Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε από την Λέσχη ΦΙΜΑ (Φίλοι Μηχανοκίνητου Αθλητισμού) την Κυριακή 19 Δεκεμβρίου η τελευταία Ανάβαση αυτοκινήτων, σε μέρος της διαδρομής Μεσοχωριό-Αχεντριάς, στην περιοχή του Δήμου Αστερουσίων… Η διαδρομή ήταν ιδιαίτερα τεχνική με συνολικό μήκος 3,5 χιλιόμετρα και με ρεκόρ στον αριθμό των στροφών που ξεπερνούσαν τις 40, ενώ και οι φουρκέτες ήταν αρκετές και μάλιστα συνεχόμενες, αποτελώντας από την μία μεγάλη πρόκληση για τους οδηγούς και από την άλλη πολύ θέαμα στους θεατές. Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι ήταν αρκετά τα σημεία εντός της διαδρομής από όπου οι θεατές μπορούσαν να απολαύσουν το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, γεγονός που κρίνεται ιδιαίτερα σημαντικό , μιας και συνήθως στους περισσότερους αγώνες αυτού του είδους ο θεατής έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει μερικές μόνο στροφές στην καλύτερη των περιπτώσεων. Στο αγωνιστικό κομμάτι της Ανάβασης Αχεντριά, ο Ζεϊμπεκάκης ήταν αυτός που ανέβηκε στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου, αφήνοντας στην δεύτερη και τρίτη θέση τους Πατσουράκη και Κακεπάκη, αντίστοιχα. Μπορεί ο «νέος» με το Peugeot 106 Rallye να σημείωσε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο στο πρώτο σκέλος του αγώνα, ωστόσο στο δεύτερο σκέλος ανέβασε ρυθμό και τελικά κατάφερε να σταματήσει τα χρονόμετρα στο 2.39,276, απόλυτο χρόνο όλου του αγώνα, επικρατώντας στα Αστερούσια με συνολική διαφορά 2,5 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Πατσουράκη με Honda Civic. Βέβαια, αξίζει να σημειωθεί ότι ο Κακεπάκης ενώ ξεκίνησε ιδιαίτερα ζεστός στο πρώτο σκέλος το οποίο και «πήρε» δεν κατάφερε να κάνει το ίδιο και στο δεύτερο. Μάλιστα, ο χρόνος του πρώτου σκέλους έδειχνε ότι ο Κακεπάκης είχε τον ρυθμό να κινηθεί ιδιαίτερα γρήγορα στον Αχεντριά και να πάρει την πρωτιά. Ωστόσο, στο δεύτερο σκέλος πίεσε πολύ το Citroen Saxo VTS από την αρχή της διαδρομής για να κρατήσει πίσω του τον εξίσου «αγριεμένο νέο» Ζεϊμπεκάκη , με την «θεά τύχη» ωστόσο να μην του κάνει την χάρη στην «φουρκέτα του Mystic» όπου κάνοντας τετ-α-κε έχασε αρκετά πολύτιμα δευτερόλεπτα, πέφτοντας τελικά στην τρίτη θέση. Όσο για τον Πατσουράκη, με το πολύ δυνατό Honda Civic μάλλον αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα με τα φρένα του μιας και ήταν αρκετά τα σημεία που έχανε χρόνο από μπλοκάρισμα στους τροχούς… Με αυτον τον αγωνα ολοκληρωθηκε η αγωνιστικη κινηση του 2010………ανανμονη λοιπον για ενα 2011 με περισσοτερα γκαζια και επιτιχιες!!! χρονια πολλα σε ολους.