Το οτι στην Κρήτη γίνονται καλοί και επιτυχημένοι αγώνες είναι γνωστό , έτσι ΑΟΚ και ΦΙΜΑ ενώνουν τις δυνάμεις τους για άλλη μια φορά υπο την αιγίδα της ΟΜΑΕ , για το φετινό Eneos Rally Crete.

Μετά την περσινή  επιτυχία της super ειδικής μέσα στην πόλη του Ηρακλείου και συγκεκριμένα στην παραλιακή , δεν ήταν δυνατόν να μην επαναληφθεί και φέτος.

Έτσι το Σάββατο 15 Οκτωβρίου  στις 17.00 το απόγευμα όλα τα πληρώματα θα οδηγήσουν σε  μια τεχνική διαδρομή με  εντυπωσιακές στροφές  και σίγουρα θα προσφέρουν πολύ δυνατό θέαμα σε όλους τους θεατές που θα βρεθούν εκεί.

Πέρυσι μαζεύτηκαν πάνω απο 3000 θεατές  , ενώ φέτος προβλέπονται περισσότεροι μιας και η διαδρομή θα γίνει καλύτερη και θεαματικότερη.

Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε την πολύτιμη  βοήθεια απο τον  δήμου Ηρακλείου , την περιφέρεια τον ΔΑΠΟΦΜΑΗ και την τροχαία Ηρακλείου που για άλλη μια χρονιά αγκαλιάζουν το rally Κρήτης.

 

Εκκίνηση ΕΔ λιμάνι 1ου αυτοκινήτου                                       17.00 Σάββατο

Επιστροφή Πλατεία Ελευθερίας 1ου αυτοκινήτου                      19.30 Σάββατο

Εκκίνηση Πλατεία Ελευθερίας 1ου αυτοκινήτου                        10.00 Κυριακή

Είσοδος 2η-4η-6η ΕΔ Επισκοπή 1ου αυτοκινήτου                     11.00-13.20-15.30 Κυριακή

Κλείσιμο 2η-4η-6η ΕΔ Επισκοπή                                             10.00 έως 12.00 Κυριακή

12.20 έως 14.20 Κυριακή

14.30 έως 16.30 Κυριακή

Είσοδος 3η-5η-7η ΕΔ Καστέλι 1ου αυτοκινήτου                        11.30-13.40-15.50 Κυριακή

Κλείσιμο 2η-4η-6η ΕΔ Επισκοπή                                             10.30 έως 12.30 Κυριακή

12.50 έως 14.50 Κυριακή

14.50 έως 16.50 Κυριακή

Τερματισμός πλατεία ελευθερίας Κυριακή 16/10  17.00

 

38ο ΡΑΛΛΥ ΚΡΗΤΗΣ

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

ΠPOΓΡΑΜΜΑ

 

Έναρξη Εγγραφών Συμμετοχής                                   26/09/2016 ώρα 10.00 στην Γραμματεία του αγώνα

 

Λήξη Εγγραφών Συμμετοχής                                       07/10/2016 ώρα 20.00 στην Γραμματεία του αγώνα

 

Διανομή βιβλίου Διαδρομής (Road Book)                    07/10/2016 ώρα 20.00 στην Γραμματεία του αγώνα

 

Δημοσίευση πίνακα συμμετεχόντων                             11/10/2016 ώρα 12.00 στην Γραμματεία του αγώνα

 

Έναρξη αναγνωρίσεων για την ΕΔ1                             15/10/2016 ώρα 15.15

 

Λήξη αναγνωρίσεων για την ΕΔ 1                                15/10/2016 ώρα 16.15

 

Λήξη αναγνωρίσεων για τις ΕΔ 2-7                              15/10/2016 ώρα 17.00

 

Διανομή εντύπων και αριθμών συμμετοχής                 15/10/2016 ώρα 09.00-13.00 στην Γραμματεία

 

Διοικητικός έλεγχος                                                      15/10/2016 ώρα 09.00-13.00 στην Γραμματεία

 

Έλεγχος εξακρίβωσης αυτοκινήτων και                       15/10/2016 ώρα 09.00-10.00 για τα Ν. 1-10

έλεγχος-σφράγισμα των υπερσυμπιεστών                  15/10/2016 ώρα 10.00-11.00 για τα Ν. 11-20

15/10/2016 ώρα 11.00-12.00 για τα Ν. 21-30

15/10/2016 ώρα 12.00-13.00 για τα Ν. 31 και άνω

στην Γραμματεία του αγώνα

 

1η Συνεδρίαση Αγωνοδικών                                        15/10/2016 ώρα 13.30 στην Γραμματεία

 

Δημοσίευση πίνακα εκκινούντων/ωράρια                    15/10/2016 ώρα 14.00 στην Γραμματεία

 

Eκκίνηση 1ου  τμήματος                                               15/10/2016 ώρα 16.45 στο Λιμάνι Ηρακλείου(ανά 3΄)

 

Tερματισμός 1ου  τμήματος                                           15/10/2016 ώρα 19.33 στην Πλατεία Ελευθερίας

 

Eκκίνηση 2ου  τμήματος                                                16/10/2016 ώρα 10.00 στην Πλατ. Ελευθερίας(ανά 2΄)

 

Tερματισμός 4ου  τμήματος                                           16/10/2016 ώρα 16.53 στην Πλατεία Ελευθερίας

 

Tελικός τεχνικός Έλεγχος                                             17.30/10/2016 ώρα 17.30 στην Πλατεία Ελευθερίας

 

Δημοσίευση αποτελεσμάτων                                        Στην Γραμματεία κατά την διάρκεια του αγώνα

 

Aπονομή Eπάθλων                                                      16/10/2016 ώρα 18.30 στην Πλατεία Ελευθερίας

 

 

 

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ TOY ΑΓΩΝΑ

H Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί

 

Στις 26/09/2016 μέχρι τις 14/10/2016 και ώρες 10.00-14.00,  στην διεύθυνση Ειρήνης & Φιλίας 20 στο Ηράκλειο της Κρήτης τηλ. 2815104087 – 2815104098 , φαξ. 2815104099 , κιν. 6972872983 – 6947276685 – 6983476631.

 

Στις 15/10/2016 και ώρες 08.00-15.00 στο ΚΤΕΟ, “Ι.ΚΤΕΟ ΚΡΗΤΗΣ-ΒΙΠΕ Ηρακλείου-Οδός Δ(Φανάρια Καλλιθέας) τηλ. 2810 380005 φαξ 2810 380665.

 

Στις 15/10/2016 και ώρες 17.00-22.00 στην ράμπα τερματισμού στην πλατεία Ελευθερίας.

Στις 16/10/2016 και ώρες 08.00-16.00 στον χώρο του πάρκινγκ του εκθεσιακού Κέντρου Γουρνών όπου και το Σέρβις

 

Στις 16/10/2016 και ώρες 17.00-20.30 στον χώρο του τερματισμού στην πλατεία Ελευθερίας.

 

Oι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών.

 

 

EΠIΣHMOΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ

Στους ίδιους χώρους και ώρες με αυτά της Γραμματείας του αγώνα.

 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στους ίδιους χώρους και ώρες με αυτά της Γραμματείας του αγώνα.

 

SERVICE PARK-ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΙΣ

Σάββατο 15/10 στο λιμάνι του Ηρακλείου.

Κυριακή 16/10 στην πρώην Αμερικάνικη βάση έξω από το Δημαρχείο.

 

PARC FERME

Στην Πλατεία Ελευθερίας του Ηρακλείου.

 

OPΓANΩΣH

 

APΘPO 1 – ΟΡΓΑΝΩΣΗ

O αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του Eθνικού Aθλητικού Kανονισμού (EAK), της Προκήρυξης Πρωταθλημάτων και Κυπέλλων της ΕΠΑ καθώς και των εγκυκλίων της, του Γενικού Kανονισμού και του παρόντος Συμπληρωματικού Kανονισμού (που αποτελεί συμπλήρωμα του Γενικού Kανονισμού) και των παραρτημάτων του.

Οι τροποποιήσεις, προσθήκες και διορθώσεις στον Συμπληρωματικό Κανονισμό θα ανακοινώνονται μόνο με αριθμημένα και χρονολογημένα δελτία πληροφοριών που θα εκδίδουν οι Οργανωτές ή οι Αγωνοδίκες και θα τυπώνονται σε χαρτί κίτρινου χρώματος.

 

1.1     KAΘOPIΣMOΣ

Oνομασία του αγώνα         38ο ΡΑΛΛΥ ΚΡΗΤΗΣ

 

Oργανωτής                        ΑΟΚ σε συνεργασία με την ΦΙΜΑ

 

Ημερομηνία διεξαγωγής    15-16/10/2016 ΝΟΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ-ΚΡΗΤΗΣ

 

1.2     OPΓANΩTIKH EΠITPOΠH

Πρόεδρος     Διακάκης Μανώλης

Mέλη            Σταυρίδης Νεκτάριος-Μανιαδής Μάνος

 

1.3    ΣTEΛEXH TOY AΓΩNA

Πρ. Aγωνοδικών-Παρ. ΟΜΑΕ     

 

Aγωνοδίκες                                 Δαμιανάκης Γιώργος- Φρουδαράκη Μαρία

 

Aλυτάρχης                                  Καραλής Νίκος

 

Γραμματέας του αγώνα              Τζάρου Ιωάννα

 

Επικεφαλής Τεχνικός Έφορος   Παπαστεφανάκης Δημήτρης

 

Υ.Σ. με αγωνιζόμενους              Χαιρέτης Νεκτάριος

 

Επικεφαλής ασφαλείας              Διακάκης Μανώλης

 

Yπεύθυνος Tύπου                     Δαμανάκης Γιώργος

 

Eπικεφαλής γιατρός                  Πετούσης Κώστας

 

Υπεύθυνος Service Park          Διακάκης Νίκος

 

Υπεύθυνος Αποτελεσμάτων     Ανδριτσάκης Νίκος

 

Υπεύθυνος Επικοινωνιών         Μανιαδής Μάνος

 

 

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ

 

Ο Υπεύθυνος Σχέσεων με τους αγωνιζόμενους θα είναι παρών στον Τεχνικό Έλεγχο, στην Εκκίνηση, στα Service Park και στον Tερματισμό, ενώ θα μπορεί να παρευρίσκεται στις Συνεδριάσεις Αγωνοδικών.

 

ΓENIKOI OPOI

 

APΘPO 2 – ΓENIKA

2.1      Ο αγώνας μετράει στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου 2016 καθώς και στο Περιφερειακό Κύπελλο Ασφάλτου Κρήτης 2016 οδηγών-συνοδηγών που έχει προκηρύξει η ΟΜΑΕ.

 

ΑΡΘΡΟ 3 – ΠEPIΓPAΦH

3.1     Συνολικό μήκος  του αγώνα                                   219.35 χλμ

3.2     Αριθμός ειδικών διαδρομών (Ε.Δ.)                         7

3.3     Σύνολο χιλιομέτρων Ε.Δ.                                        54.69 χλμ

3.4     Αριθμός τμημάτων διαδρομής                                 4

3.5     Αριθμός σκελών                                                     2

3.6     Τύπος οδοστρώματος κάθε σκέλους                     ΑΣΦΑΛΤΟΣ

 

APΘPO 4 – ΔEKTA AYTOKINHTA

Βάσει του Γ.Κ.Ρ. 2016.

Απαγορεύονται στα συμμετέχοντα αυτοκίνητα οι πινακίδες ΔΟΚ και “Μ”.

 

 

 

ΑΡΘΡΟ  5 – ΔHΛΩΣEIΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ – EΓΓPAΦEΣ

Όποιος θέλει να λάβει μέρος στον αγώνα οφείλει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής και να την υποβάλει στη Γραμματεία του αγώνα.

Η δήλωση, μαζί με το παράβολο συμμετοχής, πρέπει να φτάσει στη γραμματεία μέχρι :  07/10/2016 ώρα 20.00.

Tα στοιχεία που αφορούν τον συνοδηγό μπορούν να δηλωθούν μέχρι το τέλος του διοικητικού ελέγχου, της 15/10/2016 ώρα 13.00.

Αν η δήλωση έχει σταλεί με φαξ τότε η πρωτότυπη πρέπει να φτάσει στον οργανωτή το αργότερο μέχρι το πέρας του διοικητικού ελέγχου.

 

ΑΡΘΡΟ  6 – ΠAPABOΛA ΣYMMETOXHΣ – AΣΦAΛIΣH

6.1     Tα παράβολα συμμετοχής καθορίζονται ως εξής :

          Για αυτοκίνητα έως 1.600 κυβικά 330€.

Για αυτοκίνητα από 1.600 κυβικά και άνω 360€.

Τα ανωτέρω παράβολα ισχύουν εφόσον υπάρχει αποδοχή της προαιρετικής διαφήμισης του οργανωτή από τον συμμετέχοντα στα 2 εμπρός φτερά όπως ορίζει το άρθρο 7.3.4 του Γ.Κ.Ρ. 2015 της ΟΜΑΕ. Σε αντίθετη περίπτωση ο συμμετέχοντας επιβαρύνεται με επιπλέον ποσό που αντιστοιχεί στο 70% του αρχικού παραβόλου συμμετοχής.

 

6.2     H δήλωση συμμετοχής γίνεται δεκτή μόνο αν συνοδεύεται από ολόκληρο το παράβολο συμμετοχής.

 

6.3     Tο παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται εξ ολοκλήρου

6.3.1  Σε υποψήφιους που η συμμετοχή τους δεν έγινε δεκτή.

6.3.2  Σε περίπτωση που ματαιωθεί ο αγώνας.

6.3.3  Σε περίπτωση που αναβληθεί ο αγώνας.

6.3.4  Το παράβολο συμμετοχής ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ σε περίπτωση αποκλεισμού του αυτοκινήτου λόγω τεχνικού     προβλήματος στον έλεγχο εξακρίβωσης.

 

6.4     Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλεια του διαγωνιζομένου για αστική ευθύνη προς τρίτους.

H ασφάλιση αυτή ισχύει από τη στιγμή της εκκίνησης, παύει δε να ισχύει μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής ενστάσεων ή από τη στιγμή της εγκατάλειψης από τον αγώνα ή του αποκλεισμού από αυτόν.

 

6.5     Tα αυτοκίνητα των service, ακόμα και αυτά που είναι εφοδιασμένα με τις ειδικές πινακίδες του οργανωτή, δεν μπορούν να θεωρηθούν ως επίσημες συμμετοχές του αγώνα και κατά συνέπεια δεν καλύπτονται από την ασφάλιση του αγώνα και κυκλοφορούν με την ευθύνη των ιδιοκτητών τους.

 

ΑΡΘΡΟ  7 – ΔIAΦHMIΣEIΣ

7.1    Τοποθέτηση ταινιών παρμπρίζ

Επιτρέπεται η τοποθέτηση ταινίας φάρδους το πολύ 15 cm στο επάνω τμήμα του παρμπρίζ, εφόσον δεν εμποδίζει την ορατότητα του οδηγού. Eπιτρέπεται η τοποθέτηση μιας ταινίας φάρδους 15 cm το πολύ στο πίσω παράθυρο.

Απαγορεύεται η τοποθέτηση ημιδιαφανούς διαφήμισης στο πίσω παρμπρίζ.

 

7.2    Υποχρεωτική διαφήμιση          

Oι αριθμοί συμμετοχής και οι πινακίδες του Pάλλυ διατίθενται για τη διαφήμιση των οργανωτών.

 

7.3    Προαιρετική διαφήμιση

Οι συμμετέχοντες που αποδέχονται την προαιρετική διαφήμιση του Οργανωτή θα πρέπει

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να κρατήσουν κενό τον

σχετικό χώρο.

Η θέση της προαιρετικής διαφήμισης είναι στα δύο μπροστινά φτερά. Οι διαστάσεις αυτής είναι 25 εκ. Χ

15 εκ. περίπου.

 

ΑΡΘΡΟ 8       – ΓENIKEΣ YΠOXPEΩΣEIΣ

8.1    Έλεγχος για τα κράνη, τις φόρμες και τα εφόδια των οδηγών

O έλεγχος αυτός θα γίνει κατά τη διάρκεια του ελέγχου εξακρίβωσης στην μέρα, τόπο και ώρα που αναφέρεται ανωτέρω.

8.1.1 Τα πληρώματα πρέπει να παρουσιάσουν όλο τον ρουχισμό και τον εξοπλισμό (κράνη και HANS) που σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν στη διάρκεια του αγώνα. Θα ελεγχθούν αν είναι σύννομα με την εγκύκλιο της ΕΠΑ.

Τα ιστορικά αυτοκίνητα που μπορούν να λάβουν μέρος είτε σαν Ιστορικά, είτε σαν ΕΕ, όσο αφορά τα θέματα ασφάλειας, πρέπει να ακολουθούν τους κανονισμούς ασφάλειας που ισχύουν για το Ελληνικό Κύπελλο ασφάλτου.

Όλοι οι αγωνιζόμενοι πρέπει να φορούν ότι αναφέρεται στην τεχνική εγκύκλιο.

8.1.2 Κάθε διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο πρέπει να είναι εξοπλισμένο με κουτί πρώτων βοηθειών και 1 ανακλαστικό τρίγωνο. Σε περίπτωση που δεν τα φέρει το αυτοκίνητο μπορεί να του απαγορευτεί η εκκίνηση. Ο εξοπλισμός θα ελεγχθεί στον Έλεγχο Εξακρίβωσης και μπορεί να ελεγχθεί και κατά τη διάρκεια του αγώνα.

8.1.3 Υπενθυμίζεται στους αγωνιζόμενους ότι σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, μέσα στο αυτοκίνητο πρέπει να βρίσκονται 2 κόφτες ζωνών ασφαλείας. Πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμοι στον οδηγό και στον συνοδηγό όταν είναι καθισμένοι και φορούν τις ζώνες ασφαλείας (άρθ. 253.6, Παράρτημα J).

 

8.2    Αριθμοί συμμετοχής πόρτας

Κάθε πλήρωμα θα εφοδιασθεί από την οργανωτική επιτροπή με δύο αριθμούς συμμετοχής διαστάσεων 70εκ. Χ 20εκ. (σε κάθε πόρτα, το νούμερο πρέπει να τοποθετηθεί στην πλευρά του μεντεσέ) που θα τοποθετηθούν στις εμπρός πόρτες. Θα εφοδιαστεί επίσης με 2 αριθμούς διαστάσεων 25εκ. ύψος και 2.5 εκ. πάχος του κάθε αριθμού που θα τοποθετηθούν στα πίσω πλαϊνά παράθυρα.  Οι αριθμοί πρέπει να βρίσκονται τοποθετημένοι πάνω στο αυτοκίνητο σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.

 

Το επίθετο του οδηγού και του συνοδηγού, πρέπει να εμφανίζονται στα δύο πίσω πλαϊνά παράθυρα, προσκείμενα στον αριθμό συμμετοχής. Και από τις δύο πλευρές το όνομα  του οδηγού πρέπει να εμφανίζεται πρώτο  και μετά του συνοδηγού.

Τα ονόματα του πληρώματος πρέπει να είναι ευκρινώς γραμμένα.

  • Συνιστάται η πιο διαδεδομένη και ευκρινής γραφή , “HELVETICA”. Το πρώτο γράμμα κεφαλαίο και τα υπόλοιπα μικρά (πεζά).
  • Σε λευκό χρώμα με διαφανές φόντο.
  • Ύψος γραμμάτων 5cm και πάχος από 0,7 έως 1.5cm (ίδιο ύψος γραμμάτων για τον οδηγό και τον συνοδηγό)

 

8.3     ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ

8.3.1. Διάρκεια

Ο χρόνος των αναγνωρίσεων λήγει ως αναφέρεται ανωτέρω στο πρόγραμμα.

8.3.2  Κανονισμοί που αφορούν όλα τα πληρώματα:

8.3.2.1    Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων πρέπει, επί ποινή

αποκλεισμού να είναι σύμφωνη με τον

Κ.Ο.Κ. και να μην παρενο­χλούνται οι κάτοικοι της περιοχής.

8.3.2.2    Η ΕΠΑ και οι Οργανωτές θα εποπτεύουν με ειδικά συνεργεία, τη συμμόρφωση των αγωνιζομένων με τον Κ.Ο.Κ.

8.3.2.3    Η μέγιστη ταχύτητα στην ΕΔ1 είναι 30 χλμ/ώρα και στις ΕΔ2-7 είναι 70χλμ/ώρα, εκτός αν οι πινακίδες σήμανσης ορίζουν μικρότερο όριο ταχύτητας.

8.3.2.4    Στον αγώνα επιτρέπεται  η οδήγηση με φορά αντίθετη από τη φορά του αγώνα.

Τονίζεται ότι οι αγωνιζόμενοι δεν έχουν δικαίωμα να κλείνουν με οποιοδήποτε τρόπο και οποιαδήποτε στιγμή το δρόμο μιας Ε.Δ. προκειμένου να κάνουν την αναγνώριση.

8.3.2.5     Απαγορεύεται το βάψιμο και το μαρκάρισμα των παρυφών του δρόμου με σπρέι ή άλλο μέσο. Ο οργανωτής θα αφαιρέσει αυτά τα σημάδια πριν την εκκίνηση του αγώνα.

8.3.2.6     Τονίζεται ότι οι αναγνωρίσεις που δεν θα γίνονται αυστηρά υπό τις πιο πάνω προϋποθέσεις, θεωρούνται παράνομες και θα επισύρουν τις ποινές που αναφέρονται στο άρθρο 8.3.4.

8.3.3. Αυτοκίνητα αναγνωρίσεων και Περιορισμοί:

8.3.3.1   ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

8.3.3.2    Επιτρέπονται αυτοκίνητα συμβατικά ή τύπου Jeep  έως 2500cc, ατμοσφαιρικά ή έως 1600cc turbo.

8.3.3.3    Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι μονόχρωμο, χωρίς διαφημίσεις, χωρίς αυτοκόλλητα κλπ.

8.3.3.4    O κινητήρας πρέπει να είναι σειράς παραγωγής.

8.3.3.5    Το κιβώτιο ταχυτήτων πρέπει να είναι σειράς παραγωγής.

8.3.3.6    H εξάτμιση πρέπει να είναι σειράς παραγωγής και πρέπει να γίνονται σεβαστά τα επιτρεπόμενα όρια θορύβου της χώρας.

8.3.3.7    Οι αναρτήσεις είναι ελεύθερες.

8.3.3.8    Οι ζώνες ασφαλείας πρέπει να είναι σε παρόμοια χρώματα με αυτά του εσωτερικού του αυτοκινήτου.

8.3.3.9    Αγωνιστικά εξαρτήματα (roll bar, πρόσθετες προστατευτικές ποδιές, κλπ.) ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ.

8.3.3.10  Τα μπάκετ καθίσματα επιτρέπονται.

8.3.3.11  Οι ζάντες είναι ελεύθερες

8.3.3.12  Το πλήρωμα μπορεί να χρησιμοποιεί ένα “ελαφρό” σύστημα ενδοεπικοινωνίας (χωρίς κράνη).

8.3.3.13  Τα ελαστικά είναι ελεύθερα, εκτός από slick και σταμπωτά.

8.3.4. Ποινές

Στους παραβάτες όλων των ανωτέρω άρθρων, μετά από καταγγελία από εντεταλμένα άτομα της Οργάνωσης, την ΕΠΑ ή Αστυνομικό όργανο, θα επιβάλλονται ποινές. Για τον υπολογισμό των ποινών θα λαμβάνεται υπ’ όψη η εν γένει αγωνιστική συμπεριφορά του πληρώματος. Οι ποινές που μπορεί να επιβληθούν είναι :

  • Άρνηση εκκίνησης στον συγκεκριμένο αγώνα, με απόφαση Αγωνοδικών
  • Επιβολή αφαίρεσης Δελτίου Αθλητού από 4 έως 12 μήνες από την ΕΠΑ
  • Παραπομπή στην Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΑ

 

ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

                                               

ΑΡΘΡΟ  9 – ΕΚΚΙΝΗΣΗ

 

                9.1     Επίσημη ώρα

Επίσημη ώρα του αγώνα θεωρείται αυτή που μεταδίδει ο αριθμός τηλεφώνου “14844”.

 

9.2     Εκκίνηση

H εκκίνηση θα δοθεί ανά χρονικά διαστήματα τριών(3) λεπτών το Σάββατο 15/10 στις 16.45 από την

προβλήτα V του λιμένα Ηρακλείου και ανά χρονικά διαστήματα δύο(2) λεπτών την Κυριακή 16/10 στις

10.00 από την Πλατεία Ελευθερίας.

9.3     Σταθμοί Ελέγχου Χρόνου

Επιτρέπεται η προάφιξη στα ΣΕΧ1Δ και ΣΕΧ 8.

 

9.4    Tα εμβλήματα των Eφόρων και των Υπευθύνων των σταθμών ελέγχου είναι τα ακόλουθα:

Τομεάρχες ΕΔ                                     : Ταμπελάκια στήθους

Υπεύθυνοι Σταθμών Ελέγχου             : Ταμπελάκια στήθους

Στελέχη-Χρονομέτρες                         : Ταμπελάκια στήθους

Ενδιάμεσοι                                         : Ταμπελάκια στήθους

Φύλακες                                             : Uniform συμβεβλημένης εταιρείας Security

 

9.5    Κλείσιμο Ε.Δ. στην κυκλοφορία

Oι Ε.Δ. θα κλείσουν για την κυκλοφορία 1 ώρα περίπου πριν από τον ιδανικό χρόνο εκκίνησης του πρώτου αυτοκινήτου.

 

9.6    Λήξη τελικού Park Fermé (μετά τον τερματισμό)

Το τελικό Park Fermé θα λήγει 15’ λεπτά μετά τον τερματισμό του τελευταίου αυτοκινήτου, ασχέτως με την προγραμματισμένη ώρα ανάρτησης των προσωρινών αποτελεσμάτων. Όσοι αγωνιζόμενοι επιθυμούν να καταθέσουν ένσταση για τεχνικό θέμα πρέπει να την καταθέσουν μέχρι τη λήξη του Park Fermé.

 

9.7    Διοικητικός έλεγχος και έλεγχος εξακρίβωσης

Στις 15/10/2016 ώρα 09.00-13.00 στην Γραμματεία του αγώνα που βρίσκεται στο ΚΤΕΟ ΚΡΗΤΗΣ στην Βιομηχανική περιοχή.

9.7.1 Διοικητικός έλεγχος

Πρωτότυπα έγγραφα που πρέπει να επιδειχθούν στον διοικητικό έλεγχο:

  • Αγωνιστικές άδειες και διπλώματα οδηγού, συνοδηγού (Δελτία αθλητού)
  • Αγωνιστική άδεια συμμετέχοντος (για μη προσωπικές συμμετοχές)
  • Επίσημα έγγραφα αγωνιστικού αυτοκινήτου (άδεια κυκλοφορίας, εξουσιοδότηση με το γνήσιο υπογραφής του ιδιοκτήτη βεβαιωμένου από την αστυνομία, δελτίο ταυτότητας αυτοκινήτου κλπ.). Αν το αυτοκίνητο διαθέτει αγωνιστικές πινακίδες, πρέπει να προσκομιστεί το βιβλίο της ΕΘΕΑ, το οποίο θα σφραγίζει η γραμματεία.
  • Θα συμπληρωθούν τυχόν ελλείψεις της δήλωσης συμμετοχής

9.7.2 Έλεγχος εξακρίβωσης

Όλοι οι αγωνιζόμενοι πρέπει να έχουν τελειώσει με τον διοικητικό έλεγχο πριν παρουσιαστεί το αυτοκίνητό τους στον έλεγχο εξακρίβωσης.

Η παρουσία των πληρωμάτων δεν είναι υποχρεωτική. Τα αυτοκίνητα μπορούν να παρουσιαστούν στους τεχνικούς εφόρους από εκπρόσωπό τους.

Τα αυτοκίνητα πρέπει να παρουσιαστούν στους τεχνικούς εφόρους με τοποθετημένες τις πινακίδες, τους αριθμούς συμμετοχής και την προαιρετική διαφήμιση.

Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας αυτοκινήτου και πλήρης homologation (στους τεχνικούς εφόρους)

9.7.3 Σφραγίσεις εξαρτημάτων

  • Τα τούρμπο όλων των αυτοκινήτων (τοποθετημένα και εφεδρικά) θα σφραγιστούν.
  • Το σύστημα μετάδοσης δεν θα σφραγιστεί.

9.7.4 Χρονομέτρηση Ειδικών Διαδρομών

Η χρονομέτρηση των Ε.Δ. θα γίνεΙ με αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα στο εκατοστό του δευτερολέπτου από την infomega.

9.7.5 Τελικός τεχνικός έλεγχος

Αμέσως μετά τον τερματισμό στον χώρο του Park Ferme ή στο εξουσιοδοτημένο από την οργάνωση συνεργείο του Μαραγκάκη Φώτη στην οδό Ιακύνθου και Τυρταίου 1.

 

9.8    Ταχύτητα των αυτοκινήτων μέσα στο SERVICE PARK

H ταχύτητα των αυτοκινήτων στα Service Parks δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τα 20 χλμ/ώρα και στους χώρους ανεφοδιασμού τα 5 χλμ/ώρα.

 

9.9    Αναφορά Ατυχήματος

Αν ένα πλήρωμα αναμειχθεί σε ατύχημα όπου τραυματίστηκε κάποιος θεατής, ο συγκεκριμένος οδηγός ή ο  συνοδηγός πρέπει να παραμείνει στο σημείο του ατυχήματος και να σταματήσει το επόμενο αυτοκίνητο το οποίο πρέπει να αναφέρει το γεγονός στον επόμενο ενδιάμεσο.

Οι νόμοι πρέπει να ληφθούν υπόψη σε σχέση με της διαδικασίες που πρέπει να ακολου­θήσουν σχετικά με τα ατυχήματα.

Σε όλα τα αυτοκίνητα που θα σταματήσουν από αυτή τη διαδικασία, θα δοθεί χρόνος σύμφωνα με το άρθρο 34 του γενικού κανονισμού.

 

9.10  Άτομα υποστήριξης (μηχανικοί)

Τα άτομα που εκτελούν χρέη  μηχανικού των αγωνιζομένων στο ΣΕΡΒΙΣ απαγορεύεται να βρίσκονται στους τερματισμούς των Ε.Δ. ή να ακολουθούν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, υπό οποιαδήποτε ιδιότητα.

Απαγορεύεται η κυκλοφορία οποιουδήποτε αυτοκινήτου σέρβις ή κοινού αυτοκινήτου, που φέρει ανταλλακτικά, καύσιμα, ελαστικά, εργαλεία κλπ, από τον τερματισμό κάθε Ε.Δ. έως τον επόμενο ΣΕΧ.

 

9.11  Αυτοκίνητα Service

Κάθε συμμετέχον αυτοκίνητο που παίρνει εκκίνηση στον αγώνα μπορεί να χρησιμοποιήσει περισσότερα του ενός  αυτοκίνητα σέρβις αλλά μόνον ένα από αυτά θα μπορέσει να παρευρίσκεται μέσα στον χώρο των ΣΕΡΒΙΣ του αγώνα.

 

9.12  Εκκίνηση της Ε.Δ.

Στην αφετηρία κάθε Ε.Δ. θα υπάρχει ηλεκτρονικός πίνακας με σύστημα αντίστροφης μέτρησης, σε διαβάθμιση δευτερολέπτου που θα λειτουργεί ως εξής:

Ο πίνακας έχει 3 φώτα. Κόκκινο – κίτρινο/πορτοκαλί – πράσινο.

30 δευτερόλεπτα πριν την εκκίνηση θα ανάβει το κόκκινο φως.

5 δευτερόλεπτα πριν την εκκίνηση θα σβήνει το κόκκινο φως και θα ανάβει το κίτρινο/πορτοκαλί.

Στο 0 δευτερόλεπτο θα σβήνει το κίτρινο/πορτοκαλί και θα ανάβει το πράσινο φως. Τη στιγμή αυτή το αυτοκίνητο πρέπει να ξεκινήσει.

Τα φώτα εκκίνησης περιλαμβάνουν ρολόϊ συγχρονισμένο με το χρονόμετρο και το φωτοκύτταρο που θα καταγράφει τις πρόωρες εκκινήσεις “jump start”.

9.13 Σε περίπτωση που ο φωτεινός πίνακας δεν λειτουργεί η εκκίνηση θα δίνεται σύμφωνα με το άρθρο 32.3

του  Γενικού Κανονισμού Ράλλυ/Ράλλυ Σπριντ που αναφέρει ότι :

Αφού επιστραφεί το καρνέ στο πλήρωμα, ο κριτής της αφετηρίας θα μετρήσει υψηλόφωνα 30’’ – 15’’ – 10’’ και τα πέντε τελευταία δευτερόλεπτα ένα προς ένα.

       Όταν περάσουν τα τελευταία 5 δευτερόλεπτα θα δοθεί το σήμα εκκίνησης είτε με την επίδειξη της πράσινης σημαίας είτε με το κατέβασμα του χεριού του κριτή.

Η γραμμή αφετηρίας θα είναι σημειωμένη με λευκή γραμμή, στο κέντρο της οποίας θα τοποθετηθεί μία κορίνα.  Μόλις το αυτοκίνητο σταματήσει και το κέντρο του μπροστινού προφυλακτήρα ακουμπήσει στην κορίνα,  ο υπεύθυνος κριτής θα το αποσύρει.

Η γραμμή του “jump start” θα είναι παράλληλη με τη γραμμή αφετηρίας. Η απόσταση μεταξύ της γραμμής αφετηρίας και της γραμμής του “jump start” θα είναι 40 εκατοστά.

9.14 Σε περίπτωση ακινητοποίησης του αυτοκινήτου μεταξύ ΣΕΧ – Αφετηρίας ο μέγιστος χρόνος

        μέχρι τη γραμμή της Αφετηρίας είναι τα 5 λεπτά. Ο κριτής θα του γράψει στο καρνέ νέα ώρα

        εκκίνησης. Η ποινή που θα επιβληθεί για κάθε λεπτό πέρα από την αρχικά προβλεπόμενη ώρα

        εκκίνησης , είναι 10’’ για κάθε λεπτό ή κλάσμα λεπτού καθυστέρησης. Μετά την παρέλευση των

        5 λεπτών θα τίθεται εκτός αγώνα και θα μετακινείται σε θέση που να μην εμποδίζει την ομαλή

        ροή των υπολοίπων αγωνιστικών αυτοκινήτων.

9.15 Σε περίπτωση καθυστερημένης εκκίνησης που οφείλεται στο πλήρωμα, ο κριτής θα γράψει στο

        καρνέ νέα ώρα και η ποινή που θα επιβληθεί θα είναι 1 λεπτό, για κάθε λεπτό ή κλάσμα λεπτού

        καθυστέρησης, ενώ συγχρόνως το πλήρωμα θα αναφερθεί στους Αγωνοδίκες ασχέτως αν

        πραγματοποιήθηκε ή όχι η Ε.Δ. Μέγιστος χρόνος καθυστέρησης της εκκίνησης είναι τα 5 λεπτά. 9.16 Κάθε αυτοκίνητο που δεν είναι σε θέση να εκκινήσει από τη γραμμή εκκίνησης μέσα στο

 

          διάστημα των 20 δευτερολέπτων που ακολουθούν το σήμα εκκίνησης, θα αποκλείεται και θα

          απομακρύνεται αμέσως σε ασφαλή θέση.

9.17  Μέγιστη επιτρεπτή καθυστέρηση

Κάθε καθυστέρηση που υπερβαίνει τα 15 λεπτά του ιδανικού χρόνου μεταξύ δύο ΣΕΧ ή συνολικά στον τερματισμό κάθε ΜΕΡΑΣ, θα έχει σαν αποτέλεσμα να αποκλειστεί ο αγωνιζόμενος από τον αλυτάρχη. Ο αποκλεισμός θα ανακοινωθεί στον επόμενο ΣΕΧ. Για τον υπολογισμό αυτού του αποκλεισμού λαμβάνεται υπόψη ο πραγματικός χρόνος και όχι ο χρόνος των ποινών (10 δευτερόλεπτα ή 1 λεπτό, που εξαρτάται από το είδος της ποινής, για κάθε λεπτό ποινής).

 

9.18  Πινακίδα SOS/ΟΚ

9.18.1      Κάθε πλήρωμα πρέπει να έχει μέσα στο αγωνιστικό ένα πλαστικοποιημένο χαρτόνι διαστάσεων τουλάχιστον 42 Χ 29 (Α3), που από την μία πλευρά να έχει ένα κόκκινο “SOS” και από την άλλη πλευρά ένα πράσινο “OK” . Το συγκεκριμένο έντυπο θα διανέμεται από την ΟΜΑΕ/ΕΠΑ με την έκδοση των Δελτίων των Αθλητών.

9.18.2      Σε περίπτωση ατυχήματος όπου απαιτείται άμεση ιατρική επέμβαση, πρέπει, όπου είναι δυνατόν, να επιδειχθεί αμέσως το κόκκινο σήμα “SOS” στα επόμενα αυτοκίνητα και σε όποιο ελικόπτερο (αν υπάρχει) προσπαθεί να βοηθήσει.

9.18.3      Κάθε πλήρωμα που του επιδεικνύεται το κόκκινο SOS ή δει ένα αυτοκίνητο να έχει υποστεί σοβαρό ατύχημα όπου τα δύο μέλη του πληρώματος βρίσκονται μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά δεν επιδεικνύουν το κόκκινο SOS, θα σταματήσει αμέσως και χωρίς εξαίρεση για να δώσει βοήθεια. Επίσης θα σταματήσουν όλα τα αυτοκίνητα που ακολουθούν. Το δεύτερο αυτοκίνητο που θα φτάσει στο σημείο του ατυχήματος θα προχωρήσει για να ενημερώσει τον αμέσως επόμενο ενδιάμεσο κριτή. Τα επόμενα αυτοκίνητα θα ανοίξουν τον δρόμο για να πλησιάσουν τα αυτοκίνητα άμεσης βοήθειας.

9.18.4      Στην περίπτωση ατυχήματος που δεν απαιτείται άμεση ιατρική βοήθεια, ένα μέλος του πληρώματος πρέπει να επιδείξει καθαρά το σήμα ΟΚ στα επόμενα αυτοκίνητα και σε οποιοδήποτε ελικόπτερο (αν υπάρχει) προσπαθεί να βοηθήσει.

9.18.5      Κάθε πλήρωμα που εγκαταλείπει το αυτοκίνητο πρέπει να τοποθετήσει το σήμα ΟΚ με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι εύκολα ορατό από τους άλλους αγωνιζόμενους.

9.18.6      Κάθε πλήρωμα που εγκαταλείπει από ένα αγώνα πρέπει να ενημερώσει για αυτή την εγκατάλειψη τους οργανωτές το συντομότερο δυνατόν, εκτός από περιπτώσεις ανωτέρας βίας.

Κάθε πλήρωμα που δεν συμμορφώνεται με όλους τους παραπάνω κανόνες, θα αναφέρεται στους Αγωνοδίκες.

9.19  Super Rally

Στον αγώνα θα εφαρμόζεται ο κανονισμός του Super Rally σύμφωνα με το άρθρο 2.19 του Γ.Κ. Ράλλυ.

 

ΑΡΘΡΟ  10 – ENΣTAΣEIΣ KAI EΦEΣEIΣ

10.1   Στους αγώνες το παράβολο ένστασης ορίζεται στο ισόποσο του παραβόλου συμμετοχής.

10.2   Aν η ένσταση απαιτεί την αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση διαφόρων τμημάτων ενός αυτοκινήτου ο ενιστάμενος οφείλει να καταθέσει το προβλεπόμενο από τη σχετική εγκύκλιο της ΕΠΑ ή το ορισθέν από τους Αγωνοδίκες ποσόν (βλέπε εγκύκλιο 3/2015).

10.3   Tα έξοδα για τη μεταφορά του αυτοκινήτου επιβαρύνουν τον ενιστάμενο αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και τον αγωνιζόμενο κατά του οποίου γίνεται η ένσταση όταν αυτή γίνει δεκτή (βλέπε εγκύκλιο 3/2015).

10.4   Aν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και αν τα έξοδα για τη μεταφορά του αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερα από το ποσό που κατατέθηκε, η διαφορά θα επιβαρύνει τον ενιστάμενο. Σε αντίθετη περίπτωση, αν τα έξοδα είναι λιγότερα, θα του επιστραφεί η διαφορά (βλέπε εγκύκλιο 3/2015).

10.5   Το παράβολο έφεσης ορίζεται στο τριπλάσιο του παραβόλου συμμετοχής και μέχρι του ποσού των 1000€.

APΘPO 11 – ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ – ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ

11.1         Γενική κατάταξη

Γενική κατάταξη F2

Κατάταξη κατηγοριών

Κατάταξη κλάσεων

 

 

APΘPO 12 – ΒΡΑΒΕΙΑ – ΚΥΠΕΛΛΑ

Γενική κατάταξη

Στους νικητές: Δίδυμα κύπελλα

Στους δεύτερους: Δίδυμα κύπελλα

Στους τρίτους: Δίδυμα κύπελλα

Γενική κατάταξη F2

Στους 3 πρώτους της κατηγορίας, εφόσον εκκινήσουν τουλάχιστον 8 αυτοκίνητα : Δίδυμα κύπελλα

Στους 2 πρώτους της κατηγορίας, εφόσον εκκινήσουν τουλάχιστον 7 αυτοκίνητα : Δίδυμα κύπελλα

Στους πρώτους της κατηγορίας, εφόσον εκκινήσουν τουλάχιστον 6 αυτοκίνητα : Δίδυμα κύπελλα

Αν εκκινήσουν λιγότερα από 6 αυτοκίνητα στην F2, τότε δεν θα απονεμηθούν κύπελλα σε αυτήν.

Κατάταξη κατηγοριών

Στους 3 πρώτους κάθε κατηγορίας, εφόσον εκκινήσουν τουλάχιστον 8 αυτοκίνητα : Δίδυμα κύπελλα

Στους 2 πρώτους κάθε κατηγορίας, εφόσον εκκινήσουν τουλάχιστον 7 αυτοκίνητα : Δίδυμα κύπελλα

Στους πρώτους κάθε κατηγορίας, εφόσον εκκινήσουν τουλάχιστον 6 αυτοκίνητα : Δίδυμα κύπελλα

Αν εκκινήσουν λιγότερα από 6 αυτοκίνητα στην κατηγορία, τότε δεν θα απονεμηθούν κύπελλα σε αυτήν.

Κατάταξη κλάσεων

Στους 3 πρώτους κάθε κλάσης, εφόσον εκκινήσουν τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα : Δίδυμα κύπελλα

Στους 2 πρώτους κάθε κλάσης, εφόσον εκκινήσουν τουλάχιστον 4 αυτοκίνητα : Δίδυμα κύπελλα

Στους πρώτους κάθε κλάσης, εφόσον εκκινήσουν τουλάχιστον 3 αυτοκίνητα : Δίδυμα κύπελλα

Αν εκκινήσουν λιγότερα από 3 αυτοκίνητα στην κλάση, τότε δεν θα απονεμηθούν κύπελλα σε αυτήν.

 

ΑΡΘΡΟ  13  – AΠONOMH

H απονομή των Επάθλων θα γίνει στις 16/10 στην πλατεία Ελευθερίας στις 19:00

Τα πληρώματα που  κατατάσσονται και βραβεύονται, είναι υποχρεωτικό να παρευρίσκονται στην τελετή απονομής του εκάστοτε αγώνα.  Εκτός από την περίπτωση ανωτέρας βίας, μπορεί να παρευρίσκεται τουλάχιστον ένα από τα δύο μέλη του πληρώματος. Σε περίπτωση που κανένα μέλος του πληρώματος δεν παραστεί στην τελετή απονομής, θα παραπέμπονται και οι δύο στο Πειθαρχικό Συμβούλιο.