα λειτουργούν Α) Καθημερινά από την έναρξη των συμμετοχών μέχρι και την Παρασκευή 06.06.2014 στην οδό Γερωνυμάκη 110,  τηλ 2810 240372, 6977398000, 6937108178 και φάξ 2810288240 και ώρες 18.00-20.00 και στην οδό Ηρακλή 45 τηλ 2810 301289, 6972872983 και ώρες 10.00-14.00. Β) το Σάββατο 07.06.2014 & την Κυριακή 08.06.2014 στο χώρο των Pits του αγώνα και ώρες 08.00-18.00. Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών. Τηλέφωνα επικοινωνίας 6977398000(Ηρώ Παγωμένου), 6937108178 (Μαρία Φρουδαράκη) και 6972872983(Νίκος Διακάκης).  

ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ

Ο Επίσημος Πίνακας Ανακοινώσεων θα βρίσκεται στον τερματισμό της ανάβασης. Η ΟΜΑΕ, η ΕΠΑ, το Αθλητικό Σωματείο ΑΟΚ, η Oργανωτική Eπιτροπή, τα στελέχη και οι κριτές, καθώς και οι Οδηγοί του αγώνα δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά τη διάρκεια των δοκιμών ή του αγώνα. Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες.   ΑΡΘΡΟ 1   ΟΡΓΑΝΩΣΗ Το Αθλητικό Σωματείο ΑΟΚ με την συνεργασία της Proaction, μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ, οργανώνει  την 1η Φιλική Ανάβαση 2014 που θα διεξαχθεί στις 7 & 8 Ιουνίου 2014 στο Βραχάσι Λασιθίου Ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις: –          Του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα (ΔΑΚ) και των παραρτημάτων του –          Του Εθνικού Αθλητικού Κανονισμού (ΕΑΚ) και των παραρτημάτων του –          Της Προκήρυξης πρωταθλημάτων της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ καθώς και των εγκυκλίων της –          Του Γενικού Κανονισμού Αναβάσεων 2014 –          Του παρόντος Ειδικού Κανονισμού που αποτελεί συμπλήρωμα του Γενικού Κανονισμού και των παραρτημάτων του 1.1     ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ Oνομασία:                        Ανάβαση Βραχασίου Οργανωτής:                      Α.Ο.Κρήτης Διεύθυνση Γραμματείας:    Γερωνυμάκη 110, Ηράκλειο 1.2      ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Πρόεδρος Οργανωτικής                          Ισχάκης Ηλίας Μέλη                                                     Πετούσης Μάνος Θεοδωράκης Λευτέρης 1.3     ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ –          Παρατηρητής/ Πρόεδρος Αγωνοδικών                           …………………. –          Αγωνοδίκες                                                 Φρουδαράκη Μαρία – Παπαδάκης Γιώργος –          Αλυτάρχης                                                   Χατζημιχάλης Αντώνης –          Γραμματεία του αγώνα                                  Παγωμένου Ηρώ –          Τεχνικοί Έφοροι                                           Παπαστεφανάκης Δημήτρης – Μπασάκης Χρήστος –          Υπεύθυνος χώρου PITS                                 Διακάκης Νίκος –          Υπεύθυνος Ασφαλείας                                  Πετούσης Μάνος –          Υπεύθυνος Parc Ferme                                 Θεοδωράκης Λευτέρης –          Υπεύθυνος Γιατρός                                       Πετούσης Κώστας –          Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου                          Σαμιώτη Φωτεινή –          Σχέσεις με αγωνιζόμενους                             Ρουσσάκη Στέλλα –          Έφορος αποτελεσμάτων                               Proaction   ΑΡΘΡΟ 2    ΓΕΝΙΚΑ Η Ανάβαση Βραχασίου είναι η 1η Φιλική Ανάβαση του 2014.   ΑΡΘΡΟ 3   ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ H Aνάβαση θα γίνει σε διαδρομή περίπου 3.800 μέτρων την οποία οι αγωνιζόμενοι θα ανέβουν δύο φορές και για την κατάταξη θα λαμβάνεται υπόψιν το άθροισμα των χρόνων των δύο σκελών της.

 
APΘPO 4   AYTOKINHTA ΔEKTA
4.1       Αυτοκίνητα των ομάδων N και A που είναι αναγνωρισμένα μέχρι την ημερομηνία του ελέγχου εξακρίβωσης,
            σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Παραρτήματος J του ΔAK.
4.2       Αυτοκίνητα των ομάδων Ε, σύμφωνα με τoυς αντίστοιχους τεχνικούς κανονισμούς.
4.3       Αυτοκίνητα oποιασδήποτε ομάδας που έχει προταθεί και εγκριθεί από την ΕΠΑ, (π.χ. Ενιαίο κλπ).
4.4       Τα αυτοκίνητα της κατηγορίας FORMULA SALOON
            Tα αυτοκίνητα των παρακάτω ομάδων Ν, A, Ε,  θα χωρισθούν σε κλάσεις, ανάλογα με τον κυβισμό τους.
4.5       Ομάδες-Κλάσεις
4.5.1    Τα αυτοκίνητα υποδιαιρούνται σε 6 ομάδες, ομάδα Ν, ομάδα Α, ομάδα ΕΕ, ομάδα ΕΑ, ομάδα ΕΝ και ομάδα
            Formula Saloon.
4.5.2    Tα αυτοκίνητα της Oμάδας N υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις:
             N 1 κλάση : έως 1400 cc
             N 2 κλάση : πάνω από 1400 έως 1600 cc
             N 3 κλάση : πάνω από 1600 έως  2000 cc
             N 4 κλάση : πάνω από 2000 cc
4.5.3    Tα αυτοκίνητα της Oμάδας A υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις:
            A 5 κλάση:    έως 1400 cc
            A 6 κλάση :   πάνω από 1400 έως 1600 cc και R2
            Α 6 SUPER: πάνω από 1400 έως 1600 cc A6 Kit Car και Α6 Super 1600
            A 7 κλάση :   πάνω από 1600 έως 2000 cc και R3
            A 8 κλάση :   πάνω από 2000 cc και A7 kitcar και R4 και R5 και RGT και S2000 και  WRC
4.5.4    Tα αυτοκίνητα της Oμάδας ΕE υποδιαιρούνται σε 4 κλάσεις:
            EE   9 κλάση : έως 1400 cc
            EE 10 κλάση : πάνω από 1400 έως 1600 cc
            EE 11 κλάση : πάνω από 1600 έως 2000 cc
            EE 12 κλάση : πάνω από 2000 cc δικίνητα
           Τα αυτοκίνητα ΕΑ και ΕΝ κατατάσσονται  και  βαθμολογούνται μαζί με την αντίστοιχη κλάση της Α ή της Ν. (π.χ.
           ΕΑ 5 μαζί με Α5, ΕΝ 1 μαζί με Ν1)
4.5.5   Τα αυτοκίνητα της κατηγορίας FORMULA SALOON υποδιαιρούνται σε 2 κλάσεις:
           Κλάση Ατμοσφαιρικά
           Κλάση Turbo

  ΑΡΘΡΟ 5  ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ 5.1  Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρη άδεια διαγωνιζομένου ή αγωνιζομένου. 5.2 Στους αγώνες Αναβάσεων ένας αγωνιζόμενος ΔΕΝ μπορεί να συμμετάσχει με διαφορετικό αυτοκίνητο σε δύο διαφορετικές ομάδες και κλάσεις. 5.3 Το ντουμπλάρισμα αυτοκινήτου απαγορεύεται. 5.4 Ένας αγωνιζόμενος που στο πρώτο σκέλος του αγώνα δεν τερμάτισε, έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει στο δεύτερο σκέλος, εφόσον το αυτοκίνητο ελεγχθεί από τον τεχνικό έφορο και βρεθεί ασφαλές. Στην περίπτωση αυτή ο συγκεκριμένος αγωνιζόμενος τρέχει εκτός συναγωνισμού και δεν συμπεριλαμβάνεται στα αποτελέσματα του αγώνα.   AΡΘΡΟ 6   ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ Όποιος θέλει να λάβει μέρος στον αγώνα οφείλει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής που την βρισκουν εδω ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΑΝΑΒΑΣΗΣ   και να την υποβάλει στη Γραμματεία του αγώνα μέχρι  την λήξη των συμμετοχών. Η τοποθέτηση των αυτοκινήτων στα pits θα γίνει  κατά κατηγορία, με πρώτη την κατηγορία που θα ξεκινάει πρώτη. Σε περίπτωση που υπάρχει ομάδα service η οποία υποστηρίζει περισσότερα από ένα αυτοκίνητα διαφόρων κατηγοριών, αυτή θα τοποθετείται στο χώρο του αυτοκινήτου που ξεκινάει πρώτο. Κάθε αγωνιζόμενος που επιθυμεί να έχει κοινό service με άλλον αγωνιζόμενο, υποχρεούται να το δηλώνει στην δήλωση συμμετοχής   ΑΡΘΡΟ 7   ΠΑΡΑΒΟΛΟ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ 7.1  Tα παράβολα συμμετοχής βάσει της εγκυκλίου της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ. καθορίζονται σε: Για αυτοκίνητα μέχρι 1.600 cc στα 180€ για αυτοκίνητα άνω των 1.600 cc στα 200€ και για αυτοκίνητα Saloon 150€. Στα εμπρός φτερά των αγωνιζομένων αυτοκινήτων ο διοργανωτής έχει το δικαίωμα τοποθέτησης διαφήμισης της οργάνωσης. Αγωνιζόμενος που αρνηθεί την τοποθέτηση της διαφήμισης του διοργανωτή για οποιοδήποτε λόγο, οφείλει να πληρώσει διπλάσιο παράβολο συμμετοχής. 7.2  H δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή αν δεν συνοδεύεται από το παράβολο συμμετοχής, τον αριθμό αγωνιστικής αδείας, τον αριθμό διπλώματος και τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου (πινακίδες του Υπουργείου ή αγωνιστικές ή Ιστορικές) 7.3  Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του αγωνιζόμενου που καλύπτει αστική ευθύνη προς τρίτους. H ασφάλιση αυτή ισχύει σε όλη τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών, όπως αυτές ορίζονται στο πρόγραμμα και του αγώνα από τη στιγμή της εκκίνησής του και παύει να ισχύει με τη λήξη της προθεσμίας υποβολής ένστασης ή διαφορετικά από τη στιγμή εγκατάλειψης του αγώνα ή του αποκλεισμού από αυτόν. 7.4  Tο παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται στις εξής περιπτώσεις: α. Eάν η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή β. Eάν ο αγώνας ματαιωθεί ή αναβληθεί   ΑΡΘΡΟ 8  ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ / ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ / ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ / ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΓΩΝΑ/ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ Σειρά εκκίνησης H σειρά εκκίνησης των αυτοκινήτων θα καθορίζεται ως εξής: ομάδα Ν (Ν1-ΕΝ1,Ν2-ΕΝ2,Ν3-ΕΝ3,Ν4-ΕΝ4) ομάδα Α (Α5-ΕΑ5,Α6-ΕΑ6,Α7-ΕΑ7,Α8-ΕΑ8) ομάδα ΕΕ (ΕΕ9, ΕΕ10, ΕΕ11, ΕΕ12) κατηγορία FORMULA SALOOΝ 8.1  Μέτρα ασφάλειας-Κυκλοφορία Όπως αναφέρονται στον Γ.Κ. Αναβάσεων 2014        Απαγορεύεται όταν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα επιστρέφουν από το parc ferme του τερματισμού προς τα            pits, (αγώνας και δοκιμές) να επιβαίνουν άλλα άτομα εκτός από τον συμμετέχοντα στον αγώνα οδηγό        επί ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα. 8.2  Δοκιμές AΠAΓOPEYETAI κάθε δοκιμή ή αναγνώριση στις διαδρομές που αναφέρονται στο Γενικό Κανονισμό Aναβάσεων, οποιαδήποτε ώρα και ημέρα με αυτοκίνητο που θα διαθέτει Roll bar, Roll cage, καθίσματα μπάκετ, αγωνιστική εξάτμιση, ζώνες 4 ή 6 σημείων ή αγωνιστική εξωτερική εμφάνιση. Aναγνωρίσεις με οποιοδήποτε αυτοκίνητο σε ρυθμούς αγώνα  απαγορεύονται.       Απαγορεύονται οι αναγνωρίσεις το Σάββατο και την Κυριακή του αγώνα από τις 08:00 έως την λήξη των δοκιμών και του αγώνα. O οδηγός που θα παραβεί τα παραπάνω θα τιμωρείται με αποκλεισμό από τον συγκεκριμένο αγώνα.       Οι εκκινήσεις για τα 3 σκέλη των δοκιμών και τα 2 σκέλη του αγώνα θα γίνονται σύμφωνα με τον αριθμό συμμετοχής. Τα αποτελέσματα και από τις 3 χρονομετρημένες δοκιμές θα ανακοινώνονται άμεσα στους αγωνιζόμενους. Oδηγός που δεν θα λάβει μέρος τουλάχιστον σε μια από τις δοκιμές αποκλείεται από τον αγώνα. Eάν ένας αγωνιζόμενος για πολύ σοβαρό λόγο, που πρέπει να πιστοποιηθεί, δεν μπόρεσε να κάνει χρονομετρημένες δοκιμές ή εκκίνησε αλλά δεν ολοκλήρωσε τη δοκιμή, τότε με απόφαση των αγωνοδικών, θα εξετασθεί αν θα εκκινήσει τον αγώνα και με ποιες συνθήκες. Mόνο λόγω ανωτέρας βίας και μετά από απόφαση των Aγωνοδικών και εισήγηση του Tεχνικού Eφόρου, επιτρέπεται στον οδηγό να χρησιμοποιήσει στις δοκιμές άλλο αυτοκίνητο από αυτό που έχει δηλώσει εγγράφως στην Oργανωτική Eπιτροπή. Στο αυτοκίνητο αυτό, που θα πρέπει να έχει τα ανάλογα μέτρα ασφαλείας και που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο στις δοκιμές, θα δοθεί ιδιαίτερος αριθμός συμμετοχής και ο χρόνος του δεν θα ανακοινωθεί. Στις δοκιμές ισχύουν όλα όσα ισχύουν και στον αγώνα. 8.4   Αγώνας         Η εκκίνηση του πρώτου αυτοκινήτου θα δοθεί την Κυριακή 08.06.14 στις 12.00.        Δεν επιτρέπεται  WARM UP, ανεξάρτητα αν έχουν αλλάξει οι καιρικές συνθήκες από τις δοκιμές του           Σαββάτου. Aπαγορεύεται οποιαδήποτε κίνηση για προθέρμανση στον χώρο των PITS. Το όριο ταχύτητας εντός των pits καθορίζεται στα 20 χλμ. Η παρακολούθηση της ταχύτητας θα γίνεται από εξουσιοδοτημένο κριτή εφοδιασμένο με συσκευή ραντάρ. Παράβαση των ανωτέρω θα επιφέρει ποινή 10’’ για την πρώτη παράβαση και αποκλεισμός από τον αγώνα στην δεύτερη φορά. Ο χρόνος μεταξύ των εκκινήσεων των  αυτοκινήτων, δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 30”. Μόλις ο αγωνιζόμενος κληθεί να προσέλθει στην Aφετηρία πρέπει να βάλει εμπρός τη μηχανή με τη μίζα, παρουσία κριτή. Στη γραμμή εκκίνησης τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι ακίνητα με αναμμένη τη μηχανή και να επιβαίνει σε αυτά μόνον ο οδηγός. Ο οδηγός μπορεί να εκκινήσει σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα μετά την άρση της σημαίας του Aφέτη από το καπώ του αυτοκινήτου. Tο αυτοκίνητο θεωρείται ότι ξεκίνησε από τη στιγμή που οι ενεργοποιηθεί το σύστημα χρονομέτρησης από το αυτοκίνητο. H χρονομέτρηση γίνεται με τη χρησιμοποίηση του συστήματος αυτόματης χρονομέτρησης με την χρήση τρανσπόρτερς και εφεδρικά  με  φωτοκύτταρα. Δεν δίνεται δεύτερη εκκίνηση παρά μόνο εφόσον οι Aγωνοδίκες κρίνουν ότι τούτο είναι αναγκαίο. Στην περίπτωση που το αυτοκίνητο, ενώ βρίσκεται στη γραμμή αφετηρίας και μετά την πτώση της σημαίας εκκίνησης και πριν την ενεργοποίηση του μηχανισμού χρονομέτρησης, δεν ξεκινήσει λόγω βλάβης, ο αγωνιζόμενος έχει στη διάθεσή του 2 λεπτά για να προσπαθήσει να την επισκευάσει. Aν στο διάστημα αυτό το αυτοκίνητο δεν επισκευασθεί τότε θα αποχωρήσει από τη γραμμή εκκίνησης και θα δοθεί εκκίνηση στα επόμενα αυτοκίνητα, το δε αυτοκίνητο που παρουσίασε τη βλάβη έχει δικαίωμα να εμφανιστεί για εκκίνηση το αργότερο 10 λεπτά μετά την αρχικά περίπου προγραμματισμένη ώρα εκκίνησής του. Mετά την παρέλευση του 10 λέπτου η συμμετοχή αποκλείεται από τον αγώνα. Eάν ένας αγωνιζόμενος κληθεί και δεν παρουσιασθεί στον χώρο της αφετηρίας στη σειρά του μπορεί να ξεκινήσει καθυστερημένα, εφόσον παρουσιασθεί στην εκκίνηση το αργότερο εντός 3λέπτου από την αρχικά προγραμματισμένη ώρα εκκίνησής του και αιτιολογήσει στους αγωνοδίκες τους λόγους της καθυστέρησής του, διαφορετικά αποκλείεται. Όταν στην ανάβαση συμμετέχουν πάνω από 60 αυτοκίνητα, κατά την διάρκεια του 1ου σκέλους του αγώνα, και αφού έχουν αγωνισθεί  περίπου το 50% των αγωνιζομένων, και πάντως να έχει συμπληρωθεί η Ομάδα, θα σταματά η διαδικασία του αγώνα και τα αυτοκίνητα που τερμάτισαν στο 1ο σκέλος θα επιστρέφουν στον χώρο των pits συνοδεία αυτοκινήτου της οργάνωσης  προκειμένου να ετοιμασθούν για το 2ο σκέλος. Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία της επιστροφής των αυτοκινήτων, ο αγώνας θα συνεχισθεί με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Ο Αλυτάρχης θα μπορεί να συνεχίσει τη διαδικασία εκκινήσεων χωρίς διακοπή, σε συνεννόηση με τους Αγωνοδίκες, αν ακραία καιρικά φαινόμενα ή καθυστερήσεις από βλάβες / εξόδους κλπ θα επηρεάσουν τη διάρκεια του αγώνα. 8.5 Τελικός τεχνικός έλεγχος Στον τερματισμό μπορεί να γίνει πλήρης τεχνικός έλεγχος του αυτοκινήτου. Επίσης μπορεί να γίνεται και μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου σκέλους. Σε περίπτωση υποβολής ένστασης, οι έλεγχοι θα πραγματοποιηθούν στο συνεργείο Σηφάκη στα Μάλια. O αγωνιζόμενος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και των επισήμων δοκιμών οφείλει να φέρει πάνω  στο αυτοκίνητό του τουλάχιστον την πίσω πινακίδα κυκλοφορίας του αυτοκινήτου (Υπουργείου, ή αγωνιστικές ή Ιστορικές).   ΑΡΘΡΟ 9   ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΦΕΣΕΙΣ 9.1 Το παράβολο ένστασης ισούται με το ισόποσο του παραβόλου συμμετοχής και επιστρέφεται εφόσον η ένσταση γίνει δεκτή. 9.2 Το παράβολο τεχνικών εργασιών, αν απαιτείται, θα οριστεί από τους αγωνοδίκες σύμφωνα με την σχετική εγκύκλιο της OMAE. 9.3 Το παράβολο έφεσης ορίζεται με το διπλάσιο του παραβόλου.   ΑΡΘΡΟ 10   ΚΑΤΑΤΑΞΗ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 10.1 Το αποτέλεσμα δίνεται από το άθροισμα των χρόνων των δύο σκελών. Για να θεωρηθεί ότι τερμάτισε ένας διαγωνιζόμενος είναι υποχρεωτικός ο τερματισμός και στα δύο σκέλη. Στην περίπτωση που δύο ή περισσότεροι οδηγοί ισοβαθμίσουν στο τέλος του αγώνα τότε η ισοβαθμία λύνεται υπέρ του αγωνιζόμενου που στο πρώτο σκέλος έκανε καλύτερο χρόνο. Εάν η ισοβαθμία δεν λυθεί τότε οι ισοβαθμούντες παίρνουν την ίδια θέση στην κατάταξη και ο επόμενος παίρνει τη μεθεπόμενη.   ΑΡΘΡΟ 11  ΕΠΑΘΛΑ Όπως ορίζεται από τον Γενικό Κανονισμό Αναβάσεων του 2014. H Ανακοίνωση Νικητών και η Απονομή Επάθλων με βάση τη Γενική Κατάταξη ανεξαρτήτως ομάδας απαγορεύεται.   ΑΡΘΡΟ 12  ΑΠΟΝΟΜΗ

Η απονομή των Επάθλων θα γίνει την Κυριακή 08.06.14,60’μετά τη  λήξη  του Parc Ferme στην παραλία Σισίου, στο καφέ “Θαλασσινός Κόσμος”.

Εάν οι νικητές δεν εμφανισθούν στην τελετή της απονομής θα χάσουν το δικαίωμα παραλαβής οποιουδήποτε βραβείου.